וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיזוף ועוד: אצל נטע אלחמיסטר לא רק המשפחה מתרחבת

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 11:16

כשנה לאחר השקת מותג הביוטי שלה שכבש את קטגוריית השיזוף העצמי בישראל, מרחיבה נטע אלחמיסטר את הפעילות לתחומי ביוטי נוספים בשיתוף עם קבוצת הקוסמטיקה הגדולה "לילית קוסמטיקה". המותג BYNETA יציע מעתה מוצרי איפור, ומוצרי טיפוח שיער, לפנים ולגוף

runway ready clear brow gel. יוסי מיכאלי,
מוכנה למסלול runway ready clear brow gel/יוסי מיכאלי

קבוצת הקוסמטיקה "לילית קוסמטיקה" ואשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר, מרחיבות את פעילות המותג BYNETA ומשיקות סדרות חדשות בקטגוריות האיפור, הטיפוח והשיער כשבכל תקופת זמן קצרה יושק 'דרופ' של מוצר חדש מתוך 3 הקטגוריות: איפור, טיפוח הפנים והגוף וטיפוח השיער.

בין המוצרים הראשונים שיושקו תחת הקטגוריות החדשות יהיו: מסקרה לעיניים, ג'ל גבות שקוף ובראוני ברונזר למראה שזוף.

byneta upgrade mascara 6 9nis. יוסי מיכאלי,
byneta upgrade mascara/יוסי מיכאלי

מותג הביוטי BYNETA הפך למותג טיפוח מוביל בישראל והוא ממוצב גבוה לצד מותגי ביוטי בינלאומיים, עם מחזור מכירות שנתי של כ-20 מיליון שקל.

המותג מתמקד במוצרי ביוטי עדכניים שמייצגים שיק וסטייל ושמשקפים את עולמה ווסגנון החיים של נטע, אשר הפכה למשפיענית מובילה גם ברשתות החברתיות.

בתהליך הפיתוח של המוצרים, הושקעו מחשבה ועיצוב וחשוב היה לנטע להיות מעורבת בכל השלבים בדרך לייצור.

תהליך הפיתוח שהחל מהרעיון, המשיך לבחינת ויצירת הפורמולות, המרקמים, הגוונים והעיצוב, והסתיים באישור סופי מצד הגורמים, הגיע לשלב הייצור וכעת גם לשיווק.

יעל בילט-צין סמנכ"ל שיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה מסרה: "אני גאה במהלך האסטרטגי אותו אנו מובילים ביחד עם אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר.

לפני כשנה הקמנו קטגוריה חדשה - VACATION BEAUTY. הביקוש, המודעות הגבוהה שנוצרה במהירות מרשימה, האהדה העצומה למותג והמכירות, מעידים שמדובר ברעיון שהוכיח את עצמו.

כולנו משוועים למראה ולתחושה הזו שמאפיינת חזרה מחופשה מפנקת, כולנו רוצים לשמר את אותו מראה זוהר גם כשאנחנו חוזרים מחופש ,כשכולם מסביב מחמיאים לנו - BYNETA מקיים את ההבטחה".

byneta upgrade mascara 69 nis. יוסי מיכאלי,
byneta upgrade mascara/יוסי מיכאלי

VACATION IN A BOTTLE

נטע אלחימסטר מסרה: "המותג הוא תוצר של עבודה ארוכה ומשותפת שכללה ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחשיבה על המוצרים בהם אני משתמשת, או שתמיד רציתי לעצמי, כך שאני מבטיחה לעוקבים שלי 100% אותנטיות. כל אחד מהמוצרים מביא לידי ביטוי את מי שאני, את אורח החיים שלי ואת הערכים שלי.

לקח לנו זמן להשיק את המותג ולאחר מכן לקח זמן להשיק את הקטגוריות הנוספות, כי לא עצרנו עד שידענו לומר בביטחון כי אלה המוצרים המצוינים ביותר שניתן לייצר, כאלה שאני חתומה עליהם אישית ושיבטיחו לכל אחד ואחת שיתנסה חוויית שימוש אחרת שלא קיימת היום בשוק, בארץ ובעולם".

byneta brownie bronze- skin perfecting bronzer. נטשה זריקר,
byneta brownie bronze - skin perfecting bronzer/נטשה זריקר

המוצרים הראשונים שיושקו:

BYNETA - UPGRADE Mascara - מסקרה לעיבוי, הארכה והרמה מידית של הריסים - מסקרה חדשה שמעניקה מראה המעניק מיידית, נפח דרמטי ואפקט הארכה והרמה עוצרי נשימה לאורך זמן. הנוסחה המתקדמת מאפשרת בנייה בשכבות ומכילה טכנולוגיות חדשניות ופיגמנטים עשירים, למראה ריסים מורמים, מלאי אורך ונפח - מהשורש ועד הקצה. המחיר: 69 שקל.

BYNETA - RUNWAY READY Clear Brow Gel - ג'ל גבות שקוף למקסימום קיבוע, טיפוח והזנת הגבות. הפורמולה המתקדמת מגדירה ומקבעת את הגבות עד 24 שעות ומכילה מגוון רכיבים המזינים, מטפחים ומגינים על שיער הגבה. המוצר מאופיין במיכל ייחודי המאפשר שליטה מירבית וכן במברשת ייחודית, קצרה במיוחד, המאפשרת סידור קל ונוח של הגבות. הג'ל מעניק לגבות מראה טבעי ורך ובגימור שקוף-מט מושלם כל יום מחדש ועמיד במיוחד לאורך שעות רבות. המחיר: 69 שקל .

BYNETA BROWNIE BRONZE- Skin Perfecting Bronzer - ברונזר נוזלי ליצירת מראה שזוף, קורן ומלא חיים הנשאר לאורך כל היום. מועשר בוויטמין E , בנוגדי חמצון ובפפטיד אנטי אייג'ינג עוצמתי, לשילוב בשגרת הטיפוח היומיומי. מומלץ לערבב עם קרם יום/סרום פנים לתוצאה מיטבית ומראה עור שזוף ומושלם. קל לשימוש וניתן להסרה בקלות כחלק משגרת האיפור והטיפוח היומיומית. המחיר: 79 שקל.

מוצרי המותג נמכרים באתר המותג, באתר טרמינל x, בחנויות הדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג (טרמינל 3 וטרמינל 1) ובחנויות המובילות של רשתות סופר-פארם, משביר, BE, גוד-פארם ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully