וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים? לפני שתארזו לטירונות, הנה 5 תיקים שתרצו להכיר

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 10:33

גיוס אוגוסט לצה"ל, נמצא בעיצומו ולכבוד החיילים החדשים, בדקנו אילו תיקים מומלצים לקראת תקופת השירות הראשונה, מה הם מכילים, ממה הם עשויים וכמובן, כמה זה יעלה להם?

מתגייסים לצה"ל. תומר נויברג פלאש 90,
חייל, ארזת לבד?: בחרנו את ה-TOP 5 של התיקים למתגייסים/תומר נויברג פלאש 90

כבר מזה למעלה משבועיים ועד לתאריך 4.9, יתגייסו לצה"ל אלפי חיילים חדשים בגיוס אוגוסט הגדול. חלקם יבלו שבועות וחודשים בטירונות ובבסיסי ההדרכה השונים ויאלצו לסחוב על גבם את התרמיל מהבית עם תכולה שתספיק לשבועיים או שלושה מחוץ לבית.

לפני בחירה של תרמיל/תיק שילווה אתכם לפחות בתקופת השירות הראשונה (ולאחר מכן אולי גם ב"טיול אחרי צבא") כדאי לבחון מספר פרמטרים חשובים:

אבי שרף, מנהל שיווק "קל גב": "כשאנחנו יוצאים מהבית למספר ימים, התרמיל הוא הבית שלנו. מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון הם קודם כל

מערכת הגב - מערכת גב טובה מעבירה את משקל התרמיל למותניים ומפחיתה את הלחץ על הכתפיים,

תרמיל שק או תרמיל עם סגירת רוכסן - היתרון של תרמיל שק הוא שתכולתו פחות זזה בזמן ההליכה אך הגישה פחות נוחה לעומת תרמיל שנסגר עם רוכסן והגישה אל תכולתו מאוד דומה למזוודה.

גודל/נפח - גודל התרמיל מושפע מכמות הדברים שאותם נרצה לקחת וגודלם

איכות הבדים והרוכסנים - עמידות לתנאי שטח, לעמידות בפני הגשם ולבלאי באופן כללי, איכות הרוכסנים חשובה לא פחות כדי שלא ניתקע עם תיק פתוח כל הדרך מבסיס הטירונות/בסיס ההדרכה ועד שנגיע הביתה.

תקציב - ישנו מגוון עצום של תרמילים המתחילים בכמה מאות שקלים ועד תרמילים באלפי שקלים.

outdoor revolution תרמיל גב 80 ליטר מחיר 375 שקל. יח"צ,
outdoor revolution, תרמיל גב 80 ליטר, Traveler 80L, המחיר: 375 שקל/יח"צ

תרמיל גב Traveler 80L בנפח 80 ליטר במותג אאוטדור רבולושיין מבית "קל גב", בעל מערכת גב מסוג AIR FLOW עם שלדת אלומיניום במבנה אנטומי.

תרמיל המתאים גם לחייל וגם למטייל. תא מרכזי גדול, תא בינוני המכיל 2 אירגוניות רשת, תאים קטנים בסגירת רוכסן בחזית התיק, 2 כיסי צד אלסטיים, 4 רצועות כיווץ להידוק תכולת התיק, כותפות מרופדות לנוחות בשימוש ידית עליונה + תחתונה לנשיאה ושליפת התיק בקלות.

רצועות מותן עם 2 תאים בסגירת רוכסן, רצועת חזה בחזית התיק לקשירת חפצים חיצונית, מחזירי אור בחזית התיק לבטיחות.

המחיר: 375 שקל. להשיג בחנויות המטיילים או באתר של קל גב

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
186-travel-pro-75 ליטר מחיר 409 שקל. סטודיו קל גב,
travel-pro-75 ליטר, המחיר: 409 שקל/סטודיו קל גב

דאפל TRAVEL PRO צ'ימידן עם גלגלים מובנים וידית נשיאה

תיק נסיעות עם גלגלים במותג אאוטדור רבולושיין מבית "קל גב", בעל חלוקה פנימית נוחה מאוד, עם שני תאים פונקציונלים מופרדים: תא תחתון עם רצועות ותא רשת עם רוכסן לשמירה על סידור הבגדים פתיחה רחבה של שני התאים הראשיים לשימוש נוח שתי ידיות נשיאה נוחות וידית צד מרופדת לנשיאה נוחה.

רגלית פלסטיק בצד התחתון להנחה נוחה של הדאפל ולשמירה על הבד שני כיסי צד וכיס קדמי עם רוכסן מנגנון טרולי בעל ידית נשלפת. נפח 75 ליטר.

המחיר: 409 שקל. להשיג בחנויות המטיילים או באתר "קל גב"

תרמיל ניתק porter 90 במותג outdoor revolution מבית קל גב מחיר 439 שקל. סטודיו קל גב,
תרמיל ניתק porter 90 במותג outdoor revolution מבית קל גב, המחיר 439 שקל/סטודיו קל גב

PORTER 90 תרמיל בנפח 90 ליטר במותג אאוטדור רבולושן מבית "קל גב" עם מערכת גב Air Flow מתכוונת בעל תיק ניתק 15 ליטר עם מוטת אלומיניום.

מערכת גב נושמת ומרופדת מתכווננת להתאמה אישית רצועת מותן וחזה לחלוקת עומס נכונה רצועות כיווץ לשמירה על הרוכסנים ולקשירה נוספת מבחוץ תא ראשי גדול תא בתחתית התיק לכביסה בקדמת התיק תא עליון עם ארגונית פנימית, ותא קדמי קטן בחזית התיק רשת גומי אלסטית לקשירת אביזרים חיצונית.

לתיק שני תאי צד עם רוכסן כותפות מרודפות לנוחות בשימוש ידית עליונה לנשיאה תא תחתון עם רוכסן לאחסון והפרדה מהתא המרכזי תיק קדמי ניתק עם רוכסן, בנפח של 15 ליטר מערכת גב עם שלדת אלומניום בעלת מבנה אנטומי.

המחיר: 439 שקל. להשיג בחנויות המטיילים או באתר קל גב

190 דאפל על גלגלים base camp במותג outdoor revolution מבית קל גב. סטודיו קל גב,
דאפל (תיק על גלגלים) 65 ליטר base camp במותג outdoor revolution מבית קל גב, המחיר: 555 שקל/סטודיו קל גב

דאפל טרולי (צ'ימידן עם גלגלים) איכותי עם ידית נשיאה נשלפת בנפח 65 ליטר, מתאים גם לנשיאה על הגב, דגם Base Camp של המותג Outdoor Revolution מבית "קל גב".

דאפל Outdoor Revolution Base Camp הוא תיק נסיעות עם גלגלים הניתן גם לנשיאה כתרמיל.
תא ראשי גדול עם פתיחה רחבה ורצועות כיווץ פנימיות לשמירה נוחה על הסדר. שני תאים קדמיים עם רוכסן ידיות נשיאה קדמית, עליונה וצידית, לנוחות בנשיאה והעמסה.

המחיר: 555 שקל. להשיג בחנויות המטיילים או באתר קל גב

תרמיל גב diran פטרול במותג lowe alpine מבית קל גב מחיר 1,049 שקל. סטודיו קל גב,
תרמיל גב diran פטרול במותג lowe alpine מבית קל גב, המחיר: 1,049 שקל/סטודיו קל גב

תיק גב אידיאלי לטרקים במותג LOWE ALPINE מבית "קל גב" נפח 65+10 ליטר. מערכת גב מתכווננת. כולל כיסוי גשם, 3 פתחים לתא המרכזי.

מספק נשיאה נוחה ויציבה, בכל תוואי שטח שתהיו. התרמיל בעל מערכת גב V-TRAX™ עם גובה גב מתכוונן ורצועת מותניים מתכווננת במשיכה קדימה, המאפשרים להתאים את התיק בקלות.

נפח התרמיל 65 ליטר כאשר ראש התיק מתרחב כדי להגדיל את הנפח ב-10 ליטרים נוספים וכיסי צד גדולים יוצרים מקום אחסון נוסף. גישה נוחה לתוכן התרמיל עם פתחים בחלקו העליון, הקדמי והתחתון. דברי ערך נשארים שמורים בכיס הפנימי המאובטח שבראש התיק.

פאנל קדמי גדול עם רוכסן מאפשר גישה קלה ונוחה לתוכן התרמיל. גישה תחתונה. פאנל הפרדה עם רוכסן בין החלק העליון לתחתון. רצועות כיווץ תחתונות להתאמה עם או בלי כיס בקבוקי שתייה. כיסי צד נמתחים לבקבוקי שתייה. חיבורים מאובטחים למקלות הליכה. רצועות כיווץ צדדיות. פאנל חירום.

רצועת חזה עם משרוקית. מחזיק מפתחות. טבעת לגרזן קרח. מערכת גב מתכווננת קלה לשימוש להתאמת גובה הגב. כיסים צדדיים תחתונים לאחסנה נוספת. נקודות אבטוח לנשיאה חיצונית. ראש כובע מתרחב להגדלת הנפח ב-10 ליטר. התאמת רצועת המותניים במשיכה קדמית.

המחיר: 1,049 שקל. (תרמיל זהה בנפח 80 ליטר יעלה 15.15 שקל), להשיג בחנויות המטיילים או באתר קל גב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully