וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שלומית ווגמן-רטנר מונתה לסמנכ"לית רגולציה וציות גלובלית ב-Rapyd

19.7.2023 / 15:02

ד"ר שלומית ווגמן-רטנר, שעמדה בראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, כבכירה בארגון ה-FATF העולמי ומכהנת כיום כעמיתה באוניברסיטת הרווארד, מונתה לתפקיד סמנכ"לית רגולציה וציות גלובלית בראפיד.

שלומית ווגמן. שי יחזקאל,
שלומית ווגמן/שי יחזקאל

חברת Rapyd, חברת הפינטק העולמית המובילה, הודיעה היום על מינויה של ד"ר שלומית ווגמן-רטנר, שכיהנה כראשת הרשות הישראלית לאיסור הלבנת הון ומימון טרור (IMPA), לתפקיד סמנכ"לית הרגולציה והציות הגלובלית שלה. מינויה של ד"ר ווגמן, מומחית עולמית בתחומי הפשיעה הכלכלית ושותפה לגיבוש הרגולציה הגלובלית בתחום, מדגיש את מחויבותה של Rapyd להטמעת ויישום דרישות הרגולציה העולמית בפעילותה בתעשיית הפינטק הגלובלית המורכבת, מחויבותה להמשיך לשרת באופן תואם את לקוחותיה ברחבי העולם וביצוע קפיצת מדרגה נוספת בפעילותה כחלק מהכנותיה ליציאה להנפקה.

במהלך כהונתה של ד"ר ווגמן ברשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, היא הובילה מספר רפורמות משמעותיות לרבות החלת משטר איסור הלבנת הון על נכסים וירטואליים (קריפטו), הסדרת תחום האשראי החוץ בנקאי ועוד. בנוסף, ווגמן הובילה את המהלך הלאומי להצטרפות מדינת ישראל לארגון ה- FATA, ה- Financial Action Task Force, כח משימה בין-מדינתי הקובע את הסטנדרט הבינלאומי המחייב את כל מדינות העולם. הישג זה מיקם את ישראל בין שלוש המדינות האפקטיביות ביותר ביישום משטר איסור הלבנת הון ואכיפה כלכלית. לאחר קבלת ישראל ל-FATF, כיהנה ד"ר ווגמן כיו"ר קבוצת העבודה האופרטיבית ובוועדת ההיגוי של הארגון, התפקיד הבכיר ביותר שמילא ישראלי בזירה הגלובלית בתחום.

ד"ר ווגמן-רטנר הינה בעלת תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ובעלת תואר שני ודוקטורט מאוניברסיטת ייל שבארה"ב. היא עו"ד בארה"ב ובישראל והתמחתה אצל נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק. מאז פרישתה מהממשלה היא מכהנת כעמיתה באוניברסיטת הרווארד בתחומי הפינטק ועתיד הכלכלה הגלובלית.

במסגרת תפקידה החדש ב-Rapyd, תביא לידי ביטוי ד"ר ווגמן את הידע המעמיק שלה בנושאי פשיעה כלכלית והרגולציה הפיננסית הגלובלית המורכבת, לשם קידום פעילותה של Rapyd באקו-סיסטם הפינטק העולמי. מנהיגותה המקצועית תסייע לראפיד להמשיך בהרחבת פעילותה ברחבי העולם, תוך שמירה על רמת היושרה הגבוהה ביותר, עמידה בדרישות הרגולטוריות במדינות פעילותה, לצד איתור ומניעת פשיעה כלכלית.

אריק שטילמן, מייסד שותף ומנכ"ל Rapyd: "הצטרפותה של ד"ר ווגמן מדגישה את המחויבות של Rapyd לשמירה על הסטנדרט הגבוה ביותר של יושרה ומחוייבותה לעמידה קפדנית בכללי הרגולציה הנדרשת בזירה הפינננסית הגלובלית. ד"ר ווגמן מביאה עמה מומחיות וניסיון חסרי תקדים אשר יסייעו לנו להמשיך לעמוד באתגרים הרגולטוריים המורכבים בפעילותה של ראפיד ברחבי העולם ובהמשך צמיחתה, לרבות ליציאה עתידית להנפקה. בנוסף, בימים אלו מתכוונת ראפיד להתחיל לפעול גם בשוק הישראלי, וזאת לאחר ההחלטה על רפורמה בשוק שירותי התשלום ופתיחתה לשחקנים גלובליים. אני משוכנע כי נסיונה הרב של ווגמן יתרום גם במהלך זה."

ד"ר שלומית ווגמן, Chief Regulation and Compliance Officer ב-Rapyd: "אני שמחה להצטרף לראפיד, לתרום מנסיוני להמשך תנופת העשיה, החדשנות וצמיחתה המואצת ברחבי העולם, ולקחת חלק בעיצוב עתיד הפינטק הגלובלי. ליבת המודל העסקי של ראפיד נשענת על יושרה ועמידה ברגולציה הפיננסית העולמית, ואפעל לקדם הובלתה בזירה העסקית והרגולטורית. הנסיון העולמי מלמד שיישום אסטרטגיית ציות מתקדמת, הכוללת טכנולוגיות חדשניות והבנה מעמיקה של סיכונים ורגולציה, יוצרת יתרון תחרותי משמעותי לחברות בתעשיית הפינטק, ואפעל ליישמן בראפיד כמכפיל כח משמעותי לפעילותה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully