וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קריבושי מונה ליו"ר וועד המנהל של עילם

19.7.2023 / 15:20

עילם מתחדשת: המבצע והמנצח, היוצר, המלחין והמעבד המוזיקלי דוד קריבושי מונה ליו"ר וועד המנהל. עילם מרחיבה את חברי האספה הכללית בפי 1.5

דוד קריבושי עם אדיר וישניה. יחצ,
דוד קריבושי עם אדיר וישניה/יחצ

האספה הכללית של העמותה לזכויות המבצעים של המוסיקאים בישראל (עילם), התכנסה והחליטה על שורת החלטות שישפיעו באופן עקיף וישיר על אלפי מוסיקאים מבצעים בישראל: בחירת יו"ר חדש לארגון, וכן הגדלת מספר חברי האספה הכללית מ-14 חברים ל-25 חברים כבר בשנה הקרובה.

כאמור, דוד קריבושי, מהבולטים בתחום המוזיקה "הקלה" מוזיקת הג'אז בישראל. מנצח, מלחין ומעבד מוסיקאלי. עבד בין היתר עם האמנים הבולטים בישראל: אריק אינטשיין, יפה ירקוני, שייקה אופיר, אריק לביא, שלמה ארצי ועוד נבחר ליו"ר ועד המנהל של עילם.

בין הנבחרים הנוספים כחברי הוועד המנהל של עילם: יעקב למאי, גיא מזיג, איתמר מאירי, אבנר חודורוב, עומרי זליג, חיים רומנו ותום ארמוני שתכהן כמוסיקאית הראשונה מטעם עילם בוועד.

אדיר וישניה, מנכ"ל עילם: "ישראל התברכה במוסיקאים נפלאים ומוכשרים. בחודשים האחרונים אנו בעילם עמלים על מנת להתחדש ולהביא ייצוג ויותר תמלוגים למגוון המוסיקאים בישראל. אני מברך על מינויו של דוד קריבושי ליו"ר הועד המנהל. עילם מעמידה נבחרת ניהולית עדכנית, מגוונת וקשובה לאלפי המוסיקאים הישראלים. נמשיך לפעול בכל הכלים כדי לגבות יותר תמלוגים לציבור הנגנים והמוסיקאים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully