וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף לאקדמיה: התפקיד החדש של יאיר גולן

19.7.2023 / 16:42

חבר הכנסת לשעבר, מהקולות הבולטים במחאה, מצטרף כמרצה בסגל בית הספר לממשל וחברה במכללה האקדמית תל אביב יפו: "ממשיך את שליחותי למען מדינת ישראל"

יאיר גולן. מרצ, אתר רשמי
יאיר גולן/אתר רשמי, מרצ

חבר הכנסת וסגן הרמטכ"ל לשעבר, יאיר גולן, מהקולות הבולטים של תנועת המחאה נגד המהפכה המשפטית, מצטרף כמרצה בסגל בית הספר לממשל וחברה במכללה האקדמית תל אביב יפו עם פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה.

גולן ילמד קורס חדש במדעי המדינה, העונה לשם "ביטחון לאומי, צבא ופוליטיקה בישראל", שידון בסוגיות מרכזיות בביטחון הלאומי של ישראל, וביחסי הגומלין בין הדרג הפוליטי, הצבאי והביטחוני בחברה הישראלית. הקורס מבוסס על מחקר תיאורטי, הניסיון ההיסטורי והניסיון האישי של גולן. הקורס יעסוק בין היתר בסקירת האתגרים הביטחוניים של ישראל, בתהליכי קבלת החלטות בביטחון הלאומי, בסוגיות של התמודדות עם טרור וגרילה, בהבנת תופעת המלחמה, ובבסיס החוקי לעשייה הביטחונית. הקורס יילמד במסגרת לימודי מדעי המדינה בבית הספר לממשל וחברה במכללה, ויהיה פתוח גם לסטודנטים מבתי ספר אחרים.

גולן כיהן כסגן שרת הכלכלה והתעשייה בשנים 2021-2022 והיה חבר כנסת בין השנים 2019-2022. גולן אלוף במילואים בצה"ל, שם שירת בין היתר כסגן הרמטכ"ל, מפקד פיקוד העורף ומפקד פיקוד הצפון.

המכללה האקדמית תל אביב יפו. כפיר סיוון,
המכללה האקדמית תל אביב יפו/כפיר סיוון

חה"כ לשעבר יאיר גולן: "אני שמח מאוד להצטרף למוסד אקדמי מוביל וחשוב כמו האקדמית תל אביב יפו. כל חיי שירתי את מדינת ישראל ואני ממשיך עכשיו את שליחותי זו באמצעות הנחלת ידע וערכים לדור הצעיר."

דיקנית בית הספר לממשל וחברה, האקדמית תל אביב יפו, ד"ר גרסיאלה טרכטנברג: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של יאיר גולן לסגל המכללה, ומהאפשרות להעשיר את הסטודנטים בידע ובניסיון הרחב שלו בנושאי צבא, ביטחון ופוליטיקה. אנחנו מאמינים שהחיבור שלו למכללה יתרום רבות לסטודנטים שלנו ויעזור לתת זווית מרתקת ממקור ראשון על סוגיות מורכבות אלו".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully