וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבת בארץ ובחו"ל: הזינוק של Upstep

19.7.2023 / 16:59

החברה הרחיבה בימים אלו את מפעל ייצור המדרסים בראשל"צ והקימה אולם ייצור נוסף בשטח של 200 מ"ר בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל עקב גידול בהיקף המכירות בארה"ב. סה"כ שטח המפעל כ-800 מ"ר

.מימין לשמאל: אביעד רז, לימור כץ, אורן רז. מורג ביטן,
.מימין לשמאל: אביעד רז, לימור כץ, אורן רז/מורג ביטן

חברת הסטארטאפ Upstep הרחיבה בימים אלו את מפעל ייצור המדרסים בראשל"צ והקימה אולם ייצור נוסף בשטח של 200 מ"ר, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, עקב גידול בהקיף המכירות בארה"ב.
סך הכול שטח המפעל - כ-800 מ"ר.

בימים אלו השיקה Upstep מערכת טכנולוגית מערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם, על בסיס machine learning שתייעל ותקצר את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ- 70%. כמו כן, בתקופה זו חל גידול של 58% בהזמנות וגידול ב-ROI 38% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

Upstep גייסה עד כה 5.5 מיליון שקל. זהו השלב הראשון של גיוס ההמונים, בימים הקרובים יחל השלב השני של גיוס המונים של עוד 5 מיליון שקל, ובסך הכול כ-11.5 מיליון שקל.

לימור כץ, מנכ"לית חברת Upstep: "מטרת הגיוס המשך הצמיחה תוך שילוב תהליך אופטימיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully