וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כוח יש לעסק? קפטן קרדיט תשווה הצעות אשראי לפי הדירוג העסקי

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 11:30

מחצית מהעסקים בישראל שינו את תנאי המימון וצריכת האשראי נוכח עליות הריבית. כך עולה מסקר שערכה dun&bradstreet לקראת השקת מרקט פלייס ייחודי של קפטן קרדיט, בו יוצעו לעסקים הלוואות, קווי אשראי וערבויות ללא פיקדון, ממגוון ספקי אשראי

קפטן קרדיט. צילום מסך מתוך האתר,
הכוח של העסק: קפטן קרדיט תשווה הצעות אשראי לפי הדירוג העסקי/צילום מסך מתוך האתר

שינוי צריכת האשראי מגיע גם לכיסי הצרכנים: כ-80% מהעסקים ציינו כי הם נאלצים להעלות מחירים כש-30% מתוכם ביצעו אותה ברמה בינונית ומעלה. מעתה, יוכלו בעלי עסקים להשוות לראשונה הצעות אשראי המותאמות לדירוג העסקי והאישי שלהם באזור ייעודי לעסקים ב"קפטן קרדיט". התקווה היא שהם ייהנו מאשראי במחיר ותנאים טובים יותר, יגלגלו חלק מהשיפור גם אלינו, הצרכנים.

המרקט פלייס שהקימה קפטן קרדיט, יאפשר לבעלי העסקים להשוות בין הלוואות, קווי אשראי וערבויות ללא פיקדון ובדומה ללקוחות הפרטיים, הם יוכלו לבחור את ההצעה הטובה ביותר.

במסגרת המרקט פלייס יוצעו לבעלי עסקים, הלוואות קווי אשראי וערבויות ללא פיקדון ממגוון נותני אשראי בנקאיים וחוץ בנקאיים.

בנוסף, יוכלו בעלי העסקים לקבל ייעוץ לקבלת הלוואה בערבות המדינה וכן ייעוץ עסקי, בדגש על מימון ואשראי המותאמים לצרכיהם. ההצעות יותאמו לדירוג האשראי האישי והעסקי שלהם.

קפטן קרדיט. צילום מסך מתוך האפליקציה,
המרקט פלייס הוקם על רקע "פרדוקס האשראי" של עסקים קטנים ובינוניים/צילום מסך מתוך האפליקציה

פרדוקס האשראי

השקת המרקט פלייס מבוצעת על רקע "פרדוקס האשראי" של עסקים קטנים ובינוניים: מנתוני בנק ישראל, משרד הכלכלה והלמ"ס עולה כי עסקים אלו אחראים ל-75% ממחזור העסקאות במשק, 60% מכוח העבודה בישראל וכ-54% מהתוצר.

אלא שלמרות זאת הם זוכים ל-25% בלבד מסך האשראי במערכת הפיננסית. עמדה זו מקשה עליהם להתנהל עם אשראי ומימון, מאלצת אותם להתפשר על ריביות ותנאי המימון ומקשה על מיקוד בניהול העסק עצמו.

כעת, במרקט פלייס החדש של קפטן קרדיט, יוכלו בעלי העסקים לראשונה לקבל הצעות המבוססות ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר. התאמה ייחודית זו תאפשר גם לנותני האשראי להעמיד הצעה מדויקת ורלוונטית יותר - מה שיאפשר חיסכון בזמן וטרחה סביב קבלת האשראי.

באזור הייעודי לעסקים, יוצעו מגוון הצעות אשראי (הלוואות, קווי אשראי וערבויות ללא פיקדון) מותאמות לנתוני האשראי העסקיים והאישיים של בעל העסק. הצעות אלו יגיעו ממגוון נותני אשראי, ויאפשרו לבעלי העסקים להשוות, לבחור, להתמקח במידת הצורך על התנאים המוצעים להם ולהוזיל את עלויות המימון שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אפליקציית קפטן קרדיט. צילום מסך מהאפליקציה,
אפליקציית קפטן קרדיט/צילום מסך מהאפליקציה

"שכלול השוק וקידום התחרות"

השקת הפעילות העסקית של קפטן קרדיט מצטרפת לשירות השוואת ההלוואות לשוק הפרטי באביב האחרון, המאפשר לכ-400 אלף המשתמשים להשוות הלוואות, חשבונות בנק וכרטיסי אשראי ממגוון נותני אשראי בנקאיים וחוץ בנקאיים.

משה ידגר, מנכ"ל קפטן קרדיט: "שוק האשראי עובר בימים אלו מהפכה משמעותית, שבה הכוח עובר לידי הצרכנים, כשגם נותני האשראי נהנים מהזדמנות לתת הצעות מדויקות ומתאימות יותר. האפליקציה מאפשרת שקיפות, בהירות והבנה של המצב הפיננסי ומקנה כלים להתנהלות פיננסית טובה יותר, חיסכון וכוח מיקוח גדול יותר - הן לצרכן הפרטי והן לצרכן העסקי.

השירות לעסקים הוא אבן דרך נוספת שלנו לשכלול השוק וקידום התחרות בו. נמשיך להוסיף שירותים ייחודיים ומתקדמים לאפליקציה ולהקנות ערך לכלל המשתמשים שלנו".

משה ידגר. מיכה לובטון,
משה ידגר, מנכ"ל קפטן קרדיט/מיכה לובטון

אפליקציית קפטן קרדיט מבית dun&bradstreet מאפשרת לכל אחד ואחת גישה לנתוני האשראי המרוכזים במאגר נתוני האשראי של בנק ישראל, אליו מדווחים הגופים הפיננסיים, זאת, בדומה ל"הר הביטוח" של משרד האוצר.

על סמך נתוני האשראי, מציגה האפליקציה את דירוג האשראי האישי של המשתמשים ומאפשר להם לעקוב אחריו, להבין מה משפיע עליו ולשפר אותו. האפליקציה פועלת ברישיון ובפיקוח של בנק ישראל, ומחויבת לאבטחת מידע ומדיניות פרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully