וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות ויו"ר המגזר העסקי נפגשו עם נתניהו. תובעים לעצור את החקיקה

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 18:31

ארנון בר-דוד ודובי אמיתי קראו לראש הממשלה לעצור מיידית את החקיקה כדי להרגיע את העם ואת המדינה, ולפעול באופן מיידי להשגת הסכמה רחבה בין הצדדים. השניים בהודעה משותפת: על פי הדיווח השניים הודיעו לנתניהו כי יש להם קווים אדומים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, 10 במרץ 2020. אגף הדוברות בהסתדרות, אתר רשמי
יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי. קראו לראש הממשלה לעצור את החקיקה החד צדדית/אתר רשמי, אגף הדוברות בהסתדרות

לפני דקות אחדות הסתיימה פגישה מיוחדת של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי.

יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי קראו לראש הממשלה לעצור מיידית את החקיקה כדי להרגיע את העם ואת המדינה, ולפעול באופן מיידי להשגת הסכמה רחבה בין הצדדים: לוואלה נודע כי השננים טענו באזני ראש הממשלה כי ערב ט' באב, הסכנה לחורבן בית שלישי מאיימת על עם ישראל. המדינה נמצאת במסלול התנגשות, וחייבים למנוע התפרקות צבאית, כלכלית וחברתית לפני שיהיה מאוחר מדי.

בפגישה אמרו השניים כי מדרום ועד צפון הם רואים תמונת מצב מדאיגה. השנאה והאלימות קורעים את החברה הישראלית ועולה חשש ממשי לפגיעה בחיי אדם. חקיקה בהסכמה רחבה היא הדרך היחידה לעצור את הכאוס. והוסיפו כי משיחותיהם עם ראשי האופוזיציה, נציגי המחאה ובכירי המשק, אנו יודעים שאפשר להגיע לפשרה הוגנת, וכעת כל האחריות מוטלת על כתפיו של ראש הממשלה.

השניים אף הבהירו בפגישה כי ימשיכו לפעול כדי לסייע בהשגת ההסכמה אבל במקביל הם הציבו קווים אדומים. לראש הממשלה אמרו כי זו השעה להפגין מנהיגות אחראית, ולהראות לעולם שמי ששולטים כאן הם לא הקיצוניים משני הצדדים אלא הרוב השפוי. רוב העם רוצה להתפרנס בכבוד, רוצה לשרת את המדינה, מאמין בשלטון החוק ותומך בחיים משותפים.

גורם שמעורה בתוכן הפגישה במשרד רה"מ סיפר שהיא ארכה למעלה משעה והתנהלה ברוח טובה, וכי רה"מ היה קשוב לשניים. במהלך השיחה הוצגו הקווים האדומים בין הצדדים, הם ינסו לקבוע בהמשך פגישה נוספת בקרוב - כשבמקביל בימים הקרובים יו"ר ההסתדרות ויו"ר המגזר העסקי ינסו לדחוף מהצד שלהם כדי לקרב את הצד השני לשיח.

"הפגישה עם רוה"מ היתה מאוד עניינית ומקצועית וירדנו לפרטי הפרטים של המשבר", אמר לוואלה דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי. "אני יוצא ממנה עם משימה- לגשר על הפערים בין המחאה ורוה"מ, בעזרת צוות משפטנים. אני חבר ליכוד, גדלתי בליכוד ויש לי משימה כבדה שאני מקווה להצליח למלא אותה, להביא למצב שכל הצדדים יגיעו להסכמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully