וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר: הדוגמנית המרוויחה בעולם תככב בקמפיין איפור חדש

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 11:10

דוגמנית העל קנדל ג'נר, המדורגת לפי 'פורבס' כדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר בעולם, נבחרה כשגרירה בינלאומית למותג הביוטי L'OREAL PARIS. הקמפיין המשותף הראשון, יעלה בישראל החל מחודש ספטמבר 2023. נשיאת המותג: "קנדל מייצגת את כל מה שדור ה-Z עומד מאחוריו"

קנדל ג'נר תוביל קמפיין חדש למוצרי האיפור של המותג לוריאל פריז. יח"צ,
קנדל ג'נר תוביל קמפיין חדש למוצרי האיפור של המותג L'OREAL PARIS/יח"צ

אחת ההכרזות הגדולות והמעניינות בתחום היופי לאחרונה, הגיעה ממותג היופי לוריאל פריז, שמצרף בימים אלו, את דוגמנית העל קנדל ג'נר, כשגרירה עולמית חדשה.

קנדל, יזמית צעירה מתעשיית האופנה ואייקון תקשורתי, הפכה למודל לחיקוי עבור הדור הצעיר והיא מנהלת פלטפורמת מדיה גלובלית משלה, עם 350 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, דרכן היא מעוררת נשים להיות עצמן ולחלוק את חייהן בתנאים שלהן.

במהלך השנים, השתמשה קנדל, בעמדת הכוח ובפלטפורמה שלה כדי לדבר בפתיחות על מאבקים בבריאות נפשית וחרדה. הכנות שלה סייעה להתחיל שיחות בין מיליוני נשים צעירות ובנות שמעריצות אותה. עצם הידיעה שקנדל ג'נר נאבקת גם היא בחוסר ביטחון, מאפשרת לנשים להיפתח לגבי הבעיות שלהן וליצור רשתות של תמיכה בדרכן לרכוש ערך עצמי.

קנדל ג'נר נבחרה כשגרירה למותג הבינלאומי לוריאל פריז. יח"צ,
קנדל ג'נר נבחרה כשגרירה למותג הבינלאומי לוריאל פריז/יח"צ

"מעודדת אחרות לערך עצמי"

דלפין וייר-הובאס, נשיאת המותג העולמית של L'OREAL PARIS, מסרה: "המותג הבינלאומי לוריאל פריז גאה להכריז על השותפות עם אחת הנשים החזקות בעולם. זה שיא חדש במשימה שלנו להעצים כל אישה, בכל מקום, בכל זמן. היא מייצגת את כל מה שדור ה-Z עומד מאחוריו, היא מחליטה על התדמית שלה, צומחת בערך העצמי שלה ומעודדת אחרים לעשות את אותו הדבר".

קנדל ג'נר נולדה בלוס אנג'לס ב-1995 והפכה לאחת הדוגמניות הגדולות בעולם ולאחת הנשים המשפיעות בעולם. מאז 2007, לצד אחיותיה, קנדל גדלה עם העולם כקהל שלה. לאחר שהחלה לדגמן בגיל 13, היא כבר השיגה הרבה. כשהייתה בת 22, צעדה עבור בתי האופנה הגדולים ביותר ושיתפה פעולה עם כמה מהמותגים החזקים בעולם.

קנדל ג'נר: "אני גאה להיות חלק מאחוות נשים חזקות ועוצמתיות ולהיות מסוגלת להגיד את המילים האייקוניות האלה, "אני שווה את זה" (I'm worth it). הצטרפותי למשפחת לוריאל פריז וההזדמנות לגלם את כל מה שהמותג מייצג מרגיש כמו רגע של סגירת מעגל אמיתית".

הקמפיין הראשון של קנדל ג'נר עבור לוריאל פריז יעלה בישראל לרגל השקת מוצרי איפור חדשים, החל מספטמבר 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully