וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה כללית? בכיר בהסתדרות: "הייתי הולך עכשיו להשבתה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 12:48

על רקע שמועות על התנגדות של חלק מוועדי העובדים להשבתה של המשק, מעניין לשמוע את אחד הבכירים בהסתדרות, המקורב ליו"ר ארנון בר דוד, אשר שמואלי, יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות, שאומר: "הגשנו הצעת פשרה, בקואליציה לא מוכנים לשמוע"

הפגנה נגד המהפכה המשפטית,בית ההסתדרות ת"א, 22 ביולי 2023. OM, אתר רשמי
הפגנה מול ההסתדרות. לרבים נדמה שהשאלה עתה היא לא אם תהיה שביתה, אלא מתי - ובאיזה פורמט/אתר רשמי, OM

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, כינס אמש ישיבת חירום שבה נכחו בכירי ההסתדרות ונשיאות המגזר העיסקי, במטרה להכריע כיצד תנהג ההסתדרות במהלך היומיים הקרובים. אשר שמואלי, יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות שוחח עם ליאת רון ברדיו 104.5 על המצב המדיני ושיתף לאן הרוחות נושבות ומה עתיד להגיע.

לדבריו, "הם קבעו שבארבע נפגשים שוב ומקווים שעד אז תהיה איזה התקדמות בהצעת הפשרה שהם הציעו לראש הממשלה. ההצעה מדברת על זה שלא יגעו בנושא של היועצת המשפטית, רק עילת הסבירות וגם את זה ירככו. בקואליציה הם לא מוכנים לשמוע, לא ראש הממשלה ולא חברי הקואליציה. אם הם לא יקבלו את זה ויעבירו את ההצעה כמו שהם קיבלו אותה אז יחולו צעדים".

"בפעם הקודמת כשפיטרו את גלנט זה הדרדר לשביתה, אני לא יודע להגיד לך מה יהיה הפעם אבל מנסים שלא תהיה שביתה. מי שיחליט זה יושב ראש ההסתדרות. אני חושב שהוא אדם אחראי וכואב לו המצב במדינה, זאת פגיעה קשה בכלכלה ובדמוקרטיה. אני הייתי הולך להשבתה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully