וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מזרחי מונה לסגן מנהל אקדמי בביה"ס למוזיקה רימון

23.7.2023 / 14:02

מזרחי (40) הוא גיטריסט מחונן בעל קריירה מוסיקלית מגוונת, אושיית רשת, מרצה מבוקש למוזיקה ומומחה לקידום אמנים במדיות הדיגיטליות

דורון מזרחי. יוסי צבקר,
דורון מזרחי/יוסי צבקר

כ-1,000 הסטודנטים בביה"ס הגבוה למוסיקה רימון יזכו השנה להנות מכישוריו של אחד מהמוסיקאים המובילים בישראל שגם זוכה להכרה בינלאומית - דורון מזרחי, שמונה לסגן מנהל אקדמי בבית הספר. מזרחי (40) הוא גיטריסט מחונן בעל קריירה מוסיקלית מגוונת, אושיית רשת, מרצה מבוקש למוזיקה ומומחה לקידום אמנים במדיות הדיגיטליות.

מזרחי בחר ברימון כמוסד בו יוביל תהליכי לימוד חדשניים ופרויקטים מגוונים במגוון התחומים המוסיקליים החדשניים, ההולכים ומתפתחים בצעדי ענק בתעשיית המוסיקה הישראלית והגלובלית. במסגרת תפקידו החדש, הוא יעבוד לצד מיטשל רוזן, המנהל האקדמי של בית הספר למוסיקה רימון, ויפעל לפתח תכניות לימוד מתקדמות, להעניק לסטודנטים של רימון כלים שיאפשרו להם להתפתח כמוסיקאים בעידן המודרני, ויהיה שותף לעיצוב מסלולי לימוד חדשים וניהול הפעילות האקדמית בשלוחת רימון בעכו ועוד.

דורון מזרחי: "אני מודה לרימון על האמון בי. תמיד ראיתי ברימון את החממה היצירתית ביותר של הדור הצעיר בישראל, וההוכחה היא שבוגריו מובילים את תעשיית המוסיקה הישראלית. המדובר במוסד שהוא נכס "צאן ברזל" בתרבות ובמוסיקה, ואני רואה זכות גדולה להשתלב בו ולהוביל תהליכים ותוכניות חדשות שיחזקו את היכולות והמצוינות המוסיקלית של הסטודנטים."

קריירה מפוארת

מזרחי הוא בעל קריירה מפוארת על הבמה. לאורך השנים ניגן עם יוני רכטר, אלון אולארצ'יק, גידי גוב, יגאל בשן, שלומי שבן, רמי קליינשטיין, שם טוב לוי ורבים אחרים. הוא השתתף, בין היתר, בהפקות של תיאטרון הבימה, התזמורות הסימפוניות של חיפה ושל אשדוד וניגן במספר תוכניות טלוויזיה כגון "רוקדים עם כוכבים", "The Voice", "גב האומה", "המעגל" עם דן שילון ו"צחוק מעבודה". ביוני האחרון הוציא אלבום בכורה אינסטרומנטלי בשם "BEFORE 40", המשלב ג'אז ומוסיקה סינמטית תזמורתית, אותו הקליט בשלוש מדינות שונות.

מזרחי הוא בעל תואר ראשון ותואר שני בהצטיינות במקצוע הקומפוזיציה מאוניברסיטת תל אביב, ובעל תעודת הוראה במוסיקה. הוא החל ללמד במגמות מוסיקה בבתי ספר תיכונים עוד בשנת 2004, והפך למרצה לתורת המוסיקה, הרמוניה מסורתית ופיתוח שמיעה ברימון בשנת 2014. בזמן משבר הקורונה, קיבל מזרחי תעודת הצטיינות מטעם רימון על תרומתו לפיתוח והתאמת מערך השיעורים ללמידה מרחוק.

לפני 5 שנים, יצר מזרחי את תכנית הרשת ''טוקבק'', בה ראיין את בכירי נגני הגיטרה בישראל על מסלול חייהם והיצירה שלהם. בשנת 2020 זכתה "טוקבק" להכרה מאוניברסיטת הארוורד, כערך תרבותי ראוי לשימור והמחלקה לשימור התרבות הישראלית של האוניברסיטה קנתה את הזכות לחקור את תכניה. פרקי התכנית מופיעים כיום במנועי החיפוש האקדמיים ובספריה הדיגיטלית של הארוורד.

בנוסף ל"טוקבק", הגיש מזרחי פינה מוסיקלית בתכנית הבוקר "בוקר אור" בהנחיית אור הלר, בה עסק בנושאים שונים הקשורים לתולדות המוסיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully