וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הגיימינג Overwolf מרחיבה את משרדיה ומגייסת עשרות עובדים

23.7.2023 / 16:00

אוברוולף, הממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן, מרחיבה את משרדיה ומגייסת עשרות עובדים חדשים בתחומי הפיתוח, המכירות והמוצר

משרדי אוברוולף. יחצ,
משרדי אוברוולף/יחצ

אוברוולף היא הפלטפורמה המובילה ליצירה, הפצה ומונטיזציה של מודים, שרתים פרטיים ואפליקציות למשחקי מחשב. מטרת העל שלה היא לאגד את כל קהילת יוצרי התוכן למשחקים ולספק להם את הכלים הדרושים להם כדי לעשות את מה שהם הכי אוהבים לעשות - לבנות מודים ואפליקציות למשחקים האהובים עליהם ואף לייצר לעצמם הכנסה מיצירותיהם. הפלטפורמה משרתת למעלה מ-165 אלף יוצרים, עם יותר מ-15 מיליארד הורדות של מודים ואפליקציות בשנה ו-38 מיליון משתמשים פעילים בחודש. עובדי ועובדות החברה הם גיימרים בעצמם, וזוכים לעבוד מדי יום ביומו על משחקי ה-AAA המובילים בעולם, החל מ-League of Legends ו-World of Warcraft, דרך The Sims ועד Minecraft ו-GTA.

עד כה, גייסה החברה מעל 150 מיליון דולר ממספר משקיעים, ביניהם: קרן אנדריסן הורוביץ (a16z), Griffin Gaming Partners, Insight Partners, Intel Capital, Liberty Technology Venture Capital, Marker ו-Ubisoft - ודורגה לאחרונה על ידי פורבס במקום הראשון, בדירוג היוניקורן הבא של ישראל. אוברוולף מעסיקה למעלה מ-150 עובדים, כאשר 120 מתוכם במטה החברה הממוקם בישראל, במתחם הבורסה ברמת גן.

כחלק ממגמת ההתפתחות והצמיחה שלה - גם ברמה עסקית וגם ברמה הטכנולוגית - שכרה אוברוולף קומה שנייה בבניין המשרדים בו יושבים משרדי החברה בשנתיים האחרונות. ההתרחבות לקומה נוספת נועדה לתת מענה לצרכי החברה בכל הנוגע להמשך גדילה וגיוסי העובדים, וכן לתת מענה לצרכי העובדים עצמם, תוך שמירה על סביבת עבודה נעימה, מרוווחת ומותאמת אישית. עד סוף שנת 2023, החברה צפויה לצרף אל שורותיה למעלה מ-30 עובדים, ומתכננת להמשיך בגיוסים גם במהלך שנת 2024 - בעיקר לתפקידי פיתוח, ניהול מוצר, מכירות וגיוס.

דנה ברזילי, סמנכ"לית אנשים באוברוולף: "בהמשך ישיר לצמיחה המשמעותית שחווה החברה בישראל ובעולם, מצאנו לנכון להרחיב את המשרדים של החברה דווקא עכשיו. זאת, כדי לתת מענה רחב אף יותר של סביבת עבודה מרווחת ומותאמת אישית תוך מתן דגש קודם כל על הפרט אך גם על הכלל כיחידה אחת מובילה בתחומה. סביבת העבודה בחברה כמו שלנו הינה ייחודית ומתבטאת בירידה לפרטים הקטנים ביותר - מהמשרדים עצמם, דרך חדרי הישיבות, ועד לחדרים המיוחדים שלנו. החברה מייעדת לגייס עוד עשרות טאלנטים בשנה הקרובה ותפקידנו לאפשר קרקע פוריה עבור כל עובדת ועובד על מנת לאפשר להם להרגיש בבית ולגרום להם לרוץ איתנו קדימה."

לעיון במשרות והגשת קורות חיים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully