וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הזמן לאהבה: 'טריומף' מציעה הלבשה תחתונה רומנטית לט"ו באב

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 9:44

מותג ההלבשה התחתונה 'טריומף' מציג קולקציה רומנטית לכבוד יום האוהבים שיצוין בט"ו באב על פי לוח השנה העברי. הקולקציה משלבת פריטים בצבעים רומנטיים בעיצובים רבים ובשילובים של תחרות ורקמות - הלבשה תחתונה סקסית נחשבת למתנה מבוקשת בין אוהבים

טריומף 2023. שי פרנקו,
עכשיו הזמן לאהבה: קולקציית הלבשה תחתונה רומנטית של 'טריומף'/שי פרנקו

קולקציית ט"ו באב של טריומף מייצגת חגיגה של אהבה עבור כל אישה לעצמה, אין באמת צורך בציון יום מיוחד בשנה כדי לחגוג אהבה לעצמנו, כמו שאנחנו, יום יום, כל היום.

על פי האג'נדה של המותג, 'יום האהבה' יכול להיות כל יום שנבחר וקולקציית ההלבשה התחתונה של טריומף מעוצבת בדיוק על בסיס אמונה זו, כדי שנוכל לחגוג את עצמנו בכל יום, את החושניות והיופי הנשי, בדרך שלנו, בסטייל שלנו והכי חשוב - בנוחות שלנו.

טריומף 2023. שי פרנקו,
רכות, נוחות ורומנטיקה , קולקציית 2023 של 'טריומף'/שי פרנקו

רכות, נוחות ורומנטיקה

רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית ט"ו באב רומנטית, אשר משלבת, רכות ונוחות עם מראה סקסי עם תחרות עדינות.

לדברי נציגי המותג, הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים שמספקים תמיכה אולטימטיבית והתאמה לכל סוג וגודל של חזה, לתחושת נוחות מרבית. הקולקציה מציגה עיצובים טרנדיים ואופנתיים, במגוון גזרות ומידות.

בין הדגמים: סט של תחתונים וחזיה בצבע סגול, סט תחרה בצבע כחול רויאל, סט של חזיה ותחתונים בשילוב של הדפס פרחוני ותחרה ועוד.

הדגמים כוללים קאפים לתמיכה מקסימלית, וגם חזיות ללא ברזלים בשילוב תחרות, חלקן עם קשתות תמיכה קלות ויציבות בטכנולוגיית תלת ממד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טריומף 2023. שי פרנקו,
הלבשה תחתונה, היא אחת המתנות מבוקשות ליום האהבה, טריומף/שי פרנקו

"מתנה מבוקשת ליום האהבה"

שני כהן כנען, סמנכ"לית השיווק של חברת טריומף וסלוגי בישראל: "ט"ו באב, הינו אחד הימים האהובים בשנה והלבשה תחתונה היא אחת המתנות הכי מבוקשות כמתנה על פי סקרים, בקרב צרכנים וצרכניות כבר שנים רבות.

בנוסף תחום החזיות וההלבשה התחתונה נמצא בעליה מתמדת בשנים האחרונות וזאת הודות לעליית המודעות בקרב נשים לגבי חשיבות החזיה לנוחות של האישה והנראות לאורך היום ולרצון להיראות הכי טוב שיש גם מתחת לבגדים.

חברת טריומף שמה לה למטרה להעצים נשים ולעודד כל אישה לאהוב את עצמה ולחגוג את הנשיות שלה כפי שהכי נכון עבורה".

טווח מידות :B75-F90, טווח מחירים: 250-440 שקל. את דגמי המותג ניתן לרכוש בסניפי טריומף, רשתות נבחרות להלבשת תחתונה (משביר, H&O, את לבני נשים, אינטימה וכו'), חנויות להלבשה תחתונה ואתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully