וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי תכנן לפתוח כרגיל, אבל רשת ביג מערימה קשיים

אלי אשכנזי, יניר ינגה, ארז הראל, ינון שלום יתח, ליאת רון

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 11:34

החלטת חברות המחזיקות בקניונים או מתחמי קניות להצטרף לשביתה, הותירה חלק מבעלי העסקים חסרי אונים ומושבתים בעל כורחם. רמי לוי מכחיש שהחשמל לסופרמרקטים שנמצאים במתחמים נותק, אך טוען כי איימו על בעלי עסקים שאם לא יסגרו, ינתקו להם את החשמל. ברשת ביג מכחישים

רמי לוי. יחצ,
תכנן לפתוח כרגיל, אבל נתקל בכמה בעיות. רמי לוי/יחצ

המצב לפיו מתחמי קניות וקנונים עומדים סגורים, בעוד חלק מבעלי העסקים במתחם מבקשים לפתוח את עסקיהם, גרמה ללא מעט בלבול, כעס, כאוס ועצבים בקרב בעלי חנויות וקונים.

למרות סגירה של כמה קניונים ברחבי הארץ, במרכז תשומת הלב עומדת רשת ביג, שבמהלך יום השיבוש הקודם הודיעה כי תסגור את כל מתחמי הקניות שבבעלותה, אך לבסוף התקפלה - נוכח זעמם של בעלי עסקים ששוכרים ממנה שטחי מסחר. הפעם דאגה החברה לא רק לשבות בעצמה, אלא להשבית את המסחר במתחמים, בין היתר באמצעות נעילה של מגרשי החניה הסמוכים.

באזור טבריה אף נטען כי חברת ביג ניתקה לרמי לוי את החשמל, אך לוי עצמו מרגיע שלא כך היה הדבר. לוי לוואלה: "לא ניתקו לי את החשמל, אבל יש בעיות למשל בכניסה של נכים שזקוקים לחניה קרובה. אני לא מערב פוליטיקה עם עסקים. מאתמול בערב אני מנסה להתקשר ליו"ר ומנכ"ל ביג, אבל הם לא עונים לי. במקביל מאיימים בשטח על בעלי עסקים קטנים שמי שלא יסגור - ינתקו לו את החשמל".

מחברת ביג נמסר כי היא לא ניתקה וכן לא איימה על שוכרים בניתוק החשמל.

גם בביג בבאר שבע בניגוד לפעמים הקודמות, נסגרו היום השערים ואין כניסה למקום. חלק מהסוחרים זועמים: "אני מתנגד נחרצות להשבתה. לא ייתכן שהם יסגרו את החניות . צריך להשאיר את הפןליטיקה במקום הזה. מי שנפגע זהו הסחורים. אין לקוחות. יש כעס פה של הסוחרים. לא מובן לי. אנחנו צריכים להיות מחוץ לפוליטיקה . זה בעייתי מאוד" אמר בעל חנות בביג מבאר שבע.

הודעת רשת רמי לוי על עבודה כרגיל. יח"צ,
"לא מערבב דעות פוליטיות עם עסקים" הכריז רמי לוי, אבל בישראל של קיץ 2023, זה כנראה בלתי אפשרי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully