וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית הטלוויזיות הסינית TCL מינתה את עודד דגן למנהל פעילות החברה בישראל

24.7.2023 / 12:55

דגן, אשר ניהל, בין היתר, את פעילות הטלוויזיות ב- Samsung ישראל, עבר ל- TCL ומונה למנהל פעילות החברה בישראל

עודד דגן. יחצ,
עודד דגן/יחצ

בהמשך לביסוסה של TCL בצמרת שוק הטלוויזיות העולמי, ולאחר שהתמקמה במקום השני בנתח השוק בעולם, ממשיכה החברה בצמיחה גם בישראל. כחלק מכך, מינתה היצרנית הסינית למנהל פעילות TCL בישראל את עודד דגן (44), שניהל את פעילות הטלוויזיות של Samsung בישראל.

דגן, בוגר MBA במנהל עסקים של המכללה למנהל, הקים בשנת 2008 את פעילות הדיגיטל והאונליין בחברת איסטרוניקס ומשם התקדם להקמת וניהול פעילות הריטייל וניהול המכירות למותגים המובילים של החברה וביניהם- Samsung mobile, Philips ו- AOC. משם התקדם ל- Samsung ישראל שם ניהל, בין היתר, את פעילות הטלוויזיות. לאחר כ- 4 שנים, דגן, שחיפש את האתגר הבא, נענה לפניית TCL לנהל את פעילות החברה בישראל ולצמוח יחד עם המותג העולה בקטגוריית הטלוויזיות.

עודד דגן מנהל פעילות TCL בישראל: "זמן רב אני עוקב אחר הפעילות הצומחת של TCL בישראל ובעולם, ולכן כשהחברה פנתה אלי שמחתי להצטרף לשורותיה. הופתעתי לגלות מותג צעיר, רענן, חדשני ורעב. TCL הינה יצרנית הטלוויזיות מספר 2 בעולם מאז 2018. נתח השוק שלה גדל משנה לשנה. מזה כשנתיים TCL נמצאת במקום השלישי במכירות הטלוויזיות בישראל, עם נתח שוק של 17.1% (May 2023 - GFK), ובכך יותר מהכפילה את נתח השוק בתקופה זו. המטרה שלנו היא להמשיך ולטפס ולספק ללקוח חווית צפיה מושלמת במחיר הוגן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully