וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת NoTraffic ממנה את מני רייף לסמנכ"ל מוצרים

24.7.2023 / 13:31

בתפקידו האחרון בחברת RADWIN שימש כסמנכ"ל המוצרים של החברה ובמהלך תקופה זו, שכללה גם בניית פתרונות אופרטיביים חדשניים מבוססי ענן, סייע לפישוט תהליכי התכנון וההתקנה של רשתות ה-Broadband Wireless Access והתאמת המוצרים לסקטור הלקוחות הפרטיים

מני רייף. Hadar Dolan,
מני רייף/Hadar Dolan

חברת NoTraffic הפועלת בעשרות מחלקות תחבורה מהגדולות בארה"ב והופכת את מערך הרמזורים לרשת דיגיטלית המנהלת באופן אוטונומי את התנועה במרחבים העירוניים, מודיעה על מינויו של מני רייף לסמנכ"ל המוצר. רייף, לשעבר סמנכ"ל מוצר בחברת RADWIN, יהיה אמון על בניית צוותי המוצרים בחברה ובניית תוכניות פיתוח המוצרים לשנים הבאות.

רייף מביא עמו ל NoTraffic ניסיון ניהולי וטכנולוגי עשיר. בתפקידו האחרון בחברת RADWIN שימש כסמנכ"ל המוצרים של החברה ובמהלך תקופה זו, שכללה גם בניית פתרונות אופרטיביים חדשניים מבוססי ענן, סייע לפישוט תהליכי התכנון וההתקנה של רשתות ה-Broadband Wireless Access והתאמת המוצרים לסקטור הלקוחות הפרטיים. רייף בוגר הנדסת חשמל באוניברסיטת בן גוריון ומוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

רייף (50) נשוי + 2, התחיל את הקריירה שלו בחברת מוטורולה כמהנדס DSP ובהמשך התקדם למספר תפקידים ניהוליים במרכז הפיתוח. בתפקידו האחרון בחברה ניהל את קרן ההשקעות האסטרטגית של מוטורולה בישראל. בהמשך, עבר לנהל את קרן ההשקעות האסטרטגית של חברת Zebra Technologies והקים את מרכז החדשנות שלה. ב-2015 עבר לחברת הסטארט-אפ Vi בה מילא תפקידי מפתח בניהול המוצרים והפיתוח של החברה. ב-2018 עבר לחברת RADWIN.

מינוי זה מגיע לאחר שחברת NoTraffic הודיעה לאחרונה על השלמת גיוס בסך 50 מיליון דולר. הפלטפורמה של החברה הופכת את מערך הרמזורים לרשת דיגיטלית המנהלת באופן אוטונומי את התנועה במרחבים העירוניים על פי מדיניות המפעיל. היא מקשרת בין כל השחקנים בזירת התחבורה, לרבות כלי הרכב, מערכות רמזורים ומשתמשי הדרך כמו גם הולכי רגל ורוכבי אופניים.

החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי המייסדים טל קרייזלר (CEO), אוריאל כץ (CTO) ואור סלע (VP R&D) והיא מעסיקה כיום 100 עובדים, מתוכם כ-65 במרכז הפיתוח ומטה החברה בת"א, לצד 35 עובדים נוספים בארה"ב. בין לקוחותיה נמנות כמה מהמדינות הגדולות בארה"ב, דוגמת קליפורניה, טקסס ופנסילבניה, ושי לה שותפויות אסטרטגיות עם כמה מחברות הטכנולוגיה והתשתית הגדולות בעולם, ביניהן AT&T, Qualcomm, Rogers communications ו-NVIDIA.

מני רייף, סמנכ"ל מוצר בחברת NoTraffic: "אני נרגש להצטרף לחברה שמציעה לעולם פתרון שמטרתו לשפר את יעילות התנועה ברחבי העולם ובכך להגביר את בטיחות הנוסעים והולכי הרגל ולהפחית את זיהום האוויר שנוצר כתוצאה מחוסר יעילות התנועה. אני מזהה פוטנציאל רב במוצר של נוטראפיק, שמביא לידי ביטוי את התפקיד המכריע שיש לפתרונות בסביבה אורבנית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully