וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מתנה לט"ו באב? רעיונות לתכשיטים שיביעו אהבה

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 0:27

ט"ו באב שיצוין השבוע מביא לחיפוש אחר מתנה אידיאלית שתתאים לבן או בת הזוג. אם אתם לא בעניין של מתנה חד פעמית כמו שוקולד, יין או פרחים, הנה רעיונות לתכשיט נצחי בטווח מחירים רחב, מ-30 שקל ועד 100,000 שקל

אישה עונדת עגיל. ShutterStock
מחפשים מתנה לט"ו באב? קבלו רעיונות לתכשיטים שיביעו אהבה/ShutterStock

עם יד על הלב

טרנד תכשיטי הלב חוזרים העונה למרכז הבמה עם בולטות מרשימה באינסטגרם, במגאזיני האופנה המובילים ובקרב הפאשניסטיות. הלב, סמל האהבה הנצחי, ממשיך לספק השראה בקרב מעצבי העל ומקבל העונה עיצובים חדשים ואופנתיים, בדמות שרשראות, טבעות, עגילים, וצמידים.

לרגל ט"ו באב שיתקיים השבוע (2-3 לאוגוסט) רשת SACARA משיקה לראשונה קולקציית תכשיטים רחבה, המשלבת את צורת הלב בוורסיות שונות על תכשיטים בצבעי זהב וכסף.

הקולקציה מיועדת לצעירות ולנשים, והיא נותנת ביטוי ונוכחות מוגברת לסמל האהבה (לב) בעיצובים וגדלים שונים, דגמים מסוימים משלבים צבעים קלאסיים וצבעים של אהבה כמו: לבן, ורוד ואדום וחלקם משלבים חומרים נוספים כמו זרקורים.

מחירים לדוגמא: טבעות לב ב-30 שקל, עגילי חישוק משובצים זרקונים בשילוב תליון לב ב-40 שקל, טבעת זרקונים משובצת לב ב-35 שקל, צמידי לב ב-30 שקל ועוד. להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר האונליין של הרשת

סקארה תכשיטים לבבות. יח"צ,
קולקציית תכשיטים המשלבת את צורת הלב בוורסיות שונות, SACARA/יח"צ
רשת סקארה צמיד לב המחיר 30 שקל. קית גלסמן,
SACARA, צמיד לב, המחיר: 30 שקל/קית גלסמן

אהבה יוקרתית

קולקציית MyCollection של רשת התכשיטים היוקרתית ה.שטרן, מציגה תכשיטי אהבה רומנטיים בעיטור יהלומים, לבבות, ציפורי אהבה ופרחים בזהב צהוב, זהב לבן או זהב ורוד.

קולקציה מציעה מגוון פריטים עדינים שכיף לקבל כמתנה במחירים: החל מ-430 שקל. ניתן להשיג בחנויות ה.שטרן ובאתר: לינק לעמוד תכשיטי אהבה באתר של ה.שטרן

שרשרת לבבות בזהב אצילי וזהב ורוד - המחיר: 2,960 שקל, ה. שטרן. יח"צ,
שרשרת לבבות בזהב אצילי וזהב ורוד - המחיר: 2,960 שקל, ה. שטרן/יח"צ

אחרי שנים בהן הייתה המעצבת הראשית בחברת המשפחתית ליהלומים ואבני חן, יפעת עובד יצאה לדרך עצמאית והיא יוצרת תכשיטים אלגנטיים בהזמנה אישית בחנות הדגל שהקימה בישראל. לרגל טו באב, היא מציעה 25% הנחה על כל התכשיטים בחנות הדגל (בכיכר המדינה) ובאתר.

קו התכשיטים האלגנטי של עובד, נולד ב-2020 והוא מציע עיצוב אישי על בסיס ערכים של חופש ביטוי, העצמה נשית וחיבור בינאישי ותהליך הייצור והצורפות נעשה בעבודת יד עם תשומת לב יתרה לפרטים הקטנים ובכמויות מוגבלות.

עובד, הייתה שותפה במשך שנים בעסקי המשפחה ליהלומים ואבני החן עד שהחליטה ללכת בעקבות ליבה ופתחה מותג תכשיטים עצמאי עם חנות פיזית וחנות אונליין, בהן היא אוצרת תרבות ומורשת שורשית וכיום היא מחלקת את זמנה בין המשרדים בלוס אנג'לס, ניו-יורק, שנגחאי והחנות הדגל בתל אביב.

העיצובים הייחודים של עובד מושכים קהל מגוון של נשים והם משלבים אבני חן ויהלומים מלוטשים שנבחרים בקפידה על ידה.

טווח המחירים לפריטים בקולקציה: 5,000-100,000. לרגל ט"ו באב, היא מציעה 25% על כל התכשיטים בחנות הדגל בכיכר המדינה ובאתר. ההטבה תקפה עד לתאריך 5.8. להשיג בחנות הדגל ה' באייר 70, ת"א ובאתר

קו התכשיטים של המעצבת יפעת עובד - 25% הנחה לרגל ט"ו באב. טל עבודי,
קו התכשיטים של המעצבת יפעת עובד - 25% הנחה לרגל ט"ו באב/טל עבודי

פנינים של חוכמה

GA Jewelry Story מציגה קולקציית תכשיטים חדשה הכוללת תכשיטי כסף וזהב K14, בצירוף אבני חן, פנינים ועוד, משולבים בשיבוצים ותליונים.

תכשיטיה של בעלת המותג, גלית אלקלעי, מעוצבים בהקפדה על בסיס אמונתה כי יופי ואסטתיקה מתקיימים מהפרטים הקטנים, החל בעיצוב, חומרי הגלם, הגימור ואפילו אריזת המתנה.

התכשיטים מיוצרים בישראל, בעבודת יד, מחומרי גלם ייחודים שהיא מייבאת ממדינות שונות ברחבי העולם.

"תשקיעי בפריטים שווים, שאת יודעת מי עשה אותם והכניס בהם נשמה. פיסים שבאמת יגרמו לך הנאה וילכו איתך דרך", אומרת היוצרת גלית אלקלעי.

טווח מחירים 180-400 שקל לתכשיטי כסף. 800-2,500 שקל לתכשיטי זהב. להשיג באתר המותג

ga jewelry story שרשרת נחש זהב לב. מחיר 189 שקל. יח"צ,
ga jewelry story, שרשרת נחש זהב לב. המחיר: 189 שקל/יח"צ

חישוקים של אהבה

רשת 'הבורסה לתכשיטים' מציעה קולקציית תכשיטים מהפנטת במגוון מחירים למתנות שכל אישה תשמח להוסיף לקופסת התכשיטים שלה: שרשראות, תליונים טבעות ועגילים עם לבבות או בלי, מעיצובים קלאסיים ועד תכשיטים בעיצוב אופנתי.

בין הפריטים: קולקציה רחבה של עגילי חישוק בגדלים ועיצובים שונים, צמידים מעוצבים וקלאסיים, תליונים וטבעות, משובצים יהלומים או אבני חן וגם ללא שיבוץ.

טווח מחירי התכשיטים לט"ו באב: 320-8,990 שקל. ניתן להשיג ב-15 סניפי רשת 'הבורסה לתכשיטים', ברחבי הארץ או באתר הרשת.

שרשרת עם תליון לב, הבורסה לתכשיטים. יחצ הבורסה לתכשיטים,
שרשרת עם תליון לב, הבורסה לתכשיטים/יחצ הבורסה לתכשיטים

קונים תכשיט - קבלו הטבה לעוד אחד

לרגל ט"ו באב תכשיטי Pandora מציעים הטבה: צמיד טניס כסף גלואו ב-149 שקל במקום 379 שקל בקניית תכשיט. ב

ההטבה בתוקף בין התאריכים: 27.07.2023 עד ה 2.8.2023 או עד גמר המלאי, בכפוף לתקנון, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, אחד למועדון, ללא כפל, מימוש אחד ללקוח.

ניתן להשיג בחנות האונליין, ברשת חנויות PANDORA, ובחנויות התכשיטים המובחרות

דנית גרינברג לתכשיטי פנדורה. שי טמיר,
לרגל ט"ו באב תכשיטי Pandora, מיד טניס כסף גלואו ב 149 שק במקום 379 שקל (בקניית תכשיט)/שי טמיר

חוסכים את הפער הין הצרכן ליהלומן

מותג התכשיטים ORD DIAMONDS שהוקם ב-2014 ע"י הזוג אור ונטע דביר משיק אתר מקוון חדש ומציע 20% הנחה על תכשיטים נבחרים לקראת ט"ו באב.

קולקציות התכשיטים החדשה כפי שמוצגת על ידי הדוגמנית דורית רבליס מאופיינת בניחוח קלאסי ויוקרתי המתאים הן לאירועים מיוחדים והן לשדרוג ההופעה היומיומית.

הקולקציות מציגות תכשיטים יוקרתיים בייצור מקומי ובמנעד רחב של מחירים החוסכים את פערי התיווך בין היהלומן לצרכן. המותג מעצב תכשיטי זהב ויהלומים יוקרתיים כאשר הכל מיוצר בעבודת יד ומציעים שירותי עיצוב אישיים לצד הקולקציות המוצעות ללקוחות.

טווח מחירים: החל מ- 600 שקל ועד 30,000 שקל. ניתן להשיג בחנות האונליין של המותג. לכבוד ט"ו באב, המותג מציע כ- 20% הנחה על מבחר תכשיטים מקטגוריית ה best seller.

ord diamonds. דודי חסון,
ord diamonds מציעים 20% הנחה על מבחר תכשיטים לכבוד ט"ו באב/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully