וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו באב חוגגים בספא: הצעות לבילוי מפנק ורומנטי

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 14:26

בשבוע הבא יתרגש עלינו ט"ו באב, חג האהבה העברי. למרות שהתאריך הוא בשיא עונת הנסיעות, בתי המלון לא ממהרים לוותר על מי שמבקשים לצאת קצת מהבית לפינוק רומנטי. הנה מבחר של הצעות לציין את חג האהבה בספא

זוג מתחבק ושותה יין. ShutterStock
אהבה בספא. בתי המלון נמצאים בשיא התפוסה, אבל ישמחו לארח אתכם לטיפול זוגי/ShutterStock

ללא הגבלה

מלונות סטאי והרברט סמואל (מקבוצת נקש), מאפשרים מעתה, לרכוש שוברי מתנה דיגיטליים באופן בו מעניק המתנה קובע את הסכום לטעינה על השובר.

עם הרכישה, השובר יועבר באופן מידי למקבל באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת SMS, עם אפשרות לצירוף ברכה אישית ואף ניתן לתזמן את שליחת המתנה ליום ושעה שקובע הרוכש. השובר יהיה זמין למימוש חופשי בבתי המלון במגוון אופנים: לינה, יום כיף, טיפולי ספא וגם בהזמנה לארוחת ערב במסעדת "קישלה" שבמלון סטאי תל אביב ובמקרה הצורך יהיה ניתן להוסיף תשלום.

המחיר: בחירה חופשית של הרוכש. לרכישה באתר הרשתות סטאי והרברט סמואל.

הרברט סמואל רויאל שנגרילה וילה ספלנדידו עם בריכה ונוף. אסף פינצ'וק,
הרברט סמואל רויאל שנגרילה/אסף פינצ'וק

משולב וחגיגי

לכבוד חגיגות שנתיים למתחם הבריאות והספא GUERLAIN במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, מוצע טיפול חדש וייחודי - IMPERIAL EXCLUSIVE - המשלב טיפול גוף ומסיכת פנים להחדרת לחות, באורך 75 דקות, במחיר: 560 שקל לאדם או חבילת אירוח רחבה יותר הכוללת גם ארוחת בוקר במסעדת הפאלאס של המלון + כניסה למתקני הספא במחיר: 740 שקל לאדם.

מתחם הספא מתפרס על 2 קומות ומציע חוויית התחדשות לגוף ולנפש, עם בריכת שחיה מקורה, בריכת זרמים, חמאם טורקי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מעוצבות, חדר כושר מפואר, ו-9 חדרי טיפול מרווחים, בהם גם סוויטה זוגית עם מקלחת צמודה.

רח' אגרון, ירושלים. ההצעה תקפה למימוש בחודשי הקיץ (יולי - אוגוסט) בימים א- ה' בלבד. לפרטים והזמנות: טל' 02-5423377 או באתר המלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
6. מלון וולדורף אסטוריה בירושלים. עמית גירון,
מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, מתחם הבריאות והספא GUERLAIN/עמית גירון

בלב המושבה

לכבוד ט"ו באב, מציע מלון 'ליר סנס' שוכן במבנה היסטורי משוחזר בלב המושבה הציורית בגדרה, חבילות לינה וספא למימוש בימים שני-רביעי, 31.7-2.8 לצד חבילות קיציות למימוש עד סוף חודש אוגוסט.

חבילת אהבה לט"ו באב כוללת אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר + בקבוק קאווה ושובר בשווי 300 שקל למסעדת השף 'אברטו'. המחיר: החל מ-1,050 שקל לזוג ללילה בהתאם לסוג החדר הנבחר ובסיס האירוח.

לכבוד האהבה, מציע ספא המלון, עיסוי שוודי קלאסי באורך 45 דקות + זוג כוסות קאווה + ארוחת בוקר + כניסה למתחם הספא והרופטופ במחיר: 450 שקל לאדם. לפרטים והזמנות באתר המלון ובטלפון להזמנות 08-6680088.

מלון ליר סנס. קומפלקס 360,
מלון 'ליר סנס', שוכן במבנה היסטורי משוחזר בלב המושבה הציורית בגדרה/קומפלקס 360

עם הגב לים

מלון דיויד אינטרקונטיננטל, השוכן בקצה הדרומי של טיילת תל אביב, בסביבה תוססת של תרבות ובילויים, לצד שכונת נווה צדק, חוף הים, יפו העתיקה ושוק הכרמל הססגוני, מציע חבילה זוגית רומנטית הכוללת: אירוח ללילה בחדר מפנק עם נוף לים, ארוחת בוקר זוגית במסעדת "חצרות יפו", ושני טיפולים בני 50 דקות בספא היוקרתי של המלון THE SPA, במחיר: החל מ: 2,599 שקל.

אורחי המלון מוזמנים ליהנות מקלאב יוקרתי הכולל: מכון כושר משוכלל ובריכת שחייה הצופה לים. ההצעה תקפה למימוש בתאריכים: 1.8-2.8.23, טלפון לפרטים נוספים והזמנות: 03-7951111

intercontinental david tel aviv corner suite. איתי בניט,
intercontinental david tel aviv corner suite/איתי בניט

גם בלי לינה

מלון הבוטיק 'ניאה' (NEA), השוכן בשבי ציון, מציע חבילת אירוח זוגית על בסיס לינה וארוחת בוקר + שני טיפולים למשך 30 דקות בספא המלון + בקבוק קאווה בחדר וכניסה חופשית למתחם הספא במחיר: החל מ- 1800 שקל.

חבילת הספא שמציע המלון, ללא לינה, כוללת שני טיפולים קלאסיים למשך 45 דקות, ארוחת ושימוש חופשי במתקני הספא במחיר: 880 שקל. החבילות תקפות בימים שני ושלישי 1.8-2.8.

כתובת המלון: כתובת: האלה 4 שבי ציון. לפרטים והזמנות: 04-9958888 או באתר המלון.

וילה מלון בוטיק ניאה. עודד סמדר,
וילה מלון בוטיק ניאה/עודד סמדר

מממילא באהבה

מלון ממילא בירושלים, פנינת לייפסטייל יוקרתית השוכן בלב העיר, מציע חבילת אירוח המשלבת חוויה הוליסטית במתחם הספא 'אקאשה' + זוג כרטיסים למופע בפסטיבל ישראל, 'מארק אליהו מנגן אהבה' שמארח את ריטה, עומר פארוק טקבילק, שי צברי וואלרי חמאתי והוא יתקיים בגן העצמאות.

חבילת האירו כוללת שני טיפול ספא בן 45 דקות לכל אחד מבני הזוג (לבחירה מתוך תפריט הטיפולים) + ארוחת בוקר עשירה ומפנקת + כוס יין במסעדת ההפי-פיש לכל אורח.

המחיר לחבילה כולל ארוחת בוקר: החל מ-2,500 שקל. להזמנות באתר הרשמי של המלון או בטלפונית 02-5482200

akasha-spa מלון ממילא בירושלים. עמית גירון,
akasha-spa מלון ממילא בירושלים/עמית גירון

בהשראת הים

מתחם הספא של מלון VERT בנתניה מתפרש על שתי קומות וכולל 7 חדרי טיפול מעוצבים ותפריט טיפולים עשיר לבחירה, בהם טיפולים המשלבים מרכיבים ייחודיים בהשראת הים, כגון צדפות ואצות.

האטרקציה הגדולה של הספא היא החמאם הטורקי לעיסוי, קרצוף ופילינג מפנקים במיוחד. החמאם מעוצב בסגנון בית מרחץ אותנטי, והוא עשוי מאבנים ושיש לשמירה מיטבית על לחות גבוהה.

מתחם הספא כולל: סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר מאובזר במכשירים מתקדמים ופינת מנוחה מרגיעה עם נוף מרהיב לים.

חבילת ספא שמציע המלון כוללת: 60 דקות טיפול לכל אחד מבני הזוג + ארוחת בוקר + שימוש במתקני הספא במחיר: 800 שקל לזוג. הכתובת: קהילת צפת 1, נתניה. לפרטים והזמנות: 073-387-5555 או דרך אתר המלו

מלון וורט לגון בנתניה קרדיט. איה בן עזרי,
מלון וורט לגון בנתניה/איה בן עזרי

סיור שווקים

מלון 'אינדיגו' מציע חבילת מארקט זוגית הכוללת: לינה וסיור טעימות בשווקים הכי מגניבים ולוהטים של ת"א. החבילה כוללת: לינה בחדר סופריור, ארוחת בוקר עשירה, בקבוק מים ושוקולד בחדר והכי מקורי ושונה מכל מה שהכרתם, גם סיור טעימות קולינרי באחד מהשווקים של תל אביב.

מלון אינידגו שוכן בליבו של מתחם הבורסה עם אווירה בסגנון סוהו ניו - יורקי. פינה של גן עדן בלב אזור העסקים, על גבול תל אביב רמת גן. המלון נמצא במרחק נגיעה ממרכז הקניות 'עזריאלי', סמוך לתיאטרון רמת גן ולמתחם המסעדות בקונספט החדש ה"קונטיינרס".

המחיר לזוג לחבילת האירוח: 1,130 שקל לזוג.

מלון אינדיגו. איתי סיקולסקי,
רופטופ במלון אינדיגו/איתי סיקולסקי

בכבישה קרה

מלון 'דן תל אביב' השוכן על חוף ימה הקסום של העיר שלא נרדמת מציע חבילת פינוק זוגית ורומנטית הכוללת: ארוחת בוקר זוגית במסעדת קפה 99 בלובי המלון, עיסוי זוגי של 60 דקות בספא היוקרתי והחדש של המלון VIA LOMAH SPA וכניסה למתחם הבריכות של המלון הצופה לחוף הים.

הספא היוקרתי של המלון מציע מגוון רחב של עיסויים ארוכים (החל מ-60 דקות) עם צוות מטפלים מקצועי ואדיב, מיטות מחוממות וחשמליות, שמנים טבעיים וקרמים בכבישה.

מתחם הבריכות של המלון מציע בריכה ענקית מקורה (מים מתוקים) מחוממת ל-30 מעלות עם נוף פנורמי לים, בריכה חיצונית ענקית עם נוף מלא לים (מים מאקוויפר החוף) עם דק שיזוף ענק מול חוף הים של תל אביב, לצד ג'קוזי וסאונה.

המחיר לחבילת פינוק זוגית הכוללת: ארוחת בוקר זוגית, עיסוי זוגי של 60 דק' וכניסה למתחם הבריכות של המלון: 1150 שקל (ימים א'-ה') או: 1,250 שקל (יום שישי). טלפון להזמנות: 054-8608888

9. מלון דן תל אביב בריכה לילה. אורי אקרמן,
מלון דן תל אביב, מתחם הבריכה, VIA LOMAH SPA/אורי אקרמן

אבנים חמות

בספא OKOA שבמלון הפרימיום 'קמפינסקי' בת"א, ניתן להזמין "יום כיף" שכולל מגוון עיסויי גוף או טיפולי פנים ובסיומו ליהנות ממתקני הספא הכוללים: סאונה רטובה, סאונה יבשה, ג'קוזי וכניסה לבריכת המלון שנושקת לקו הטיילת של תל אביב.

העיסוי המבוקש ביותר של OKOA הוא עיסוי FUSION - טיפול גוף מלא בן 70 דקות המשלב נגיעה של אבנים חמות, מגבות חמות וחמאת שיאה טבעית ארומטית.

עלות העיסוי כולל שימוש במתקני הספא וכניסה לבריכה הוא 685 שקל לאדם. ניתן למימוש בימים ראשון עד חמישי. (בסופ"ש תידרש תוספת של 200 שקל לאדם. כתובת ספא OKOA: הירקון 51 תל אביב.להזמנות 074-766-2808

בספא okoa שבמלון הפרימיום 'קמפינסקי'. יח"צ,
בספא okoa שבמלון הפרימיום 'קמפינסקי'/יח"צ

רשת פינוקים

רשת מלונות פתאל מציעה 20% הנחה במלונות נבחרים באזור המרכז לכבוד יום האהבה. בין המלונות תוכלו למצוא את:

מלון הרודס תל אביב היוקרתי, על שפת הים באווירת תל אביב הקטנה של שנות ה-30 (החל מ -1023 שקל ללילה לזוג),

מלון NYX תל אביב מלון בקונספט של עיר ללא הפסקה (החל מ-561 שקל ללילה לזוג עם ארוחת בוקר)

לאונרדו בוטיק רמת החייל מלון בוטיק יוקרתי עם אירוח בסטייל (החל מ-649 שקל ללילה לזוג עם ארוחת בוקר)

לאונרדו גורדון ביץ' תל אביב המלון חצוף עם הרופטופ השווה של העיר (החל מ-684 שקל ללילה לזוג)

NYX הרצליה המציע חופשה אורבנית מפנקת (החל מ- 889 שקל ללילה לזוג עם ארוחת בוקר)

לאונרדו ביץ' תל אביב (החל מ-628 שקל ללילה לזוג)

חבילת ספא זוגית מפנקת לכבוד ט"ו באב תמצאו במלון לאונרדו גורדון ביץ' תל אביב והיא כוללת עיסוי לכל אחד מבני הזוג, כניסה למתקני הספא וארוחת בוקר (החל מ-1,302 שקל לזוג).

המחירים המוצגים מוצעים באתר פתאל.

הרודס תל אביב. יח"צ,
מלון הרודס בתל אביב/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully