וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן הוציא את תקציב המדיה למכרז

איילה צורף

10.3.2003 / 13:30

מתמודדות: מק'אן יוניברסל, מיינדשר של טמיר כהן; וחברת פיליבסטר, הרוכשת מדיה עבור לקוחות אשל-שיבר; שביט: "תקציב ההשקה המחודשת - 5.5 מיליון שקל

רמי שביט, שרכש את המשביר לצרכן לפני כחודש, החליט להפריד את תקציב המדיה מתקציב הקריאייטיב, והוא מקיים בימים אלו מכרז על תקציב המדיה להשקתה המחודשת של הרשת - כך נודע ל-TheMarker.

במכרז מתמודדות החברות מק'אן יוניברסל של מק'אן קשר-בראל, מיינדשר של טמיר-כהן וחברת פיליבסטר, הרוכשת מדיה עבור לקוחות משרד הפרסום הקטן אשל-שיבר, המלווה את שביט כבעליה של רשת שיריונית חוסם.

שביט אישר את הידיעה והוסיף כי "תקציב ההשקה יעמוד על 5.5 מיליון שקל. ככל הנראה, חברת המדיה שתטפל ברכש המדיה של ההשקה תטפל גם בשאר התקציב - בהיקף של כ-20 מיליון שקל נוספים".

"בתחום הקריאייטיב של ההשקה המחודשת יטפל טמיר-כהן JWT, מי שטיפל בתקציב המשביר עד כה", אומר שביט. "קיבלתי פניות רבות ממשרדי פרסום שרוצים לקחת חלק במכרז. אקיים מכרז בעוד כ-5 חודשים", אומר שביט.

לפני כשבועיים פורסם ב-TheMarker כי יש בכוונתו של שביט להוציא את תקציב הפרסום והמדיה של הרשת למכרז. "היקף התקציב השנתי, בכלל זה גם מהלך ההשקה, יהיה כ-24 מיליון שקל", אמר אז שביט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully