וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג התכלת מערערת לעליון על ההחלטה להעמיד את הדירות בפרויקט במרינה בהרצליה להשכרה מלונאית

אמיר הלמר

10.3.2003 / 13:29

החברה מתייחסת להחלטתו של נשיא בית המשפט המחוזי לאמץ את פסק הדין שנתן ב-1999 כי הדירות שנבנו בפרויקט המרינה לא יכולות להימכר כדירות נופש



שותפות אלמוג התכלת, בבעלות פפושדו ושיכון עובדים, הגישה אתמול לבית המשפט העליון ערעור על פסק דינו של נשיא ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, אורי גורן, הקובע שקיימת חובת השכרה מלונאית של דירות הנופש במרינה בהרצליה.



פסק הדין של גורן ניתן בחודש פברואר השנה, לאחר שהחליט לדחות את טענות השיהוי שהעלתה אלמוג התכלת ולאמץ את פסק הדין שהוא עצמו נתן בעניין זה כבר בשנת 1999, בעתירה שהגישה החברה להגנת הטבע בהתייחס להיותן של הדירות שנבנו בפרויקט המרינה בהרצליה דירות מלונאיות, שאמורות לעמוד להשכרה לקהל הרחב - ולא ניתן למוכרן כדירות נופש.



בעקבות פסק הדין של גורן עירערה אלמוג התכלת לעליון, שהחזיר את התיק לגורן כדי שידון בטענות השיהוי שהעלתה אלמוג התכלת. כאמור, גורן החליט לדחות את טענותיה ולאמץ את פסק דינו מ-1999 ובכך הפך פסק הדין לסופי. על כך מערערת כעת השותפות.



בערעור נטען שאלמוג התכלת בנתה את פרויקט המגדלים במרינה לשימוש למגורי נופש, בהסתמך ובהתאם למה שהותר במפורש בהיתר הבנייה שניתן לה על ידי הוועדה המקומית - שנאמר בו כי הוא נועד לבניין "מגורים - דירות נופש", ולא נכללה בו כל מגבלה על הדירות שייבנו: לא מבחינה פיזית - לרבות לא מבחינת גודלן של הדירות, ולא מבחינת השימוש המותר בדירות.



עוד נטען כי השותפות עשתה זאת בהסתמך על שורה ארוכה של מצגים, מהם עלה בבירור כי לא חלה על דירות הנופש כל מגבלה - ובוודאי שלא חובת השכרה מלונאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully