וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני 60+ וסקסיים: הקמפיין הנועז של אפליקציית ההיכרויות

26.7.2023 / 15:51

אפליקציית ההיכרויות 'שושקה' שהוקמה השנה ופונה לקהל היעד מהגיל השלישי, יוצאת בקמפיין חדש ונועז לקראת ט"ו באב. המטרה: הצגת בני 60+ כאוהבים, חושניים ונחשקים. לכבוד האהבה, משתמשי הפרמיום ייהנו משבוע חינם

אפליקציית 'שושקה' להיכרויות בקרב הגיל השלישי, עולה בקמפיין נועז לכבוד ט"ו באב. אלה ברק,
אהבה ללא גיל: קמפיין נועז לאפליקציית ההיכרויות 'שושקה' לבני 60+/אלה ברק

אפליקציית "שושק'ה", מבית מוטק'ה, הרשת החברתית לבני 60+, מאפשרת היכרויות לכל מטרה - מקשרים רומנטיים ועד קשרי ידידות, בממשק ידידותי ונוח. כעת, לכבוד ט"ו באב, היא יוצאת בקמפיין ייחודי ברחבי גוש דן, ומעניקה שבוע חינם למשתמשי שירותי הפרמיום.

מוטק'ה, מבית מכון גרטנר, משמשת מאז שנת 2006 כיעד לבני הגיל השלישי בישראל. השנה השיק האתר את אפליקציית ההיכרויות הייעודית לבני הגיל השלישי, שתפגשו בקמפיין חדש ונועז שיתפרס על פני עשרות תחנות אוטובוס ברחבי גוש דן עם צילומים המתעדים נשיקה חושנית של זוג בני 60+.

מטרת הקמפיין להנכיח במרחב הציבורי את בנות ובני הגיל השלישי כאנשים אוהבים, חושניים ונחשקים. על הקמפיין אמון משרד הפרסום אלנבי, והיקפו מוערך בלמעלה מ-200 אלף שקלים.

בנוסף, כחלק מהקמפיין ולקראת ט"ו באב, מעניקה האפליקציה למשתמשי שירותי הפרמיום שבוע חינם.

אפליקציית 'שושקה' מיועדת להיכרויות בגיל השלישי. יח"צ,
אפליקציית 'שושקה' להיכרויות בקרב בני הגיל השלישי/יח"צ

צעירים הם סקסיים ומבוגרים לא?

הקמפיין החדש שובר את האבחנה המקובעת לפיה רק צעירים (או מי ששומרים על מראה צעיר) הם סקסיים ומבוגרים לא, וכך הייצוג יוצא הדופן ששושק'ה מאפשרת במרחב הציבורי כבר לא יהיה חריג. מבוגרים בכל הגילים יוכלו לראות שיקוף חיובי של עצמם כאנשים שמחים ואוהבים.

במקום תמונה עצובה שמציגה בדידות וקושי - שושק'ה חוגגת את הגיל השלישי ואת האנשים מלאי-החיים שרוצים ליהנות, לבלות ולאהוב.

תמי שיפטר מנכ"לית אתר מוטק'ה ואפליקציית שושק'ה: "אחרי שנים של הדרה מהמרחב הציבורי ובעקבות העלייה בתוחלת החיים ובאיכות החיים, אנחנו רואים חשיבות רבה בנרמול היחס וההסתכלות על בני הגיל השלישי במרחב הציבורי לא רק כזקנים בפרסומות לתרופות או דיור מוגן, אלא גם כאוכלוסייה פעילה עם חיי חברה תוססים ובעלי עניין בהיכרות וזוגיות.

אנו מאמינים שהקמפיין החדש יסייע לרבים שזקוקים לחברה וזוגיות בגיל השלישי להאמין שזה אפשרי ואף למצוא אחת כזו".

אפליקציית "שושק'ה" שהושקה בחודש פברואר 2023 כוללת כבר קרוב ל-7,000 חברים מכל רחבי הארץ, ופותחה מתוך היכרות עמוקה וארוכת שנים של אתר מוטק'ה עם קהל היעד, ומתוך הבנת הצרכים הייחודיים שלו.

האפליקציה קלה, ידידותית לשימוש ומדברת את השפה של בני 60+. היא מספקת אפשרויות חיפוש באמצעות טווח גילים, אזור מגורים, תחומי עניין, ופרמטרים נוספים לחיפוש אחר בן/בת זוג או ידיד/ה מאזור המגורים.

האפליקציה פותחת בפני המשתמשים אפשרויות חדשות ומגוונות להיכרויות: מהכרויות רומנטיות, ועד יצירת חברויות למגוון פעילויות משותפות, חד פעמיות וקלילות או קבועות ומעמיקות.

כדי לשמור על בטיחות ופרטיות המשתמשים, ולאפשר הנאה בתנאים אופטימליים, הושם דגש מיוחד בנושא הבטיחות, ומופעל מנגנון אבטחה ייחודי לאימות וזיהוי פרופילים ומשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully