וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינה מלאכותית ליופי טבע: SACARA מנגישה טכנולוגיה בעולם הביוטי

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 11:09

רשת SACARA מיישמת לראשונה - טכנולוגיית בינה מלאכותית מבוססת Generative AI בעולמות הביוטי כלי טכנולוגי חדשני, להשגת מראה האיפור מבוקש ובהתאמה אישית, על פי תמונות של סלבס מהארץ ומחו"ל.

רשת סקארה משיקה כלי טכנולוגי חדשני. יח"צ,
בינה מלאכותית ליופי טבע: SACARA מנגישה טכנולוגיה בעולם הביוטי/יח"צ

רשת הקוסמטיקה והטיפוח SACARA היא הראשונה בישראל שמיישמת טכנולוגיה חדשנית, מבוססת בינה מלאכותית (AI) בעולמות הביוטי.

מדובר בשירות טכנולוגי חדשני ומתקדם, המאפשר ללקוחות להשיג את מראה האיפור שראו (ואהבו) בתמונה של מובילי דעת קהל מהארץ ומחו"ל - הטכנולוגיה תציע להם מוצרים להשגת המראה המבוקש, בהתאמה אישית.

השירות החדש פותח בשיתוף חברת הסטארטאפ הישראלית, MISTRIX, במטרה לעצב מחדש את חווית הקנייה ברשת.

השירות המתקדם בתחום האיפור, מעניק לצרכנים/ות את היכולת "למדוד" וירטואלית מראה איפור אייקוני או את מראה האיפור של סלבריטאיות ומובילות דעת קהל מהארץ ומחו"ל ולגלות בקלות את המוצר הנדרש ליצירת המראה המבוקש.

אנה זק לרשת SACARA. איילת ארד,
אנה זק לרשת SACARA, אהבתן את הלוק? נסו אותו על עצמכן/איילת ארד

מקדמים חדשנות טכנולוגית בעולם היופי

הכלי הטכנולוגי מאפשר העלאת תמונת השראה למראה הרצוי ותמונת סלפי של הצרכן/ית. בעזרת טכנולוגיית AI מתקדמת, הכלי מציג את המראה המבוקש על פני הצרכן/ית ומציע את המוצרים המתאימים מתוך מגוון המוצרים בקטלוג המותג.

לכלי החדשני יש את היכולת לחלץ פרמטרים שונים מתמונת ההשראה כגון צבע וגימור תוך כדי ניטרול אפקטים ועיוותים בתמונה הנוצרים בעקבות תנאי תאורה שונים ורזולוציה נמוכה. הצעת המוצרים נעשית בהתאמה אישית באמצעות ניתוח והתחשבות בגוון העור של הלקוחות.

איתי זמיר מנכ"ל רשת סקארה: "שיתוף הפעולה עם MISTRIX הינו חלק מהאסטרטגיה של סקארה לקידום חדשנות טכנולוגית על מנת להעניק ללקוחות סקארה חווית קנייה חדשנית, פרסונלית, ומלאת תוכן.

ההשקעה בשירות באמצעות הבינה המלאכותית מגדילה את נתח האונליין של סקארה ויוצרת בידול משמעותי אל מול המתחרים בשוק.

בשלב הראשון ניישם באמצעות הכלי הטכנולוגי החדשני את מראה השפתיים ובשלב הבא בעוד כמספר חודשים יהיה ניתן להתאים את הלוק במלואו החל ממייק אפ, סומק, ברונזר ועוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
SACARA מציגה טכנולוגיה מתקדמת בעולם היופי. ארנון בוסאני,
מקדמים חדשנות טכנולוגית בעולם היופי, SACARA/ארנון בוסאני

רשת SACARA מנגישה בינה מלאכותית בעולם הביוטי, כך זה עובד

מה זה MASS MARKET ?

שיר קופמן, מנכ"לית MISTRIX מסרה: "הצרכנים נמצאים היום ברשתות החברתיות, הם צורכים את הלוק, לכן חווית הרכישה צריכה להיות מותאמת לדרך שבה צרכנים וצרכניות חיים כיום. פריצות הדרך האחרונות בבינה מלאכותית ו-Generative AI מאפשרות לנו להוציא את החזון הזה למציאות."

רשת סקארה, הינה המותג הראשון בקטגוריית ה-MASS MARKET המציע טכנולוגיה חדשנית המבוססת בינה מלאכותית, והיא כבר זמינה באתר המותג.

השירות נגיש וקל לשימוש באמצעות מספר שלבים. אז איך זה בעצם עובד? נכנסים לאתר רשת סקארה, נכנסים לשירות דרך כפתור ייעודי, בוחרים את גוון השפתיים שתרצו להתנסות בו, מצלמים סלפי ומקבלים את המוצר המתאים ביותר ללוק הרצוי מתוך הקטלוג של סקארה - לרכישה פרסונלית, נוחה ומהירה.

לביקור והתנסות באתר האונליין של SACARA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully