וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח של יוקרה: נצר לשושלת הקוניאק 'הנסי', משיק בושם נישה בישראל

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 14:56

קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה בישראל את מותג בשמי הנישה KILIAN PARIS, מבית המעצב קיליאן הנסי, נצר לשושלת הקוניאק המפוארת. יריית הפתיחה של המותג בישראל הוא הניחוח הנמכר ביותר הנסי - Good girl gone Bad by Kilian - שמתואר על ידו כהתגלמות הזוהר והעוצמה הנשית

good girl gone bad by kilian paris1. יח"צ חו"ל,
good girl gone bad by kilian paris1/יח"צ חו"ל

מותג בשמי הנישה KILIAN PARIS של המעצב קיליאן הנסי, המוכר כנצר לשושלת הקוניאק הפופולרית, מגיע לישראל ומציג את ה-best saler שלו, הניחוח הנשי: Good girl gone Bad המשקף את גישתו האלגנטית והתחכום האולטימטיבי ליוקרה נצחית.

עבור קיליאן הנסי, הרמוניה חושנית מתחילה תמיד בסיפור. כאן נמצא מיתוס החטא הקדמון בלב הנרטיב - נושא קלאסי שפרשנויותיו נוקבות באמנות על כל צורותיה. Good girl gone bad מזמין אותך להיכנע לרצונות הכי סודיים בטעימת הפרי האסור.

הילדה הטובה הפכה לחסרת מעצורים ומוצאת את עצמה במערבולת פרחונית עשירה בגן הטוב והרע. ניחוח חצי תמים, חצי חושני של הרמוניה פרחונית ופירותית הנפתח עם פריחת התפוז של חודש מאי ומועצם על ידי הניחוחות המפתים האולטימטיביים של שלושת הפרחים: טוברוז, יסמין ונרקיס.

המחיר לצרכן: 785 שקל. התכולה: 50 מ"ל. להשיג בחנות BEYOND SKIN בקניון רמת אביב ובקרוב בחנויות בוטיק נוספות ברחבי בארץ.

good girl gone bad by kilian paris. יח"צ חו"ל,
good girl gone bad by kilian paris/יח"צ חו"ל

"מוצר יוקרה אמיתי שעובר מדור לדור"

KILIAN PARIS, הינו מותג בשמי יוקרה שנוסד על ידי קיליאן הנסי, נצר לשושלת הקוניאק המפוארת
"HENESY", המתרגם את הרגישות והחזון שירש מאבותיו לתחום הבישום. תרבות של רדיפת יוקרה אולטימטיבית, וגישה נועזת שוברת כללים, שמגדירים את מהות המותג שלו, KILIAN PARIS.

קיליאן הנסי הנחיל את החשיבה החדשנית שכה מתאימה לתקופתנו: בושם אהוב נקנה פעם אחת בלבד וממלאים אותו לכל החיים. "בעיני, מוצר יוקרה אמיתי, הוא כזה שיהיה ניתן להעביר אותו מדור לדור"

מתוך מחשבה על קיימות, תוך הקפדה על עיצוב מהודר היטב עם סגנון נצחי, בקבוקי הבושם של KILIAN פריז ניתנים למילוי תמידי, מה שהופך אותם לפריט אספנות. מעוצבים על פי כללים אלגנטיים ומתוחכמים, הם אובייקטים ריחניים יפהפיים של תשוקה, שיחזיקו מעמד לכל החיים.

הניחוחות של קיליאן הנסי, מייסד המותג, מעבירים מורשת וסיפורים עשירים, וכך גם עיצוב הבקבוקים המהודרים והאיכותיים שמגנים עליהם על הבשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully