וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Deloitte ישראל ממנה את שלומי כהן למוביל תחום הבינה המלאכותית

27.7.2023 / 9:05

בתפקידו האחרון היה ה Chief Data and Analytics Officer - של בנק הפועלים. הוא ניחן במומחיות בבניית הגשר בין הצרכים העסקיים לבין יכולות הדאטה והטכנולוגיה

שלומי כהן, מוביל תחום הבינה המלאכותית בדלויט ישראל. ענבל מרמרי,
שלומי כהן, מוביל תחום הבינה המלאכותית בדלויט ישראל/ענבל מרמרי

פירמת הייעוץ וראיית החשבון, Deloitte ישראל, מודיעה על הצטרפותו של שלומי כהן למוביל תחום ההבינה המלאכותית בפירמה, לרבות עולם ה- Generative AI, אחד התחומים הבולטים ביותר בתקופה הנוכחית. כהן יצטרף לפרקטיקת ה- AI & Data, פרקטיקה המעניקה שירותי ייעוץ, פיתוח והטמעה של תשתיות Data ופתרונות מבוססי AI בארץ ובחו"ל.

כהן 44)), נשוי + 3, מביא עמו למעלה מ-20 שנות ניסיון עשיר מעולם הבנקאות ובתפקידו האחרון היה ה Chief Data and Analytics Officer - של בנק הפועלים. לשלומי מומחיות בבניית הגשר בין הצרכים העסקיים לבין יכולות הדאטה והטכנולוגיה - נושא שנמצא בבסיס הבידול של הפירמה בעולמות הטכנולוגיה (Business led. Tech Enabled), לצד מיקוד עסקי והובלת תוכניות אסטרטגיות של שימוש במנוע ה- Data לצמיחה עסקית - מרעיון ועד ביצוע.

במסגרת התפקיד כהן ילווה את לקוחות הפירמה בשיפור ביצועים ויצירת ערך עסקי מנכסי דאטה ויכולות AI, משלב גיבוש אסטרטגיית AI, דרך יישום תוכניות פעולה, וכלה בתכנון, פיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים.

מינויו של כהן מצטרף לשורת מינויי בכירים נוספים בפירמה בשנה האחרונה, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה ודגש על פעילות הפירמה בקידום השירותים מעולמות התוכן הטכנולוגיים ומתן פתרון מקצה לקצה ללקוחותינו.

כהן מחזיק בתואר MBA במנהל עסקים ושיווק מהמרכז ללימודים אקדמאיים ו-BA במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.

משלומי כהן נמסר: "אני גאה להצטרף לנבחרת המצויינת של Deloitte ישראל, להוביל את תחום ה- AI ולספק פתרונות חדשניים בעלי ערך עיסקי משמעותי ללקוחותינו בתעשיות השונות".

מDeloitte- נמסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של שלומי לנבחרת המובילה של Deloitte כמוביל תחום הבינה המלאכותית. תחום ה-GEN AI הינו מנוע צמיחה משמעותי, ואחד התחומים מחוללי השינוי וההאצה הבולטים ביותר בשוק. עם הצטרפותו של שלומי אנו מחזקים את הצעת הערך בעולם זה, מגבירים את הנוכחות בשוק הדאטה במגזרים שונים, בדגש על הפיננסי, ומרחיבים את שדרת ההובלה של הפרקטיקות הטכנולוגיות בפירמה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully