וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלוט בקלות בהוצאות: הכרטיס הנטען החדש שיעניק לכם חופש אמיתי

אביבה טנא, בשיתוף ישראכרט

1.8.2023 / 9:40

החופשה כמעט כאן והילדים רוצים לקפוץ לקנות גלידה, ללכת עם חברים לסרט ואפילו לנסוע לאילת. כרטיס נטען המקושר לכרטיס האשראי של ההורים מאפשר לילדים עצמאות - ולהורים בקרה שוטפת על ההוצאות

בחורה צעירה עם כרטיס אשראי מול מחשב נייד. ShutterStock
שני הצדדים נהנים – המתבגרים זוכים בחופש, ואילו ההורים יכולים לעקוב מקרוב אחרי ההוצאות של ילדיהם/ShutterStock

בין אם אנחנו שייכים לאלה המחכים לו כל השנה, ובין אם לא - החופש הגדול כבר כאן, ואיתו הצורך להעסיק את הילדים. כשהם צעירים, אנחנו רושמים אותם לקייטנות ובילויים יקרים; אך כשהם גדלים, ההוצאות לא פוחתות, לפעמים אף ההפך. בני הנוער מנצלים את החופשה הארוכה כדי לצאת לבלות עם חברים, לרכוש משחקים ואף לטייל ללא ההורים.

כל הפעילויות הללו עולות כסף - ולא פעם המתבגרים ניגשים אליכם ומצהירים שהם צריכים כסף כדי ללכת לבריכה, לנסוע לקולנוע או לרדת לאילת עם החברים. אך גם אם אכן היה לכם מספיק כסף מזומן לתת להם, אין זה אומר שלא תקבלו כמה שעות לאחר מכן שיחת טלפון - בה תגלו כי נגמר להם הכסף, והם תקועים בלי כסף לאוטובוס, מזון או צרכים אחרים.

מאחר שלא תמיד יש מספיק מזומן בבית, ובגילם הצעיר קיים הצורך לבקרת ההורים על ההוצאות שלהם, - זה הזמן לחפש פתרונות יעילים. אחד מהם הוא מוצר חדש של ישראכרט - כרטיס נטען שזכה לשם "נטענצ'יק". זהו כרטיס נטען המקושר לכרטיס האשראי של ההורים ומוזמן על ידם. ההורים יכולים לטעון כסף בכרטיס עבור כל אחד מבני המשפחה כשהם קובעים כמה כסף יהיה בכרטיס ויכולים לעקוב באופן שוטף אחרי ההוצאות בו.

כך, שני הצדדים נהנים - המתבגרים זוכים בחופש, והם יכולים לצאת ולבלות בלי לחשוש שייתקעו בלי מזומן; ואילו ההורים יכולים לעקוב מקרוב אחרי ההוצאות של ילדיהם, וליהנות מתחושת הביטחון שכן הכרטיס מוגן ברמת האבטחה הגבוהה ביותר סכום המקסימום שניתן לטעון בכרטיס הוא 1,000 שקל בכל עת, וכל עסקה בגובה 300 שקל ומעלה. כמו כן, ההורים יקבלו עדכון ל SMS על כל עסקה שמתבצעת בכרטיס הנטענצ'יק.

בחור צעיר עם כרטיס אשראי וכוס קפה. ShutterStock
לאחר כל רכישה המבוצעת בכרטיס, יקבלו ההורים הודעה לנייד, בה מפורטים שם בית העסק וסכום העסקה/ShutterStock

למי מתאים כרטיס נטענצ'יק?

כרטיס נטענצ'יק מקושר לכרטיס האשראי החוץ-בנקאי של ישראכרט, כך שהוא מתאים ללקוחות החברה המחזיקים בכרטיס פעיל שלה. הגמישות הרבה והיתרונות שלו מאפשרים להשתמש בכרטיס נטענצ'יק לא רק עבור המתבגרים - אלא גם למטרות אחרות:

• הורים יכולים לתת את הכרטיס למטפל/ת או בן משפחה המשגיח על ילדים צעירים או על קשישים עבור ההוצאות השוטפות
• אנשים החוששים להשתמש בכרטיס האשראי הרגיל לקניות אונליין
• אנשים המעוניינים לאפשר לעובדים כגון מנקה, בייביסיטר או עובד משק בית, לבצע עבורם קניות - אך באופן מוגבל ותחת פיקוח
• אנשים אשר חוששים לקחת איתם כרטיס אשראי לחו"ל

איך מנפיקים כרטיס נטענצ'יק?

כאמור, את הכרטיס יכולים להנפיק רק לקוחות האשראי החוץ-בנקאי של ישראכרט. תהליך ההנפקה מבוצע באופן דיגיטלי, באמצעות האתר או האפליקציה של ישראכרט, ללא עלות. לכל תעודת זהות של לקוח חוץ-בנקאי של ישראכרט, ניתן לקשר עד שלושה כרטיסי נטענצ'יק. הכרטיס הוא פיזי ודיגיטלי, כאשר את הכרטיס הפיזי מקבלים בדואר, ואת הכרטיס הדיגיטלי שולחת ישראכרט לנייד. ניתן לטעון את הכרטיס באפליקציות התשלומים אפל וגוגל פיי.

כיצד מטעינים את כרטיס נטענצ'יק?

הכרטיס הוא נטען בלבד - כלומר, מחובר לכרטיס אשראי ולא לחשבון בנק. בכל טעינה, ניתן לטעון בו עד 1,000 שקל - הסכום המרבי שיכול להיות בכרטיס. ניתן לטעון עד 4,000 שקל בחודש, ועד 10,000 שקל בשנה קלנדרית (לכל הכרטיסים המקושרים לאותה תעודת זהות).

הטעינה מתבצעת באופן דיגיטלי באפליקציה או באתר, כאשר בשלושת החודשים הראשונים היא אינה כרוכה בעמלת טעינה, לאחר 3 חודשים העמלה תהיה 5 שקלים בכל טעינה ובהתאם לתעריפון המנפיקה.

זוג צעיר עם כרטיס אשראי מחזיק מחשב נייד. ShutterStock
כרטיס נטענצ'יק מהווה אמצעי תשלום איתו ניתן לשלם בכל בית עסק המכבד כרטיסי חיוב/ShutterStock

איפה ניתן לשלם בכרטיס נטענצ'יק?

כרטיס נטענצ'יק מהווה אמצעי תשלום איתו ניתן לשלם בכל בית עסק המכבד כרטיסי חיוב, בישראל ובחו"ל, בחנות הפיזית ובאונליין. עם זאת, כדי להגן על ילדיכם, ישנם ענפים מוחרגים בהם לא ניתן לשלם באמצעות הכרטיס - הימורים, לרבות לוטו וטוטו; דלק; מלונאות; השכרת רכב; וכן חלפנות כספים או העברת כספים וכד'.

כיצד ניתן לעקוב אחרי ההוצאות בכרטיס נטענצ'יק?

לאחר כל רכישה המבוצעת בכרטיס, יקבלו ההורים הודעה לנייד, בה מפורטים שם בית העסק וסכום העסקה. מידע על השימושים שבוצעו בכרטיס ועל היתרה הקיימת יהיו זמינים בכל עת באתר ובאפליקציית ישראכרט. בנוסף, כאמור, הוצאה בגובה 300 שקל ומעלה דורשת הקשת קוד סודי - שכבת בטיחות נוספת עבורכם.

בשורה התחתונה, עם בוא חופשת הקיץ, הורים רבים מחפשים פתרון שיאפשר לילדים לבלות וליהנות עם חברים, תוך הגבלת ההוצאות שלהם ומתן אפשרות פיקוח שוטף להורים. כרטיס נטענצ'יק הוא דרך פשוטה ונוחה לעשות זאת, עבור כל הצדדים.

פשוט טוענים בצ'יק - להזמנת כרטיס לחצו כאן >>

*הכרטיס יונפק למחזיקי כרטיסים שהונפקו על ידי ישראכרט לבדה, וניתן לטעון אותו באמצעות כלל כרטיסי קבוצת ישראכרט, עד לסך צבור של 1,000 ₪ בכל טעינה, עד לסך טעינות של 4,000 ₪ בחודש קלנדארי ולא יותר מ- 10,000 ₪ במהלך שנה קלנדארית. הכרטיס מכובד בבתי עסק בארץ ובחו"ל בכפוף למגבלות ולתנאי החברה והשירות. בכפוף לטעינת כרטיס נטענצ'יק בסך כולל של 100 ₪ ומעלה עד 31.8.23 או עד גמר המלאי. 2,000 קודי הטבה במלאי. בכפוף לתקנון המבצע. הנפקת הכרטיס נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה ישראכרט בע"מ. אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. *בכפוף ל"תנאי שימוש תשלום בנייד" ולתנאי שימוש בשירות Google Pay ו- Apple Pay המפורטים באתר ובאפליקציית ישראכרט. השירות זמין ללקוחות ישראכרט בע"מ המחזיקים כרטיסי חיוב התומכים בכך.

אביבה טנא, בשיתוף ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully