וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע מינתה את ד"ר אנגוס גרנט לסמנכ"ל בכיר, פיתוח עסקי בחברה

27.7.2023 / 15:24

ד"ר גרנט יחל את עבודתו ב-1 באוגוסט 2023 ויישב במשרדי החברה בפרסיפני, ניו ג'רסי, ארה"ב

ד"ר אנגוס גרנט, סמנכ"ל בכיר פיתוח עסקי בטבע. דוברות טבע,
ד"ר אנגוס גרנט/דוברות טבע

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE TASE: TEVA) מודיעה על מינויו של ד"ר אנגוס גרנט כסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי. ד"ר גרנט יחל את עבודתו ב-1 באוגוסט 2023 ויישב במשרדי החברה בפרסיפני, ניו ג'רסי, ארה"ב.

ד"ר גרנט מצטרף לטבע עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בתעשיית התרופות והביוטכנולוגיה הגלובלית, עם רקע מוכח במגוון תחומים, לרבות פיתוח עסקי, מו"פ ורגולציה. בתפקידו האחרון, שימש ד"ר גרנט כמנהל העסקים הראשי ב-BeiGene, שם היה אחראי על פיתוח עסקי, מחקר שיווקי ועסקי, הערכות שווי, השקעות וניהול שותפויות. לפני כן, שימש ד"ר גרנט כמנכ"ל הקרן לגילוי דמנציה (Dementia Discovery Fund), קרן הון סיכון המתמחה בתחום הדמנציה הקשורה לגיל ולמחלות נוירודגנרטיביות. קודם לכן, עבד ד"ר גרנט 12 שנים בחברת Celgene, שם שימש במגוון תפקידים ניהוליים, ובהם סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי וסמנכ"ל לענייני רגולציה.

ריצ'רד פרנסיס, נשיא ומנכ"ל טבע מסר: "אני מברך על הצטרפותו של מנהל מנוסה ובכיר כמו אנגוס להנהלה הבכירה של טבע עם קריירה מכובדת המשתרעת על פני יותר משני עשורים בתעשיית התרופות והביוטכנולוגיה הגלובלית. הניסיון הרב והמומחיות המוכחת בפיתוח עסקי ומחקר ופיתוח חדשני יהוו נכס משמעותי עבורנו. מדובר בעת מרגשת עבור טבע, בבואנו להוציא אל הפועל את אסטרטגיית הצמיחה עליה הכרזנו לפני מספר חודשים. מרכיב מכריע באסטרטגיה הוא הגברת החדשנות בצבר המוצרים המבטיח שלנו, כמו גם חיזוק המאמצים במישור הפיתוח העסקי כדי שנוכל לקדם את הצמיחה הלא אורגנית של טבע."

ד"ר אנגוס גרנט מסר: "אני נרגש להצטרף לצוות ההנהלה הבכיר של טבע, ולהוביל את צוות הפיתוח העסקי המצוין, להניע חדשנות ולשתף פעולה עם מיטב המוחות באקדמיה ובתעשייה כדי להביא השפעה וערך משמעותיים עבור מטופלים ברחבי העולם ועבור טבע."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully