וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה מפנקת: מתנות מפנקות שמביעות אהבה כמתנה לט"ו באב

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 13:09

לקראת ט"ו באב, יום האהבה העברי שיתקיים החל ממחר בערב (1.8) רכזנו הצעות למתנות סמליות שיביעו אהבה, הן בין בני זוג והן בינינו לבין עצמנו, כי על פי האמונה הרווחת "אהבה מתחילה ביכולת שלנו להעניק לעצמנו" וממשיכה משם הלאה לאנשים שבחרנו לאהוב וצרפנו לחיינו

אילוסטרציה. ShutterStock
אהבה מפנקת: מתנות מפנקות שמביעות אהבה כמתנה לט"ו באב/ShutterStock
חוה זינגבוים מארז לרגל טו באב. יח"צ,
אהבה מתחילה ביכולת שלנו להעניק לעצמנו, חוה זינגבוים מארז ט"ו באב/יח"צ

LOVE YOUR SELF

תאגיד הקוסמטיקה פורץ הדרך חוה זינגבוים מציע מארז מתנה במהדורה מוגבלת שכל אחת ואחד ישמחו לקבל - LOVE YOUR SELF

המארז כולל שני מוצרי דגל אהובים: קרם פנים וקרם עיניים מסדרת REMICRONIZED, המבוססת על הפורמולה שהשיגה פריצת דרך עולמית, והגדירה מחדש את גבולות הטיפול בעור.

קרם עיניים - משלב שתי טכנולוגיות פורצות דרך ומוכחות קלינית במרקם קליל שנספג בקלות, מחדיר לעומק העור קולגן פברילי ממוזער, השומר על איכויות הקולגן הטבעי, וחומצה היאלורונית ממוזערת. הקרם מעניק טיפול אנטי-אייג'ינג עוצמתי, ומטפל בסימני הגיל האופייניים לעור הדק המקיף את העיניים. מתאים לכל סוגי העור.

קרם פנים - קרם לחות חדשני המשלב שתי טכנולוגיות פורצות דרך ומבוססות מדעית. הקרם מחדיר קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור, והשילוב ביניהם יוצר תשתית סיבית אלסטית המספקת תמיכה מבפנים לשכבות העור העליונות. הקרם מגמיש את העור, מטשטש קמטים וקמטוטים, מעלה את רמת לחות העור, מעדן את מרקמו ומקנה לו מראה רענן וזוהר. מתאים לעור רגיל עד יבש.

המחיר: 1048 שקל. ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים.

חוה זינגבוים מארז לרגל טו באב. יח"צ,
חוה זינגבוים מארז לרגל טו באב, המחיר: 1048 שקל./יח"צ

לישון על ענן ריחני

המותג LINENZ מציע מארזי מתנה מפנקיחם המשלבים טקסטיל עם מוצרי אווירה.

במיוחד לחג האהבה יצרו בליננז מהדורה אקסקלוסיבית של מארזי מתנה לבחירה מתוך מגוון רחב, בעיצוב ייחודי.

לדוגמא: מארז מפנק ENJOY ב-25% הנחה, הכולל שמיכת קוקון אוורירית זוגית עשויה 100% כותנה סטון ווש למגע רך במיוחד ומפיץ ריח עשיר בארומה ואידיאלי כמוצר משלים לאווירה נקייה ומרגיעה לחווית בית מושלמת. כל שנשאר זה לבחור את הגוון ואת הניחוח המושלם שלכם. מחיר: 486 שקל במקום 648 שקל. ניתן לרכוש ולהתרשם ממגוון המארזים ומוצרי המותג באתר האונליין

ליננז מארז מפנק enjoy מחיר 486 במקום 648. טל ברושל,
ליננז מארז מפנק enjoy מחיר 486 במקום 648/טל ברושל

לא שוכחים לאהוב

כבר הרבה זמן שהגאדג'טים הטכנולוגיים החליפו את הדפים הממשיים, מה קורה כשהמחברות עושות קאמבק? סדרת מוצרי הנייר המעוצבים של PaperNut יעזרו לכם להתאהב בעבר וגם להביע את אהבתכם כלפי עצמכם והסובבים אתכם.

ליין המוצרים כולל מחברות, ערכות TO DO LIST ופלאנרים במגוון עיצובים מיוחדים שיעזרו לכם לנהל את השגרה העמוסה בצורה טובה ורגועה יותר.

לכבוד ט"ו באב - PaperNut הכינו לכם מארז מיוחד ליום האהבה. המארז כולל פלאנר שבועי, TO DO LIST, נר ריחני וגלוית אהבה.

כך תוכלו להפתיע את בני ובנות הזוג שלכם ואפילו חברים קרובים עם מילות אהבה וחיבה שתוכלו להחביא להם בפנים גם להמשך השנה, או אפילו לפנק את עצמכם במתנה נהדרת ושימושית.

נטלי טרנובסקי, מעצבת חזותית ובעלת המותג מגדירה את עצמה 'מכורה למוצרי נייר'. המותג שהוקם בשנה האחרונה מתמקצע בעיצובים מקוריים ובמגוון מוצרים שיוצרו בעבודת יד מתוך אהבה למילה הכתובה, לסדר ולארגון. מוכנים להתמסר?

מחיר מיוחד לט"ו באב: 130 שקל (במקום 144 ש"ח). ניתן לרכוש באתר האונליין של papernut

papernut - מארז יום האהבה 130 שקל (במקום 144 שקל). נטלי טרנובסקי,
אל תשכחו לאהוב - papernut - מארז יום האהבה 130 שקל (במקום 144 שקל)/נטלי טרנובסקי

אהבה בכל גיל

רשת 'גודלייף' מציעה מגוון מתנות מפנקות לט"ו באב, שיתאימו לשני בני הזוג וכן לבני הגיל השלישי שלא הפסיקו לאהוב.

בין הפריטים שמצאנו: אמבט עיסוי לכפות הרגליים במחיר: 249 שקל, סט עיסוי לראש מדיק ספא במחיר: 319 שקל וכרית עיסוי שיאצו בעלת 4 ראשים Beurer, מתאימה לכתפיים, לצוואר, לגב ולרגליים, ארבעה ראשי עיסוי שיאצו מסתובבים בזוגות, שילוב טיפול חום/אור לשחרור שרירים תפוסים, עיצוב ארגונומי מתאים באופן מושלם לגוף, סיבוב עם כיוון השעון/נגד כיוון השעון, רצועת חיבור לכסא, כיבוי אוטומטי. מחיר מבצע: 319 שקל (במקום 359 שקל)

ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

כרית עיסוי שיאצו 4 ראשים באורר מחיר מבצע של 319 שקל רשת גודלייף. יח"צ,
כרית עיסוי שיאצו 4 ראשים באורר מחיר מבצע של 319 שקל רשת 'גודלייף'/יח"צ

אהבה ממסאז' ראשון

ט"ו באב, יום האהבה, הוא הזדמנות נפלאה להזכיר לבני ובנות זוג כמה אוהבים אותם וכמה רוצים שיהיה להם טוב ונעים. ומה יותר כיף מלפנק את בן/ בת הזוג בעיסוי שניתן להתפנק בו בבית בכל זמן ובכל מקום.

אמריקן קומפורט מציעה הטבות מפנקות ליום המאוהב ביותר בשנה, מתנות מקוריות ללא מע"מ

מכשיר עיסוי לרגליים ריפרשינג מחיר מבצע 990 שקל במקום 1275 שקל, מחיר לאחר הטבת יום האהבה 846 שקל (במקום 990 שקל) הנחת מע"מ על מבצעים קיימים ברשת. יש כפל מבצעים. ניתן להשיג ברשת חנויות אמריקן קומפורט ובחנות האונליין

מכשיר עיסוי וטיפוח לרגליים, אמריקן קומפורט. יח"צ,
מכשיר עיסוי וטיפוח לרגליים, אמריקן קומפורט, מחיר הטבה ליום האהבה: 846 שקל/יח"צ

לרגעים של תשוקה לו ולה

המותג הישראלי MY Shemen, המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס, מציג לרגל ט"ו באב את המארז הזוגי LONGER PLEASURE ו-MY Shemen Pleasure לאישה ולגבר, פיתוחים חדשניים וייחודיים כחול-לבן להעצמת התחושה, הגברת ההנאה המינית וליצירת חוויות חושניות חדשות ומענגות.

My shemen pleasure הינו שמן סיכה המבוסס על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין הנשי, לשדרוג האורגזמה והחוויה הסקסואלית. השמן הייחודי גורם להעצמה של תחושת המגע, מגביר את הרטיבות הטבעית, מרגיע, מעורר תשוקה מינית ומביא לכדי אורגזמה מלאה יותר.

השמן מיועד לשימוש מקומי כשמן עיסוי אינטימי. הוא לקיק, טבעוני וללא גלוטן. בנוסף, הוא משמש שמן סיכה טבעי ואיכותי הגורם לירידה במתח השרירים ולזרימת דם משופרת, ועל כן השימוש בו מעורר את הרגישות וההנאה המינית.

שמן LONGER PLEASURE הוא פיתוח חדשני של שמן השהיה לגבר המבוסס על שמן זרעי קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין הגברי, המסייע להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה.
השמן הייחודי מורכב מ-100% חומרים טבעיים ומעניק תחושה מקסימלית ומאפשר להאריך את השיא.

תרסיס LONGER PLEASURE מיועד לגברים שרוצים לחוות ריגושים ארוכים יותר במיטה ולענג את בת הזוג בעוצמות גבוהות, מיועד להנאה מוגברת וחוויה חושנית חדשה.

מחיר מארז זוגי 399 שקל. להשיג בחנויות הפארם המובחרות, בתי טבע בפריסה ארצית ובאתר האונליין של המותג

שמן קנאביס לסקס. MYshemen,
שמן LONGER PLEASURE להגברת ההנאה ביחסי מין, מחיר מארז זוגי: 399 שקל/MYshemen

חופשה בשניים

חברת המזוודות המובילה בעולם אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט מציגה בישראל לכבוד ט"ו באב, חג -האהבה, מתנה מקורית במיוחד לבת/בן הזוג - זוגות של מזוודות דיסני: מיני ומיקי מאוס מאוהבים.

מדובר בקולקציות מזוודות של מיני ומיקי מאוס, הזוג האולטימטיבי מאז ועד היום. המזוודות בחיבורים קסומים זוגיים וצבעוניות שובת לב, ביניהן מזוודות הנשיקה האייקוניות. המזוודות מגיעות במגוון רחב של צבעים ססגוניים ובשלושה גדלים. כל זוג יכול לבחור לו זוג מזוודות תואם.

המזוודות במגוון מתאימות לכל הגילאים (?) כל אחת מהן עם 4 גלגלים, עם מערך פנימי דו צדדי לאריזה נוחה, מנעול קומבינציה TSA, וללא PVC בהתאם לתקנים האירופאיים המחמירים..

את קולקציית מזוודות דיסני ניתן להשיג בשלוש מידות: טרולי עליה למטוס. טרולי במידה בינונית. טרולי במידה גדולה.

מחירים מומלצים לצרכן: 580 שקל לטרולי עליה למטוס ו- 795 שקל למזוודה גדולה. את מוצרי אמריקן טוריסטר ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט ובחנויות הנבחרות.

אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט לטו באב. טרולי עליה למטוס מחיר ליחידה 580 שקל. יח"צ חו"ל,
אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט לטו באב. טרולי עליה למטוס מחיר ליחידה 580 שקל/יח"צ חו"ל

האהבה תוססת

סודהסטרים חוגגת עם האוהבים ומשיקה לרגל ט"ו באב מכשיר סודהסטרים ART™ MARBLE, מהדורת פרימיום עם דוגמת שיש בחזית. מכשיר הגזה ביתי המוסיף סטייל ויוקרה למטבח. מכשיר מפנק כמתנה למי שאוהבים ומושלם ליצירת חוויית אירוח או דייט ביתי רומנטי, עם אינסוף אפשרויות ליצירת קוקטייל מרענן על בסיס סודה טרייה.

מכשיר סודהסטריםMARBLE ART™, מסדרת המכשירים החדשה של המותג, מעוצב בסגנון רטרו עדכני ובעל ידית הגזה חדשנית ונוחה במראה תעשייתי, המעניק חוויית הגזה מתקדמת ומוסיף סטייל ועניין בכל מטבח. באמצעות מכשיר ה-ART ניתן ליהנות מסודה ביתית וטרייה ברמת הגזה מועדפת וליצור מגוון אינסופי של משקאות מוגזים מרעננים, לרבות קוקטיילים רומנטיים לדייט שלכם או לאורחים שלכם במפגשים החברתיים שאתם מארחים.

כ"כ פשוט וקל להוציא את המיקסולוג שבך! בקבוקי ההגזה של סודהסטרים עשויים מפלסטיק רב פעמי איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים.

כהשראה, מצורף מתכון להכנת קוקטייל "סנגריה ורודה" ביתי ומשובח, על בסיס אור בלאן דה נואר של יקב הרי גליל

מחיר השקה: 329 שקל (במקום 379 שקל) עד ה-31.8. להשיג באתר סודהסטרים או במוקד השירות וההזמנות בטלפון שמספרו *9880

סודהסטרים מרבל. יח"צ,
סודהסטרים מרבל, הוציא את המיקסולוג שבך! מחיר השקה: 329 שקל/יח"צ

לעוד הרבה סיבות לחגוג

חוגגים את האהבה ביקב פסגות. לכבוד טו באב משיק היקב לראשונה זוג מבעבע פראי, בבעבוע טבעי
WILD BRUT. "לבנה ורוזי"- שרדונה מבעבע, ורוזה מבעבע, שהותססו בבקבוק בשיטה המסורתית.
פסגות מבעבע פראי בבעבוע טבעי, שונה מתהליך העשייה המסורתי בפרט אחד בלבד- זמן שהיית היין על שמרי התסיסה השנייה.

אז למה פראי? משום שבתהליך ייחודי זה הבועות המוטמעות ביין משמשות להדגשת טעמי הפרי והכרם, וחלק קטן ממשקע השמרים נותר בבקבוק. ביקב פסגות מתמחים בעשיית מבעבעים משנת 2013, בשיטה המסורתית והוא כעת מרחיב את היריעה במטרה לאפשר לחובבי יין להיחשף לפן נוסף ונסתר של עולם קסום זה, שלא בא לידי ביטוי בתהליך העשייה הקלאסי.

לבנה - מבעבע פראי בבעבוע טבעי | WILD BRUT 12% אלכוהול | 100% שרדונה 2022 יין מבעבע ומאוזן, עם ביטוי פירותי ופרחוני מודגש. היין מציג מאפיינים ארומטיים של אגסים, אננס, למון גראס ופאי לימון, בפה סערת טעמים מרעננת המתכתבת נהדר עם המטבח הישראלי. היין יתאים למאכלים קיציים ויהיה נפלא לשתייה בפני עצמו. מחיר לצרכן: 95 שקל

רוזי - רוזה פראי בבעבוע טבעי | WILD ROSE BRUT 12% אלכוהול | 94% שרדונה, 6% מרלו 2022 יין רוזה מבעבע עם ביטוי מודגש של אפרסק, תות שדה, ופרחים לבנים. בפה מערבולת פרי רענן, פריכות של וופל וסיומת של מרנג לימון. יין עוצמתי וצעיר שיתאים גם למטבח חריף ואסייתי ויהיה נפלא לשתייה בפני עצמו. מחיר לצרכן: 95 שקל

את יינות יקב פסגות ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות ובחנות היקב במרכז המבקרים בבנימין, טלפון: 02-9979333

רוזי – רוזה פראי בבעבוע טבעי יקב פסגות מחיר 95 שח _לבנה - מבעבע פראי בבעבוע טבעי יקב פסגות מחיר 95 שח. יח"צ,
רוזי – רוזה פראי בבעבוע טבעי יקב פסגות מחיר 95 שח _לבנה - מבעבע פראי בבעבוע טבעי יקב פסגות מחיר 95 שח/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully