וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח ופיננסים מצטרפת לתוכנית היוקרתית "בית ספר למנכ"ליות"

30.7.2023 / 12:55

התוכנית בהובלת סופרסונס, מסייעת להכשיר נשים לתפקידים בכירים. בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים קיים רוב מובהק של נשים המועסקות בחברה, אחוז הנשים בקרב דרגי הניהול עומד על 61%

מימין לשמאל- יורם נוה, מנכל כלל ביטוח ופיננסים, חנה רדו מייסדת ונשיאת סופרסונס, ליאת שטראוס, משנה למנכל, מנהלת חטיבת שירות, תפעול ומשא בכלל ביטוח. יחצ,
מימין לשמאל- יורם נוה, מנכל כלל ביטוח ופיננסים, חנה רדו מייסדת ונשיאת סופרסונס, ליאת שטראוס, משנה למנכל, מנהלת חטיבת שירות, תפעול ומשא בכלל ביטוח/יחצ

כלל ביטוח ופיננסים, מהחברות הוותיקות והמובילות במשק הישראלי, משיקה עם "סופרסונס" את התכנית הראשונה של "בית הספר למנכ"ליות העתיד" לקידום נשים לתפקידי ניהול בכירים. התכנית נפתחת על רקע נתוני הדירוג הנמוך של ישראל בין מדינות ה- OECD בנושא של שוויון בין גברים ונשים ודוחות פערי השכר שפורסמו וממשיכים להציג פערים בעולם העסקי. בכלל ביטוח ופיננסים יש ייצוג מובהק של נשים המונות 61% מהדרג הניהולי בחברה, עם זאת החברה מאמינה כי היא חייבת לפעול, כדי להמשיך ולחזק את השדרה הניהולית הנשית בחברה ולצמצם את פערי השכר לגמרי.

התכנית הייחודית מונה 25 נשים בתפקידי ניהול בדרגות שונות, השואפות להתפתח לתפקידי מנכ"ליות ודירקטוריות, כשהמטרה היא לייצר מציאות בה יותר ויותר נשים מכהנות בעמדות מפתח במשק, תוך צמצום הפערים המגדריים בשוק התעסוקה בישראל. את הפרויקט מובילה בכלל ביטוח ופיננסים שירלי בר, סמנכ"לית משאבי אנוש.

ליאת שטראוס, משנה למנכ"ל מנהלת חטיבת שירות, תפעול ומש"א, ציינה: "כלל ביטוח ופיננסים רואה חשיבות רבה בהובלת שינוי לקידום ערכי השוויון המגדרי, וכבר פועלת רבות בנושא, בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים קיים רוב מובהק של נשים המועסקות בחברה, כאשר אחוז הנשים בקרב דרגי הניהול עומד על 61%. יחד עם זאת, אנו לא שוקטים על השמרים, ושמנו לנו למטרה להמשיך ולפעול לקידום נשים לתפקידי ניהול במשרות בכירות. אני גאה על הצטרפותנו לתכנית הייחודית של סופרסונס, בי"ס למנכ"ליות, שתורמת לקידום המדיניות שלנו, ולייצור מציאות בה היקף הנשים המכהנות בעמדות מפתח במשק הולך וגדל, תוך צמצום הפערים המגדריים בשוק התעסוקה בישראל".

חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס: "בתקופה בה נשים נעדרות מהמרחב הציבורי פעולות אקטיביות לקידום נשים לתפקידים בכירים הן הכרח המציאות. אני שמחה שחברת כלל, מהמובילות את שוק הביטוח הישראלי, הרימה את הכפפה ותפעל יחד איתנו להעלאת אחוז הנשים המנהלות בחברה - ובשוק הביטוח. כלל מצטרפת למגמה בשוק העסקי שמבין שאם הוא לא יפעל היום - המחר שלו, ושל כולנו, בסכנה".

הקורס כולל 10 מפגשים של הכשרה מקצועית לצד הכשרה מנטלית הכוללת: סדנאות, הרצאות ופעילויות לחיזוק תחושת המסוגלות האישית של המשתתפות, רכישת כלים ניהוליים ייחודים ויצירת קהילת עמיתות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully