וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגיס מצטרפת לגל הנפקות המט"ח: תנסה לגייס בשבועות הקרובים אג"ח בהיקף של 30 מיליון דולר

אילן מוסנאים

10.3.2003 / 21:14

כך נודע ל-TheMarker; תנפיק אג"ח סטרייט צמודות לדולר או למדד; את הגיוס יובילו אי.בי.אי ולידר; הודיעה בעבר על כוונתה לגייס 100 מ' ש' אולם הגיוס לא יצא לפועל



יצרנית התרופות אגיס מצטרפת לגל הנפקות המט"ח ותנסה לגייס בשבועות הקרובים סכום של 30 מיליון דולר בהנפקה של אג"ח סטרייט, כך נודע ל-TheMarker. מבנה הגיוס ותנאי האג"ח של ההנפקה, שתובל על ידי חברות החיתום של אי.בי.אי ולידר, טרם נקבעו, אולם נראה כי האג"ח יהיו צמודות לדולר או צמודות למדד.



בשבועות האחרונים ביצעו שורה של גופים מוסדיים, דוגמת הבנקים לאומי והפועלים וחברת אקסלנס, הנפקות של אג"ח צמודות לדולר. הביקוש לנכסים דולריים גדל באחרונה עקב הפקיעה של סדרת גלבועים בהיקף של 3.6 מיליארד שקל בשבוע האחרון, והעובדה שהממשלה החליטה שלא להנפיק סדרת גלבועים חדשה במקומה.



נציין כי אגיס דיווחה בעבר כי בכוונתה לבצע גיוס של 100 מיליון שקל, אולם הגיוס לא יצא לפועל.



אגיס, שבשליטת מורי ארקין, הציגה ב-9 החודשים שפתחו את 2002 צמיחה של 13% במכירות ל-1.1 מיליארד שקל וצמיחה של 94% ברווח הנקי לרמה של 49.1 מיליון שקל. מעבר לשיפור הניכר בתוצאות הכספיות, נהנתה החברה משורה של אישורי FDA לשיווק מוצרים חדשים. בעקבות זאת, ובניגוד למגמה הכללית השלילית בשוק, עלתה המניה מאז תחילת השנה בכ-13% והיא נסחרת במחיר שיא של 52.5 שקל למניה, המשקף לה שווי שוק של כ-340 מיליון דולר.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully