וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחליפי בשר של רידיפיין-מיט יופצו ברשת יוחננוף

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 11:12

רשת יוחננוף מצהירה על צעד נוסף להגדלת מגוון המוצרים ללקוחות: תחליפי בשר, ללא רכיבים מן החי, של חברת Redefine Meat יכנסו לסניפי הרשת

מוצרי בשר-חדש ימכרו ברשת יוחננוף. יח"צ,
מוצרי בשר-חדש של המותג Redefine Meat, ימכרו ברשת יוחננוף/יח"צ

רשת המרכולים 'יוחננוף' תמכור את תחליפי הבשר (מן הצומח) של המותג Redefine Meat לטובת חובבי בשר 'מפחיתנים', צמחונים וטבעונים.

חברת הפוד-טק הישראלית Redefine Meat מציעה מגוון תחליפי בשר (הם מכנים זאת "בשר חדש"), שמבטיחים חוויה של אכילת בשר עם טעם, מרקם וארומה דומים למוצר מן החי, רק ללא בשר בכלל.

המוצרים שיכנסו לסניפי רשת יוחננוף הם: קבב טלה, בורגר פרימיום, בשר- חדש טחון בסגנון בקר, נקניקיית מרגז והמוצר החדשני "נתח מפורק בסגנון בקר" המדמה נתח שבושל בבישול ארוך.

המוצרים המועשרים בויטמינים ומינרלים חיוניים כגון ברזל אבץ ו- B12 המכילים חלבון צמחי מסויה, חיטה ואפונה יפגשו את הצרכנים של יוחננוף בסניפים ובפיקאפ.

אלעד חרזי משנה למנכ"ל יוחננוף. יח"צ,
אלעד חרזי, משנה למנכ"ל רשת יוחננוף/יח"צ

חלק מהאסטרטגיה לפעול בקטגוריות הנכונות

אלעד חרזי, משנה למנכ"ל רשת יוחננוף הסביר: "רשת יוחננוף מציעה מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה ומספקת מענה מדויק להעדפות השונות של הצרכנים. הוספת מוצרי 'בשר- חדש' של Redefine Meat בפרט, ומוצרים ללא רכיבים מן החי, בכלל, מהווה נדבך באסטרטגיה שלנו לפעול בקטגוריות הנכונות ובאיכות גבוהה על מנת לענות על הצורך של הצרכנים".

לדברי אשחר בן שטרית, מנכ"ל ומייסד שותף של Redefine Meat: "אנו שמחים לשתף פעולה עם רשת יוחננוף, אחת הרשתות הגדולות והאהובות בישראל בפריסה רחבה.

שיתוף הפעולה מהווה צעד משמעותי נוסף בצמיחה שלנו בישראל ונותן מענה לביקוש ההולך וגדל של הצרכנים למוצרי בשר-חדש חדשניים ואיכותיים, המספקים חוויה סנסורית בשרית ללא שימוש ברכיבים מן החי, ידידותיים לסביבה, ועשירים בחלבון. איכות המוצרים וקלות ההכנה שלהם מציעה ללקוחות יוחננוף להעשיר את התפריט הביתי מבלי להתפשר על החוויה הבשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully