וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לצמוח: WSC Sports מגייסת עשרות עובדים

31.7.2023 / 11:19

WSC Sports, החברה המובילה בתחום יצירת תוכן ספורט מבוסס AI עבור בעלי זכויות השידור הגדולים בעולם ( ליגות, קבוצות וגופי שידור, ביניהם: NBA, YouTubeTV, ESPN, Serie A) עוברת למגדל ONE החדש במתחם הבורסה ברמת גן ומגייסת עשרות עובדים

משרדי WSC. ערן טיירי,
משרדי WSC/ערן טיירי

חברת הספורט-טק WSC Sports, עברה היום (31/7) למשרדיה החדשים בבניין ONE TOWER שבמתחם הבורסה ברמת גן. החברה שכרה 7 קומות בבניין, כשבשלב הראשוני מתוכננות חמש מתוכן להיות מאוכלסות ושתי הקומות הנוספות ישמשו לצמיחה עתידית.

המשרדים החדשים מעוצבים ברוח הספורט ומהווים גן עדן לאוהדי ספורט עם מגוון אלמנטים ועיצובים מיוחדים. כל קומה עוצבה בקונספט שונה - קומה אולימפית, קומת כדורגל, קומת כדורסל, קומת ספורט אמריקאי וקומת מוזיאון המוקדשת לרגעים הגדולים בספורט. מעבר המשרדים מגיע כשנה וחצי אחרי הודעת החברה על גיוס 100 מליון דולר וזכייתה של החברה לפני מספר חודשים בפרס האמי היוקרתי בקטגורית פיתוח וטכנולוגיה. הבנה עמוקה של צרכי השוק יחד עם טכנולוגיה פורצת דרך ממצבות את WSC Sports כאחת מחברות הספורט-טק המובילות בעולם.

הפרויקט נוהל על ידי חברת ITA מעוף, ותוכנן ועוצב על ידי Gindi Studio ונטלי אורלב ומתוכנן לענות על שלל צרכי העובדים ורווחתם. את המשרדים החדשים יאכלסו למעלה מ 350 עובדי החברה בישראל, כאשר במהלך השנה הקרובה צופה החברה לגייס עוד כ-100 עובדים למחלקות השונות כגון פיתוח, AI, מוצר, מכירות, גיוס, שיווק ועוד. כל זאת, על מנת לתת מענה למספר הלקוחות הגדל, פיתוח מוצרים וכניסה לשווקים חדשים.

משרדי WSC. ערן טיירי,
משרדי WSC/ערן טיירי

דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד-שותף WSC Sports: "המשרדים החדשים מהווים עבורינו אבן דרך משמעותית בהמשך צמיחתה של החברה. כמי שכבר למעלה מעשור מביאים לעולם יום - יום את תוכן הספורט המתקדם בעולם, ומתוך החיבור העמוק לספורט וחוויית האוהד, יצרנו סביבת עבודה ייחודית הנוכחת בתכנון של כל קומה."

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully