וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב טאג'ן, בכיר בפורסקאוט, מונה לנשיא איילנד

31.7.2023 / 16:26

איילנד, המפתחת את הדפדפן הארגוני, מינתה את טאג'ן במטרה לתמוך בצמיחה המואצת של החברה בשוק האמריקאי

סטיב טאג'ן, נשיא איילנד. יחצ,
סטיב טאג'ן, נשיא איילנד/יחצ

איילנד המפתחת את הדפדפן הארגוני, מודיעה היום על מינויו של סטיב טאג'ן לנשיא החדש של החברה. טאג'ן שימש עד כה כמנהל השיווק והמכירות (CRO) של חברת הסייבר פורסקאוט. יש לו ניסיון של יותר משני עשורים בתחום ההגנה בסייבר, אותו צבר בתפקידים מובילים בתחום המכירות והניהול בחברות המובילות את התעשייה בעולם כמו סימנטק, Blue Coat Systems, אינטל וסיסקו. מינויו של טשיג'יאן נועד לתמוך בצמיחה המואצת של החברה, בעיקר בשוק האמריקאי.

מינויו של טאג'ן מגיע על רקע התפתחות מואצת של המוצר ובהתאם לכך של הביקושים, דבר אשר מעלה את הצורך בחיזוק נושאי המשרות הבכירים כדי לספק תמיכה. כמו כן, לאחרונה איילנד פיתחה מספר חידושים פורצי דרך לרבות יכולות מניעת אובדן מידע (DLP) ברמה הארגונית וזאת ביישום והטמעה של יישומי בינה מלאכותית פופולאריים כמו ChatGPT; מנהל הסיסמאות הראשון המוטמע באופן טבעי בדפדפן הארגוני; ויכולות ההגנה העצמית המובנות בדפדפן והמקיפות ביותר בתעשייה.

מייק פיי מייסד-שותף ומנכ"ל איילנד: "הרחבת ההנהלה של איילנד היא חשובה כדי להבטיח שאנו עומדים בביקוש האדיר לדפדפן הארגוני החדשני שלנו, מכיוון שחברות בכל מגזר ותעשייה מחפשות גישות חדשות לאבטחה אבל גם לאפשר עבודה חלקה ויעילה עבור העובדים בעת בה מודל העבודה עבר שינוי משמעותי. סטיב נחשב לאחד המנהלים המובילים בתחום ה-GTM (Go-To-Market) בתחום התוכנה וכעת יצטרף לצוות נהדר שהוא מכיר, ויביא עמו ניסיון ואנרגיה חדשה שיסייעו לאיילנד לצמוח משמעותית בצורה גלובלית".

סטיב טאג'ן, נשיא איילנד: "הדפדפן הארגוני של איילנד משנה את חוקי המשחק ומצליח לייחד את עצמו בשוק כפתרון עבודה ארגוני יעיל, לוכד דמיונם של CISO-ים ו-CIO-ים כאחד בזכות יכולתו הייחודית להגביר את הפרודוקטיביות תוך מתן אפשרות לבקרה ואבטחה ארגונית חלקה. אני נרגש להביא את ניסיוני העסקי הרחב וחוצה המגזרים לצוות של איילנד ולסייע בהמשך צמיחתה וגדילתה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully