וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמיקים: חברת 'עוף טוב' משיקה מרלו"ג מתקדם בעמק המעיינות

1.8.2023 / 7:28

עוף טוב, מקבוצת Feed better, מהמובילות במשק בייצור ושיווק מוצרי עוף, השיקה מרכז לוגיסטי מתקדם בעמק המעיינות. לדברי החברה, המרלו"ג יאפשר כניסה לקטגוריות חדשות, יטייב תהליכי השינוע, ישפר את איכות המוצרים בהיבטי בטיחות מזון וייתן מענה בעתיד לפריפריה הצפונית

צ'ונגו פופקורן, עוף טוב. סטודיו עוף טוב,
מעמיקים: חברת 'עוף טוב' משיקה מרלו"ג מתקדם בעמק המעיינות/סטודיו עוף טוב

'עוף טוב' מצגיגה מרלו"ג חדש בעמק המעיינות ומדווחת כי מטרת העל שלו, היא לאפשר ליקוט מאוחד לחטיבת המוצרים של עוף טוב ולחטיבת העוף הטרי, ובכך לטייב את תהליך השינוע ולצמצם את תנועת המשאיות. המרלו"ג מהווה פלטפורמה לאוטומציה מלאה שמתכננת החברה בהמשך הדרך.

המשאיות במרלו"ג, יתחברו אוטומטית, מה שישפר באופן משמעותי ביותר את שרשרת הקירור. בזכות כך, יוארכו חיי המדף של המוצרים, ואיכותם בהיבטי בטיחות המזון תשתפר אף יותר. בנוסף, הוא יאפשר פתיחת קטגוריות חדשות עבור הצרכן כמו מגוון כשרויות, מוצרי פרימיום למגוון רחב יותר של לקוחות ומוצרים חדשים.

גז הקירור בו משתמשים במרלו"ג הוא גליקול, גז ידידותי לסביבה במקום אמוניה, הגז המקובל לשימוש במפעלים, ומיזוג ההפצה של שתי החטיבות יטייב את תהליך השינוע ויצמצם את תנועת המשאיות ברחבי הארץ, מה שיפחית את טביעת הרגל הפחמנית

מנכ"ל קבוצת Feed better, עומר לביא: "המרלו"ג החדש הוא צעד נוסף בצמיחתה של חברת עוף טוב. באמצעותו, נוכל להמשיך לספק לצרכנים מוצרים חדשים וחדשניים, לשפר את איכות המוצרים, ולתת לצרכנים נוספים להנות ממוצרי עוף טוב האיכותיים והטעימים."

השקת מרלוג עוף טוב. יח"צ,
מעמד ההשקה: 'עוף טוב' מציגה את המרלו"ג החדש בעמק המעיינות/יח"צ

קבוצת Feed better היא תשלובת מזון חקלאית גלובאלית, חדשנית ומתקדמת המספקת מוצרים בריאים וברי קיימא - מהמשק לצלחת. הקבוצה היא בית למותגים כמו: עוף טוב, צמח תערובות, ישראפט, שירת הבשר, טוב מרקט, Mealiways, הוד לבן ועוד.

הקבוצה נולדה מהמיזוג של חברת צמח תערובות מעמק הירדן ועוף טוב מעמק המעיינות. יחד הפכו החברות לאינטגרציה מלאה המאפשרת שליטה מלאה בכל שרשרת הייצור לרבות שלב הרבייה, הגידול, ייצור התערובות, העיבוד, ייצור ואריזה, הפצה וקמעונאות.

'עוף טוב' נוסדה בשנת 1963, והיא מייצרת ומשווקת מוצרי עוף ועוד. היא הייתה הראשונה לשווק עוף ללא אנטיביוטיקה, וגאה להיות הראשונה, והיחידה עד כה, שנושאת את הסימון הירוק של משרד הבריאות, שמצביע על מוצרי מזון שערכיהם התזונתיים החיוביים גבוהים ומכילים נתרן בכמות נמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully