וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מסימני ההזדקנות: המכשיר הביתי לטיפול באנטי אייג'ינג

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 9:20

המותג האמריקאי GLO24K מגיע לראשונה לישראל עם המכשירים הביתיים לשימוש עצמי שנועדו לטפל באופן ממוקד בסימני ההזדקנות. המכשירים, שמשווקים בישראל ע"י OHGLOW, מבוססים על טכנולוגיית LED מתקדמת ומעוצבים במראה חדשני לשימוש נוח, להפחתת קמטים וכתמים בפנים ובצוואר

GLO24K מכשיר לד אנטיאייג'ינג לצוואר והפנים 499 שח להשיג ב OHGLOW. יח"צ חו"ל,
פתרון ביתי לסימני ההזדקנות? מכשירים טיפול עצמי באנטי אייג'ינג של המותג GLO24K הגיעו לישראל/יח"צ חו"ל

כניסתו לארץ של המותג GLO24K, עם מכשור חדשני מבוסס LED לטיפול אנטי אייג'ינג ביתי.

המותג האמריקאי שנמכר ברחבי ארה"ב ובחברות התעופה המובילות בעולם, ביניהן וירג'ין אטלנטיק, תאי איירווייז, הונג קונג איירווייז ועוד, מגיע כעת לראשונה לישראל ע"י חברת OHGLOW, הבית למותגי לייף סטייל עצמאיים, והוא יימכר גם במטוסי אל על.

דנה זילברשטיין, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת DNO הבינ"ל, שבבעלותה פלטפורמת אוגלו משתפת: "מבין כל עשרות המותגים שאנו מייבאים אין מותג שנמצא בחברות תעופה רבות כ"כ כמו GLO24K. העובדה כי הוא שומר על מקומו בשטח המדף המצומצם של המטוסים לאורך זמן, מהווה הוכחה להצלחתו".

המכשירים מבוססי טכנולוגיית ה-LED של GLO24K מצטיינים בחדשנות טכנולוגית ועיצובית תוך שמירה על מחיר נגיש והם פועלים בטמפרטורה גבוהה ביחס לאחרים בשוק, עם פעולת רטט להמרצת מחזור הדם ותאורת לד משתנה בשלושה צבעים, כל אחד מהם בעל פעולה ייעודית לטיפול בעור: אור אדום לפעילות אנטי אייג'ינג מוגברת, אור ירוק מנטרל רעלים ומאזן, ואור כחול להרגעת העור.

GLO24K מכשיר לד אנטיאייג'ינג לצוואר והפנים 499 שח להשיג ב OHGLOW. יח"צ חו"ל,
GLO24K מכשיר לד אנטיאייג'ינג לצוואר והפנים 499 שח להשיג ב OHGLOW/יח"צ חו"ל

תחת המותג GLO24K, ימכרו בישראל שני מכשירים:

מכשיר LED אנטי אייג'ינג לשיקום וחידוש אזור הצוואר - מכשיר אנטי אייג'ינג מתקדם המבוסס על פעולה משולשת של אור, טכנולוגיה תרמית וטיפול ברטט. שימוש קבוע במכשיר מסייע בהחייאת העור, הגברת האלסטיות ומיצוקו והוא מעוצב במיוחד לטיפול באזורי הצוואר והפנים ומתאים גם לטיפול באזור היד האחורית.

למכשיר 3 מצבי אור מבוססים על אורכי גל משתנים, המסייעים בטיפול בבעיות עור מרובות, אנטי אייג'ינג, מיצוק ואיזון העור. פעולת הלד ממזערת הופעת קמטים, קמטוטים, עור רפוי וסימני הזדקנות שונים באזור הצוואר והפנים. המכשיר בטוח לשימוש, לא פולשני, מתאים לנשים וגברים ולכל סוגי העור. הוא נטען בקלות, נו לשימוש ומותאם לנסיעות.

המחיר לצרכן: 499 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
GLO24K מכשיר לד אנטיאייג'ינג לצוואר והפנים 499 שח להשיג ב OHGLOW. יח"צ,
GLO24K מכשיר לד אנטיאייג'ינג לצוואר והפנים 499 שח להשיג ב OHGLOW/יח"צ

מולטי טאסקר 6 פעולות ב-1 - מכשיר LED אנטי אייג'ינג לפנים, צוואר ועיניים, מעניק פתרון מקיף לטיפול בעור הפנים.

המכשיר מציע מגוון אפשרויות טיפול באור LED כפול, רטט בשלוש רמות, טכנולוגיות תרמיות ומיקרו-זרם מתקדמות , המעניקות תוצאות יעילות המשתוות לאלה המתקבלות במכונים מקצועיים. הוא תוכנן ועוצב במיוחד לטיפול ייעודי לכל אזורי הפנים, מתכוונן ארגונומית לטיפול מיטבי באזור העיניים ומתאים לעור העדין באזור העיניים והצוואר.

המולטי טאסקר מסייע בהפחתת סימני הזדקנות העור הנראים לעין ביניהם קמטים, קמטוטים, נפיחות תחת אזור העיניים, ריפיון והגברת והתחדשות העור .הוא בטוח וקל לשימוש, נטענן USB ומתאים לכל סוגי העור.

המחיר לצרכן: 549 שקל.

GLO24K-מולטי טאסקר 6 פעולות ב 1   549 שח להשיג ב OHGLOW. יח"צ חו"ל,
מולטי טאסקר 6 פעולות ב-1 של GLO24K. המחיר: 549 שקל, להשיג ב OHGLOW/יח"צ חו"ל

GLO24K הוקמה על ידי זוג חברים בעלי ניסיון רב שנים בתעשיית היופי העולמית, שביקשו להנגיש את רכיב הזהב בטיפוח לקהל הרחב. למותג קו מוצרים איכותיים עם תוצאות אפקטיביות הנראות לעין החל מתחילת השימוש, עם רכיבי האנטי אייג'נג היעילים ביותר כמו חומצה היאלורונית, רטינול, וויטמינים A,C,E . כל המוצרים טבעוניים ללא פראבנים ולא נוסו על בע"ח.

לצד רכיב הזהב שכבש את השוק העולמי, השימוש בטכנולוגיית הלד זינק בעולם האסתטיקה ובמכוני ביוטי בפרט, רבות הודות לרשתות החברתיות והתיעוד הבלתי פסוק של סלבריטאים במהלך טיפולי יופי חדשניים.

המותג בחר להנגיש לקהל הרחב את רכיב הזהב, ולאפשר רכישת מכשור לד לשימוש ביתי פשוט ונוח לתפעול, מבלי לצאת מהבית. טכנולוגיית LED פותחה על ידי נאס"א בשנות ה-60 עבור ניסויים בחלל בתנאי אפס כבידה, במהלכם זיהו בנאס"א כי אור לד מאיץ את ההתחדשות והצמיחה של רקמות אנושיות והתחדשות העור.

דנה זילברשטיין ואליעד שוורץ. יח"צ,
דנה זילברשטיין ואליעד שוורץ' מבעלי המותג האמריקאי GLO24K באירוע ההשקה בישראל/יח"צ

מוצרי החברה נמכרים במאות מכוני ספא וסלוני בוטיק ברחבי ארה"ב, ביוטי בוקס מובילים כמו FabFitFun, Ipsy BoxyCharm, ערוצי קניות בטלויזיה, ובחברות התעופה היוקרתיות בעולם כמו וירג'ין אטלנטיק, הונג קונג איירלנייס, תאי איירוויז וכעת יהיו זמינים גם בחברת אל-על.

להשיג בלעדית באתר OhGlow' פלטפורמת ביוטי טיפוח ולייף סטייל, היא בית למותגים בלעדיים ועצמאיים בעלי אג'נדות חברתיות וסביבתיות, כולם ללא ניסויים בבע"ח, עם רכיבים איכותיים ובקרת איכות גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully