וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל הספורט: אלקטרה מוצרי צריכה מתרחבת עם מותג אדידס

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 19:03

במסגרת הסכם "זכיינות על" תפעיל החברה החל מחודש אוקטובר 46 סניפים של המותג בישראל ותקבל זכות סירוב ראשונה לפתיחת חנויות נוספות של המותג בישראל. מדובר בעוד צעד באסטרטגיה של אלקטרה מוצרי צריכה להרחבת פעילותה במגזר הספורט והפנאי

ליאונל מסי עם נעל אדידס. אדידס,
אדידס וחבר. בקרוב באלקטרה מוצרי צריכה/אדידס

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה הודיעה היום, כי חתמה על הסכם זכיינות מורחב עם אדידס, בהמשך למזכר ההבנות ממאי 2023. במסגרת ההסכם המורחב אדידס תעביר 28 סניפים שלה (מתוכם 4 חנויות עודפים וחנות הנמצאת בהקמה) להפעלת אלקטרה מוצרי צריכה כזכיינית, וזאת החל מחודש אוקטובר 2023. לאחר ההעברה, כאמור, תפעיל אלקטרה מוצרי צריכה 46 סניפים של רשת חנויות הספורט אדידס בישראל, לעומת 18 חנויות שהפעילה עד כה, לאחר שרכשה את הזכויות לגביהן בתחילת השנה.

במסגרת ההסכם, תרכוש אלקטרה מוצרי צריכה את הזכויות בגין החנויות האמורות, וכן רכוש את הזכויות וההתחייבויות בקשר להסכמי השכירות של חנויות אדידס העוברות להפעלתה. התשלום ייפרס על פני השנים 2023-2025, ואליו יתווסף סכום המלאי של החנויות, כפי שיהיה במועד ההשלמה.

מועד השלמת העסקה צפוי להיות בחודש אוקטובר 2023, כפוף לקבלת האישורים הנדרשים, לרבות אישור הממונה על התחרות. החברה מעריכה כי ככל והעסקה תושלם, מחזור המכירות של החברה כתוצאה מההתקשרות הכוללת עם אדידס, הכוללת את 48 החנויות של הרשת, צפוי לעמוד על כ-250 מיליון שקל בשנת 2024. זאת, בהתבסס על מחזור המכירות של חנויות אדידס המופעלות על ידי החברה במועד זה ושיעורי מכירות למ"ר המקובלים בענף.

צביקה שווימר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. דורון ברסקי,
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה/דורון ברסקי

אדידס נחשבת למותג הספורט השני בגודלו בעולם, הוקמה בשנת 1949, ומוערכת כיום בשווי שוק של כ29 מיליארד יורו (נכון למאי 23). למותג ישנן כ-2,000 חנויות ברחבי העולם ומחזור מכירות שהסתכם בכ-22 מיליארד יורו בשנת 2022.

את אלקטרה מוצרי צריכה ייצגו בעסקה עורכי הדין שמחה קובארי, נטעלי סוננט ודלילה אידית בר-נתן ממשרד מיתר, את אדידס ייצגו בעסקה עורכי הדין שרית מולכו, סיימון סינט וניסרין מסראווה-עודה ממשרד ש.פרידמן אברמזון. את אלקטרה ואדידס מייצגים בהליך לאישור העסקה מול רשות התחרות, עורכי הדין דנה טירנגל ליפקה, קובי ערד ואור צור אלקיים ממשרד עמית פולק מטלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully