וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית מנהל חדשה במרכז הרפואי זיו: ד"ר איריס לייטרסדורף

2.8.2023 / 9:01

ד"ר לייטרסדורף החלה את תפקידה כסגנית מנהל המרכז הרפואי זיו. בתפקידה האחרון הקימה וניהלה את המחלקה לבקרות על קופות החולים בחטיבת הרפואה שבמשרד הבריאות

ד"ר איריס לייטרסדורף, פרופ' סלמאן זרקא. יחצ,
ד"ר איריס לייטרסדורף, פרופ' סלמאן זרקא/יחצ

ד"ר איריס לייטרסדורף החלה את תפקידה כסגנית מנהל המרכז הרפואי זיו. ד"ר לייטרסדורף נשואה ואם לשניים, מומחית ברפואה פנימית ובמנהל רפואי. את לימודי הרפואה סיימה באוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, ובעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות מבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב.

בתפקידה האחרון הקימה וניהלה את המחלקה לבקרות על קופות החולים בחטיבת הרפואה שבמשרד הבריאות. היא כיהנה כיו"ר ועד הרופאים במשרד הבריאות ובמרכז הלאומי למניעת מחלות, וחברת הועד הארצי בארגון רופאי המדינה ובהסתדרות הרפואית בישראל. בנוסף, היא חברת ועד האיגוד הישראלי למנהל רפואי, כיהנה כעוזרת רפואית למנכ"ל המרכז הרפואי של אוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה, בתחום איכות ובטיחות הטיפול, חווית המטופל, רצף הטיפול ובקרת שימושים בציוד רפואי וטכנולוגיות רפואיות ועבדה כרופאה פנימאית מומחית ומנהלת רפואית במכבי שירותי בריאות בירושלים.

ד"ר לייטרסדורף זכתה בפרס מנכ"ל משרד הבריאות והמועצה הלאומית ללוגיסטיקה בבריאות, למצוינות לוגיסטית במערכות בריאות על פיתוח תוכנה אינטראקטיבית להצגה מקוונת רבת משתתפים.

"אני שמחה ונרגשת לקראת השתלבותי בהנהלת המרכז הרפואי זיו", אומרת ד"ר איריס לייטרסדורף,
"זיו הוא בית ומרכז למצוינות רפואית אקדמית ואנושית בגליל. אשמח ללמוד מהצוותים ולתרום מהידע והניסיון שצברתי. אני מאמינה בטיפול שוויוני, מונגש תרבותית ובהקשבה. קרובים לליבי נושאים כמו בריאות מגדרית, קידום אורח חיים בריא, פיתוח מסגרת אשפוז ושילוב גוף ונפש לבריאות כוללת. אני רואה חשיבות רבה בשימת דגש על טיפול רב-מקצועי ומקיף המשלב תחומי המומחיות שונים ברפואה. תוך שילוב טכנולוגיות וחדשנות רפואית. בכוונתי לקדם את הקשר שבין בית החולים לרפואת הקהילה בקופות החולים ולשלב רשויות המקומיות כדי להבטיח רצף טיפולי מיטבי ומיצוי זכויות המטופלים. חשוב לי מאוד להגביר את שיתוף הפעולה עם הפקולטה לרפואה של אונ' בר אילן בצפת. אני מצפה לעבוד עם כולכם למען קידום בריאותם של תושבי הצפון".

מנהל המרכז הרפואי זיו, פרופ' סלמאן זרקא בירך על כניסתה לתפקיד ואמר שד"ר לייטרסדורף מביאה "ניסיון רב ומגוון אשר נוכל ללמוד ממנו. ד"ר לייטרסדורף מחזיקה באותם ערכים המתחברים לחזון זיו כמרכז מצוינות רפואי לתושבי הצפון וכבר עכשיו אני רואה את שילובה בבית החולים והמשימות הרבות שממתינות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully