וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוויה של נוטלה מרחיבה נוכחות: חנות חדשה נפתחה בראשל"צ

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 11:46

Nutella Chocolate Experience, חוויית השוקולד של המותג נוטלה®, מתרחבת ליעד נוסף עם פתיחת מתחם מתוק חדש ב-G סינמה סיטי, בו תוכלו להכין חבילות "עשו זאת בעצמכם" וליהנות מתפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים, וממאכלים טריים שהוכנו בשילוב עם נוטלה

מתחם נוטלה שוקולד אקספריינס. יח"צ,
חווית השוקולד Nutella Experience מגיעה לסינמה סיטי בראשל"צ/יח"צ

ממרח השוקולד נוטלה, המוביל בשוק בקטגוריית ממרחי שוקולד אגוזים, מרחיב את הפעילות החווייתית בישראל ופותח מתחם מתוק בסינמה סיטי בראשל"צ.

בפררו, בעלת המותג נוטלה, מאמינים שנוטלה מוסיפה נופך של מצב רוח טוב בבוקר. הצרכנים של נוטלה נהנים מטעם הנוטלה בבית, באפייה, או בשעות הפנאי מחוץ לבית, על בסיס יומי ובמהלך החגים. מוצרי פררו, לרבות נוטלה, נמכרים ברשתות השיווק ובמרכולים ברחבי ישראל ואוהבי נוטלה מעורבים בפעילויות השונות של נוטלה לאורך כל השנה.

Chocolate experience הינה חנות קמעונאית מעוצבת המגישה בין היתר מוצרים טריים שהוכנו עם נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות עשו זאת בעצמכם ומוצרים ייחודיים לצרכן.

נוטלה שוקולד אקספיריאנס ("Nutella by Chocolate experience") הוא שיתוף פעולה בין שוקולד אקספיריאנס (Chocolate Experience) למותג נוטלה, במטרה למנף את הפופולריות והחוזק של מותג נוטלה מעבר לקיים ולאפשר לצרכנים לחלוק את אהבתם למותג.

מתחם נוטלה שוקולד אקספריינס. יח"צ,
מתחם נוטלה שוקולד אקספריינס/יח"צ

לאחר פתיחת החנות בקניון הגדול של פתח תקווה בספטמבר 2022, נפתחה ביוני 2023 חנות נוספת של נוטלה שוקולד Nutella Chocolate Experience ב"קריון" בקרית ביאליק. ועכשיו, חנות נוספת נפתחה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון (ילדי טהרן 3, ראשון לציון).

מידע נוסף על Nutella by Chocolate Experience ניתן למצוא בעמוד האינסטגרם של שוקולד אקספריאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully