וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמת גורניצקי GNY מגייסת לשורותיה מומחה סביבה וקיימות

3.8.2023 / 13:17

עו"ד יחיאל ציפורי מצטרף לפירמת גורניצקי GNY לאחר שנתיים בהם שימש כ-Head of Operations בחברת הפוד-טק הבורסאית Bee-io: "נרגש לחזור לבית המשפטי שלי"

עו"ד יחיאל ציפורי. יהונתן בלום,
עו"ד יחיאל ציפורי/יהונתן בלום

עו"ד יחיאל ציפורי מצטרף לפירמת גורניצקי GNY לאחר שנתיים בהם שימש כ-Head of Operations בחברת הפוד-טק הבורסאית Bee-io. עו"ד ציפורי ישתלב בצוות המיסים של הפירמה ובנוסף, יוביל את פיתוח תחום הקיימות והסביבה במשרד.

עו"ד ציפורי הוביל בשנתיים האחרונות את היבטי הרגולציה השונים ואת האופטימיזציה של תהליכי הייצור (גימלון או scaling בלעז) בחברת הפוד-טק הבורסאית Bee-io. קודם לכן, עו"ד ציפורי שימש כעורך דין בכיר בגורניצקי, ולפני כן מילא את שירותו הצבאי בצה"ל בפרקליטות הצבאית.

לעו"ד ציפורי ניסיון של כ-10 שנים בעריכת דין בתחום הפלילי, המסחרי והאזרחי והוא בוגר מסלול העתודה האקדמית במשפטים, בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת תל-אביב.

חזרתו המבורכת של עו"ד ציפורי למשרד, נועדה לחזק את צוות המיסים המשמעותי של הפירמה ולעבות את השירותים שהמשרד מעניק בתחומי הסביבה וקיימות - הן בתחומי הסביבה המסורתיים והן בסקטור הגרין-טק.

מפירמת גורניצקי GNY נמסר: "חזרתו המבורכת של עו"ד יחיאל ציפורי משתלבת עם אסטרטגית הצמיחה וההעמקה שלנו בתחומי סביבה, אקלים וקיימות. יחיאל יסייע בהרחבה ועיבוי הפרקטיקה הסביבתית על היבטיה השונים - אזרחיים, מנהליים, פליליים ורגולטורים, בשילוב עם קידום פרקטיקת הגרין-טק הצומחת של המשרד, הכוללת ייצוג של חברות פורצות דרך בתחום האנרגיה המתחדשת, אגרי-טק, פוד-טק ועוד".

עו"ד יחיאל ציפורי מסר: "אני נרגש לחזור לבית המשפטי שלי, גורניצקי, ולרתום לטובת לקוחות המשרד את הניסיון המשפטי והמעשי שצברתי לאורך השנים ובתעשיית הפוד-טק בפרט. אנו מחויבים להנחות את לקוחותינו בבטחה בצומת הסואן של טכנולוגיה, חוק וקיימות". חיזוק הפרקטיקה הסביבתית שלנו, תבטיח שלקוחותינו לא רק יעמדו בדרישות החוק אלא יראו בו כזרז לקידום חדשנות בת קיימא".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully