וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטניקה לפנים, הוליווד לשיער והגבר האלגנטי - מה חדש על המדף?

16.8.2023 / 6:03

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה בעולמות הטיפוח והפנאי מצאנו כאלו שתרצו להכיר: מוצרים בוטניים לטיפוח הפנים, שת"פ קוריאני עם שרה קורי, גברים אלגנטיים משחקים טניס, ניחוחות של מדע וכחול עמוק מבית דייסון לשיער

בוטני מסכת בוץ מינרלי. איה וינד,
מותג הקוסמטיקה הטבעית BOTANY (בוטני) משיק מסכת בוץ מינרלי/איה וינד

בוטניקה לפנים

מותג הקוסמטיקה הטבעית BOTANY (בוטני), משיק ליין מוצרים חדש לטיפוח הפנים והגוף המבוססים על תמציות ורכיבים טבעיים ואורגניים, כולל בישום ממקור טבעי ואריזות שעשויות מקנה סוכר טבעי וניתנות למחזור.

'בוטני' הוא מותג כחול-לבן שמציע מגוון תכשירים בהם: סבון פנים מוס, מסכת בוץ מינרלי, קרם פנים אנטי אייג'ינג, קרם לילה אנטי אייג'ינג, חמאת גוף, קרם ידיים וקרם רגליים.

סרום פנים חומצה היאלורונית - מכיל חומצה הילאורונית אורגנית ממקור טבעי, המעניקה נפח לרקמת העור, מעודדת את ייצור הקולגן, מחזקת את הקרטין החיוני לעור ומסייעת להפחתת קמטים ולתהליכי החלמה בעור. מתאים לכל סוגי העור למראה עור צעיר, קורן, מוצק ומתוח. בין מרכיבי הסרום, גם קומפלקס ייחודי של תמציות ושמנים אורגניים בריכוז גבוה, המרככים את העור ומעניקים לו לחות אינטנסיבית, גמישות והזנה טבעית.

הסרום החדש עשיר ונספג בקלות בעור ואינו מותיר תחושת שמנוניות. ללא פטרוכימיקלים, ללא סיליקונים, לא נוסה על בעלי חיים, ללא רכיבים מהחי, SLES/SLS ללא שמן מינרלי, ללא פראבנים. ברישיון משרד הבריאות.

המחיר: 100 שקל. התכולה: 30 מ"ל, להשיג בחנויות הפארם ובבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ

בוטני סרום פנים חומצה היאלורונית, מחיר 99.90. איה וינד,
בוטני סרום פנים חומצה היאלורונית צילום איה וינד מחיר 99.90 שקל/איה וינד

ביטוי עצמי וטיפוח

האמנית והמקעקעת שרה קורי, בשיתוף פעולה ראשון עם מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO של סופר-פארם, במסגרתו תושק קולקציית קפסולה ייחודית שתימכר בסניפי סופר-פארם נבחרים. הקולקציה כוללת מוצרים עם האיורים של שרה קורי המבוססים על החיבור הערכי בין המותג לאמנית, שבבסיסם עוצמה נשית, וביטוי עצמי.

קפסולת המוצרים כוללת זוג תיקי איפור מאוירים, כיסוי עיניים לשינה (המשמש גם כסרט לשיער בעת ניקוי פנים), ונר בניחוח אגס ואדמונית - בחירתה האישית של שרה, המעניק ניחוח מתוק ופירותי בחלל הבית.

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO נולד לפני כשלוש וחצי שנים, והוא מזוהה עם קו מינימליסטי בגווני וורוד ולבן. תחת המותג נמכרים מוצרי טיפוח כמו סרומים, רפידות עיניים, מסכות לפנים ולשפתיים, רולרים לעיסוי, אבני גוואשה, ועוד. קו מוצרי הטיפוח של SO.KO מיוצר בקוריאה

שירן אליצור מנהלת פיתוח ויבוא מותגים ברשת סופר-פארם: "אנחנו רואים חיבור טבעי בין הערכים של שרה קורי לשל SO.KO, שבבסיסם עוצמה נשית, וביטוי עצמי, ושמחים שניתנה לנו הזדמנות לחבור אליה ולהציע לצרכניות שאוהבות את המותג, וגם את שרה, פריטים בעיצובה".

המוצרים בקולקציית SO.KO X שרה קורי: צמד תיקי ניילון ב-25 שקל, נר אגס ואדמונית 300 גר' ב-40 שקל, כיסוי עיניים לבבות ב-20 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת סופר פארם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שרה קורי בשיתוף פעולה ראשון עם מותג הטיפוח הקוריאני so.ko של סופר-פארם. יח"צ,
שרה קורי בשיתוף פעולה ראשון עם מותג הטיפוח הקוריאני so.ko של סופר-פארם/יח"צ

ילדים נגד שמש

ספריי תחליב לילדים לעור רגיש להגנה כבוהה ורחבה מהשמש +SPF50 עם פורמולה חדשנית המכילה ויטמין E ופרו ויטמין B5 התורמים לשיפור רמת הלחות העור.

הפורמולה מכילה פנטנול המסייע ותורם לטיפול בכוויות שמש קלות ע"י שיפור הגמישות ורמת הלחות בעור. פורמולה שפותחה במיוחד לעורם של ילדים.

ספריי ההגנה החדש מתאים לפנים ולגוף, ללא בישום, ללא אלכוהול, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש, ללא אוקסיבנזון וללא פראבנים.

המחיר לצרכן: 65 שקל. להשיג ברשת סופר-פארם ובאתר האונליין

הגנה מהשמש לילדים life. יח"צ,
הגנה מהשמש לילדים life/יח"צ

הגבר האלגנטי משחק גולף

בית האופנה היוקרתי האיטלקי, לאורה ביגוטי משיק בושם חדש לגברים אלגנטיים LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING המוקדש לעיר רומא באיטליה בהשראת הגברים האלגנטיים המנהלים חיים מלאים בפעילות תוך שמירה על אלגנטיות.

הבושם החדש הוא ממשיכו של הבושם הקלאסי Roma Uomo שהפך לחתימת הריח של ביגוטי (Biagiotti) לגברים מאז השקתו ב 1994.

לבית האופנה קשר חזק וחשוב לעולם הגולף. לאורה ביגוטי ,מייסדת מותג האופנה ביגוטי האיטלקי, הקימה את מועדון הגולף והקאנטרי מרקו סימון המפורסם ,שאף יהיה המארח הרשמי של המהדורה ה-44 של גביע ריידר ב-2023. הבושם החדש בא לבטא את החיבה והכבוד הרב שיש לבית האופנה ביגוטי לעולם הגולף.

הבושם מעוצב בבקבוק האייקוני המהדהד את האפריזים של הפנתיאון בגרסה ירוקה בוהקת, בהשראת הגוונים של מגרש גולף. הבקבוק בגוון ירוק שקוף עם חותמת בגוון לבן מאט והפקק בצבע לבן אופטי כמו כדור גולף, עשוי מפוליפרופילן אטום בגימור מט.

מחיר מומלץ לצרכן: 219 שקל ל- 125 מ"ל, ניתן להשיג באתר לילית קוסמטיקה ובנקודות המכירה ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבית המרקחת הנבחרים.

roma - green swing - lilit cosmetics. יח"צ,
LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING, בושם לגבר, המחיר: 219 שקל ל- 125 מ"ל/יח"צ

עניין של כיסוי

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז ממשיך להשיק חדשות בעולם הקוסמטיקה - איפור וטיפוח נפגשים במוצר אחד בהשקת מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר החדש, המכסה פגמי עור ומכיל רכיב טיפוח של ניאצינאמיד 4% ומסנן קרינה מפני נזקי השמש 25 SPF.

המייק-אפ מכסה מיידית סימני פצעונים, אדמומיות, פגמי עור וצלקות, בגימור מאט ומנטרל ברק לאורך כל היום בגימור טבעי. הרכיב העיקר של המייק-אפ, הניאצינאמיד, הנמצא בריכוז של 4% משפר משמעותית את גוון העור ושומר עליו חלק לאורך זמן.

מייק-אפ בעל פורמולה ייחודית - הניאצינאמיד הוא רכיב פעיל ומכונה רכיב 'הקסם' הודות ליכולותיו הרבות, כמו שמירה על לחות העור, הפחתת פיגמנטציה וסיוע במראה גוון אחיד של העור. כמו כן, הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, דבר ההופך אותו למרכיב טיפולי לעור הסובל מאקנה או רוזציאה.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ש"ח (30 מ"ל), להשיג: ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות

מייקאפ לוריאל פריז מאט קאבר 100שקל. יח"צ,
מייקאפ לוריאל פריז מאט קאבר 100 שקל/יח"צ

מסמיקים

מותג היופי ג'ייד מציג את שלושת גווני הקיץ הוויראליים החדשים בקולקציית IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH הסומק המבוקש שנחטף מהמדפים מרגע השקתו

על תפוחי הלחיים, על גשר האף, באזור עצמות הלחיים או על הרקות - סומק הוא ללא ספק מוצר הבסיס בכל תיק איפור שיכול לגרום לנו להיראות חיוניות, ערניות יותר, לחטב את תווי הפנים, לעדן אותן או פשוט לגרום לנו להיראות כאילו בילינו כמה שעות בשמש. כל מה שאת צריכה זו טכניקה פשוטה ואת הסומק המתאים.

ג'ייד משיקה שלושה גוונים איקוניים חדשים אידיאליים לקיץ למראה בריא, מודגש וחיוני, אשר מאיר את עור הפנים באופן מיידי. הגוונים מלאי פיגמנט, בעלי מרקם סאטן המתמזג בשלמות עם עור הפנים.

שלושת הגוונים החדשים הפכו לוויראליים ונחטפו מהמדפים מרגע השקתם. יתרונם הגדול הוא שילוב מנצח של גוון מחמיא במיוחד למראה סמוק באופן טבעי, פיגמנט משמעותי, מרקם נוח למריחה, מארז ייחודי כולל מראה ונוח לנשיאה.

הגוונים החדשים הם:

#45 CASHMERE ROSE - גוון קלאסי ואלגנטי באופיו, ורדרד חמים ורומנטי שמתאים לכל יום, טבעי מאוד ומשתלב עם כל מראה.

#46 PACIFIC PINK - ורוד נועז ופלרטטני, בלתי נשכח ומסובב ראשים, בעל תת גוון קריר, מהמם ביופיו, למראה מודגש של עור סמוק.

#47 SUNSET VIBES - ורוד חם, עמוק וחושני של גווני שקיעה קיצית שבהם השמש מלטפת לך את הלחיים ומשאירה גוון ייחודי ומחמיא. מצוין לחימום עור הפנים למראה שזוף ומואר באופן טבעי של "נשיקת שמש".

מחיר מומלץ לצרכן - 89 שקל, ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובחנות האונליין של ג'ייד

ג'ייד סומק idyllic soft satin blush מחיר 89 שק. יח"צ,
ג'ייד סומק idyllic soft satin blush מחיר 89 שקל/יח"צ

ניחוח המדע הירוק

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מרחיב את מותג הדאודורנטים 'גרנייה מינרל' ומשיק בישראל את הסדרה ההיאלורונית, המותאמת לעור רגיש ומעניקה הגנה של עד 72 שעות מפני ריחות חזקים. הדאודורנטים ללא אלכוהול ואינם משאירים סימנים לבנים.

מוצרי גרנייה מינרל מבוססים על מדע ירוק, עשויים רכיבים פעילים טבעיים עם יעילות מינרלית המאפשרת לעור לנשום. הרכיבים הטבעיים מופקים מסלע ממקור וולקני, הידוע כסופח זיעה וביכולתו לספוג פי 5 יותר מטלק! בנוסף, הפורמולה מכבדת את הטרנספירציה (אידוי מים מהגוף) הטבעית של העור ומאפשרת לעור לנשום!

הסדרה ההיאלורונית החדשה Hyaluronic Care כוללת דאודורנטים באריזת ספריי ורול-און. הסדרה מתווספת לסדרות הקיימות, הניתנות לבידול בצבעוניות על גבי התווית הקדמית של המוצר. כל הדאודורנטים של גרנייה מעניקים תחושה יבשה, נינוחה וקלילה ומאפשרים לעור לנשום.

מחיר מומלץ לצרכן: 17 מחיר השקה למהלך חודש אוגוסט: 12 שקל (המחיר הסופי נקבע על-ידי הקמעונאי) ניתן להשיג ברשתות השיווק, המזון והפארם.

דאודרנט היאלרוניק קאר גרנייה מחיר מומלץ לצרכן 17 שקל. יח"צ,
דאודרנט היאלרוניק קאר של גרנייה, מחיר מומלץ לצרכן: 17 שקל/יח"צ

רעננות של ספורטאים

אדידס משיקה מחדש מגוון של דאודורנטים לגבר ולאישה, סדרת ספריי גוף לגבר וסדרת ג'ל רחצה לגבר שפותחו בשיתוף פעולה עם ספורטאים. הפורמולות כולן טבעוניות והאריזות ידידותיות לסביבה.

ההשקה מחדש של סדרת ג'ל הרחצה 3+1 לגבר, פותחה עם פרומולות טבעוניות ועם ניחוחות רעננים. המוצר משלב ג'ל רחצה לגוף, לשיער ולפנים. הבקבוקים הם 100% ממוחזרים (למעט הפקק והתווית).

בחזית הנשית מגוון הדאודורנטים כולל ספריי אנטי-פרספירנט ורול און עם 4 ניחוחות מובילים. האריזות של סדרת הרול און עשויות מ- 25% זכוכית ממוחזרת והפקקים 95% ממוחזרים.

טווח המחירים למוצרים בסדרה: 17-25 שקל, בהתאם לסוג המוצר. להשיג בסופר פארם

אדידס מוצרי טיפוח. יח"צ,
אדידס מוצרי טיפוח לגבר ולאישה, טווח מחירים למוצרים בסדרה: 17-25 שקל/יח"צ

מעצב השיער מהוליווד מגיע לישראל

מותג הפרמיום לטיפוח השיער מארה"ב HASK, הנחשב למוביל בקרב מעצבי השיער של הוליווד, מגיע לראשונה לישראל ויושק באופן בלעדי ברשת סופר-פארם.

המותג משתייך לקטגוריית ה"קלין ביוטי" שמתפתחת וגדלה בשנים האחרונות, בעלת פורמולות איכותיות ונקיות, המתאימה לכל סוגי השיער.

מוצרי השיער של HASK עשויים מפורמולות המכילות משקמים לנזקי השיער ומיועדים לתקן את הפעילויות היומיומיות הפוגעות בו, כגון: החלקות, צבע, פן, מחליקי שיער, חמצון, תסרוקות הדוקות, חשיפה לשמש ועוד...כמו כן מוצרי הסדרה החדשה, ללא סולפטים, סיליקונים, פרבנים, פתלטים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים.

HASK מציג 4 סדרות לטיפוח השיער:

סדרת הקרטין - מקנה ברק, חוזק ומרקם חלק. מצמצם קצוות מפוצלים ומשפר את מראה השיער

סדרת הארגן - לשיקום השיער קולקציית הכוללת מגוון רחב של מוצרים שמקורם ב"שמן הפלא" המזין: שמן הארגן, שהופך את השיער לרך כמשי ומבריק, תוך טיפול בקרזול והגנה על קווצות השיער. .

סדרת הביוטין - Biotin Boost Thickening כוללת שילוב מנצח של 3 מרכיבים ביוטין, קולגן וקפה. שילוב תלת שכבתי למראה שיער עבה, עשיר, בעל נפח, מחזק את סיב השיער והופך אותו למלא יותר.

סדרה לשיער צבוע - לשמירה על צבע וברק לכל סוגי השיער הצבוע, המוצרים עוזרים להילחם בדהיית צבע מכילה שמן ורדים ואפרסק, מחייה שיער צבוע כדי לשמור על חיוניות מוסיף ומשפר את הברק מחדש לחות ומחזיר זוהר.

טווח מחירים למוצרים בסדרה: 15-35 שקל. להשיג ברשתות הסופר פארם בלבד

סדרת מותג הפירמיום hask. יח"צ,
4 סדרות לטיפוח השיער מבית המותג hask, טווח מחירים למוצרים: 17-35 שקל/יח"צ

עיצוב שיער בכחול עמוק

ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואנית הרשמית של Dyson בישראל, מציעה את מעצב השיער Dyson Airwrap complete long בגוון חדש: כחול עתיק.

ה-Dyson Airwrap complete long מתוכנן עבור מגוון סוגי שיער וכולל אביזרים שתוכננו מחדש לשיער באורך הכתפיים או ארוך יותר ומאפשר עיצוב שיער מהיר יותר, מגוון יותר ואישי יותר המתאים לסגנונות עיצוב שיער שונים.

מעצב השיער כולל מסלסלים לעיצוב תלתלים וגלים הפועלים לשני הכיוונים, מברשות להחלקת השיער או להוספת נפח ואביזר לייבוש השיער בעזרת אפקט קואנדה, אשר מחליק את הקצוות ומנטרל חשמל סטטי, ובכך יוצר מראה בריא, אחיד ומעוצב כמו של עיצוב מקצועי במספרה, כל זאת ללא שימוש בחום קיצוני, ותוך שמירה על הברק הטבעי של השיער.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,690 שקל. ניתן להשיג באתר ובחנויות החשמל המובחרות. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי היבואן הרשמי.

דייסון בגוון כחול עמוק. יח"צ,
Dyson Airwrap complete long בגוון כחול עמוק, המחיר: 2,650 שקל/יח"צ

בנעליים של בקאהם

פקטורי 54 משיקה קולקציה חדשה לגברים עם סדרת צילומים בהובלת הכדורגלן דניאל פרץ, שמככב לראשונה בצילומי אופנה

כבר שנים שכדורגלנים נהנים לפלרטט עם עולם האופנה. בדומה למסי, רונאלדו או ניימאר, שמדגמים לקמפיינים עבור בתי האופנה הגדולים, כעת מושקת הגרסה המקומית עם הפקת אופנה בכיכובו של דניאל פרץ. צוות הצילום, הקניינות והסטיילינג בחר להתמקד בדיוויד בקהאם כמודל השראה ופרץ בן ה-23 נכנס בטבעיות לנעליו ודיגמן את הפריטים החדשים לעונת הסתיו.

הצילומים נפתחו עם סדרת פריטי דנים - פרץ לבש טוטאלוק מבית דיסקוורד, הכולל ג'ינס וחולצה מכופתרת. לוק דנים נוסף הוגש באדיבות בית האופנה לנוון, ושודרג עם סניקרס מדגם פלרמו של פומה בגוונים חדשים של תכלת וכתום. עבור המראה הקלאסי של ג'ינס כחול וטי-שירט לבנה, לבש דניאל חולצה מבית בוטגה ונטה עם ג'ינס של ולנטינו.

בז'אנר המחויט הציג פרץ חליפה מבית דיסקוורד בגוון תכלת, ששולבה עם סניקרס מדגם פלרמו של פומה בכחול-לבן. ליצירת מראה בהשראת הדמויות הקולנועיות של בראד פיט, ויתר דניאל על הז'קט ונשאר עם גופיית סבא לבנה. לוק מחויט נוסף כלל חליפה שחורה קלאסית, גם היא בעיצוב דיסקוורד, שאובזרה עם כובע שחור וסניקרס מבית המותג.

את התשובה הגברית לטרנד הברבי ששוטף בימים אלה את עולם האופנה, סיפק טוטאלוק מבית המותג מונקלר - הכולל טי-שירט לבנה עם מפתח וי, וסט פאפר בגוון ורוד בוהק ומכנסי ג'וג אפורים באורך ברמודה.

טווח מחירים: 500-6,490 שקל. הקולקציה החדשה עכשיו בחנויות פקטורי 54 ברחבי הארץ ובאתר

factory54 dsquared2 ז'קט מחוייט ¤ 6490.00 צילום. אסף עיני,
factory54 dsquared2 ז'קט מחוייט, המחיר: 6,500 שקל/אסף עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully