וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FireArc ממשיכה את הצמיחה המואצת ומרחיבה את שדרת הניהול עם 5 מינויים חדשים

6.8.2023 / 9:02

FireArc, המפתחת אפליקציות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות, ממשיכה את תהליך הצמיחה המואצת של החברה ומכריזה על 5 מינויים חדשים בשדרת ההנהלה והדירקטורים, שיתמכו בשלב הבא של ההתרחבות

מימין לשמאל: עידו צור, נטע גרנות, דוד לוי, גבריאל לואייף, גיל הורן. יחצ,
מימין לשמאל: עידו צור, נטע גרנות, דוד לוי, גבריאל לואייף, גיל הורן/יחצ

FireArc, המפתחת אפליקציות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות, ממשיכה את תהליך הצמיחה המואצת של החברה ומכריזה על 5 מינויים חדשים בשדרת ההנהלה והדירקטורים, שיתמכו בשלב הבא של ההתרחבות שחוותה בחודשים האחרונים.

בתחילת 2023 הודיעה החברה כי היא מתעתדת להכפיל את מצבת העובדים במשרדיה בהרצליה מ-40 איש ל-80 ובחודשים האחרונים החברה גייסה עשרות עובדים וממשיכה לעשות זאת גם בימים אלה, למגוון משרות. החברה הינה רווחית וצומחת ובמחצית הראשונה של שנת 2023 צמחו הכנסותיה ב-86 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

FireArc מציעה שילוב ייחודי של נכסים, מוצרים ושירותים דיגיטליים, החל מיישומים וכלי עזר ממוחשבים ועד למשחקים. מאז 2020, החברה מיקדה את מאמציה בהרחבת המוצרים הקיימים ובעיבוי משמעותי של מערך הדאטה כדי לשדרג את פיתוח המוצרים ולאפשר קבלת החלטות עסקיות ותובנות עמוקות אודות המשתמשים במוצריה. לאחרונה, אימצה החברה מודלים של בינה מלאכותית המשמשים אותה לקבלת החלטות בזמן אמת. כמו כן, החברה צופה חדירה לעולמות תוכן מבוססי AI וכן לעולמות האבטחה למשתמשי קצה ברבעונים הקרובים.

בשנים האחרונות, לצד הצמיחה האורגנית המשמעותית הרחיבה החברה את תחום פעילותה הקיים באמצעות מיזוגים ורכישות והקימה שלוש זרועות פעילות חדשות המשלימות את סל המוצרים של הקבוצה: הראשונה, FireArcad - המפתחת משחקים בעולמות הספורט. Carambola - המציעה טכנולוגיית ושירותי פרסום מקורית ושירותים באמצעות בינה מלאכותית, ו-FireApps המספקת אפליקציות מובייל חדשניות ושימושיות כדי לפשט משימות ולשפר את הפרודוקטיביות האישית. החטיבות הללו ניזונות מהטכנולוגיה המתקדמת שפותחה על ידי צוות המחקר והפיתוח של FireArc.

סבב המינויים כולל את הבכירים הבאים:

  • נטע גרנות מונתה למנהלת סקראם, פרויקטים בתחום התוכנה (Scrum Master) - לנטע ניסיון של כ-10 שנים בתפקידי בדיקות תוכנה, ניהול מוצר וניהול עובדים, בתפקידים קודמים היא הייתה חלק מצוות עובדים של חברות גלובליות ומצליחות כמו CyberArk ו-Philips.
  • גיל הורן מונה לתפקיד מנהל המו"פ (R&D Director) - הורן מביא עימו ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתפקידי פיתוח וניהול, בין היתר בחברות Pyramid Analytics ו-Innovid.
  • עידו צור מונה למנהל מונטיזציה (Head of Monetization) - לעידו ניסיון של 10 בתפקידים טכנולוגיים בחיל האוויר ובחברת הגיימינג Playtika.
  • גבריאל לואף מונה למנהל מכירות שותפים עסקיים (Head of Sales) - גבריאל בעל ניסיון מגוון בתפקידי פיתוח עסקי בחברות רבות וביניהן: Songo Media ו-Bright Data.
  • דוד לוי, רו"ח, מונה למנהל הכספים (Head of finance) - דוד כיהן במשך שש השנים האחרונות בתפקידי ניהול פיננסיים בחברות פרוייקטים טכנולוגיים. בתפקיד האחרון שימש בתפקיד מנהל כספים בסטארט-אפ NIIO.

איתי ציזיק, מנכ"ל FireArc: "אנחנו מעמיקים את יכולות ה-AI של החברה, שיניעו את הדור הבא של מוצרי החברה. לצורך תמיכה בצמיחה המואצת שלנו וההיערכות לשלב הבא שלה אנו מגייסים את מיטב המוחות שיבססו את מעמדנו כאחת מחברות האד-טק המובילות בשוק. הניסיון, הידע וההבנה שצוות ההנהלה מביא איתו לתפקיד הם משאב אסטרטגי שיוביל את החברה בצעדי ענק קדימה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully