וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונו יו"רים משותפים לאיגוד ה-Med-Tech הישראלי, בלשכת המהנדסים בישראל

6.8.2023 / 9:54

פרופסור אלדד קטורזה וד"ר ליאור שאלתיאל יעמדו בראש איגוד ה Med-Tech הישראלי, בלשכת המהנדסים, האדריכלים והמקצועות הטכנולוגים בישראל. יו"ר לשכת המהנדסים: "האיגוד יהווה שחקן מרכזי בהובלת חדשנות טכנולוגית בתחום הרפואה"

פרופ' אלדד קטורזה. דוברות שיבא,
פרופ' אלדד קטורזה/דוברות שיבא

איגוד ה Med-Tech הישראלי הוקם לאחרונה על ידי לשכת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים בישראל, כדי לטפח שיתוף פעולה וחדשנות בתחום הרפואה וההנדסה. האיגוד יספק פלטפורמה למהנדסים ואנשי מקצוע רפואיים לשתף פעולה, לחלוק ידע ולהשפיע על העתיד של שירותי הבריאות.

לראש איגוד ה Med-Tech הישראלי מונו 2 יו"רים משותפים: פרופ' אלדד קטורזה וד"ר ליאור שאלתיאל, המשקפים את שיתוף הפעולה בין עולמות ההנדסה והטכנולוגיה לרפואה. קטורזה הוא פרופסור חבר במסלול האקדמי בחוג למיילדות וגינקולוגיה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. הוא משתתף באופן קבוע בכנסים בתחום עיסוקו, פרסם מאמרים בכתבי עת מדעיים והיה שותף לפרסומם של כ-90 מחקרים. פרופסור קטורזה הוא מומחה ליילוד וגניקולוגיה, עוסק בסקירה מכוונת של המוח ומערכת העצבים של העובר וידוע בתחומו בעולם. ביולי 2020 מונה קטורזה למנהל מכון גרטנר. קטורזה גם מנהל את פרויקט ח"ץ (חוקרים צעירים) במרכז הרפואי שיבא, פרויקט המשלב בין רופאים וחוקרים ותיקים וצעירים.

ד"ר ליאור שאלתיאל הוא חבר סגל בבית הספר למנהל עסקים, של האוניברסיטה העברית ומשמש כראש ההתמחות בניהול ביו-רפואי. שאלתיאל הוא יזם המתמחה בהנדסה כימית, ביולוגיה מולקולרית, אלקטרופיזיולוגיה, פרמקולוגיה ומערכות לאספקת תרופות. מחוץ לתחומי האקדמיה, ד"ר שאלתיאל מכהן כמנכ"ל חברת NurExone Biologic Ltd. הוא עבד במספר חברות לפיתוח ננו-תרופות, ביניהן LipoCure ו- Ayana Pharma. לפני שהצטרף ל- NurExone, היה סמנכ"ל ושותף בבנק השקעות בוטיק סיני הפועל בישראל וממפה את מגוון ההשקעות וההזדמנויות בתעשיית התרופות בישראל.
ד"ר שאלתיאל מלמד קורסים שונים המתעסקים בתחום הביו-רפואי והיזמות בתחום הטכנולוגיה הרפואית והרפואה בכלל.

ד"ר ליאור שאלתיאל. Larry Brandt,
ד"ר ליאור שאלתיאל/Larry Brandt

גיא שעשע יו"ר לשכת המהנדסים: "אנו נרגשים להקים איגוד טכנולוגי חדש, במסגרת פעילותה הענפה של הלשכה, כדי לקדם חדשנות טכנולוגית בתחום הרפואה ולהיות בית לעוסקים בתחום. אנו מאמינים כי שיתוף פעולה בין מהנדסים ואנשי מקצוע רפואיים הוא חיוני להובלת חדשנות בתחום הרפואה. כמו כן , האיגוד יספק פלטפורמה לאנשים מרקעים שונים לעבוד יחד, כדי ליצור פתרונות טכנולוגיים חדשניים לבעיות הבריאות החשובות והחיוניות ביותר, שעומדות על סדר היום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully