וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארן שיין מונה ל- Senior Associate בקרן Square Peg ישראל

6.8.2023 / 11:42

דארן עלה לארץ מאוסטרליה, שרת ביחידה מובחרת וכיהן בתפקידים בכירים בקרן השקעות ובסטארטאפים

דארן שיין. יחצ,
דארן שיין/יחצ

דארן שיין מונה ל-Senior Associate (משקיע בכיר) בקרן Square Peg ישראל ויהיה אחראי על השקעות של הקרן בסטארטאפים ישראלים בשלבים מוקדמים.

דארן שימש פרינסיפל בקרן ION Crossover Partners, שהשקיעה בחברות ישראליות כמו מאנדיי, סימילארווב, טאבולה, לושה, אקווה ו-Perimeter81. בתפקידו האחרון דארן היה VP of Operations בחברת הסטארטאפ Compete וכן הוא כיהן בבורד של XM Cyber. דארן נולד באוסטרליה והשלים תואר ראשון במשפטים ופיננסים באוניברסיטת סידני. הוא שימש בתחילת דרכו המקצועית יועץ ליזמים מתחילים בבניית תוכנית עסקית, מודלים פיננסיים ומיקוד עסקי לצורך צמיחה וגיוס כספים וכן שימש אנליסט בבתי השקעות באוסטרליה. בשנת 2015 הוא עלה לארץ ושרת בצה"ל כמפקד צוות קרבי ביחידה מובחרת.

דארן שיין: "אני נרגש מאוד להצטרף לצוות Square Peg ולקבל את ההזדמנות לעבוד עם קבוצה כל כך מוכשרת וסקרנית של אנשים ויזמים. הקרן מציבה את ליווי וחיזוק היזמים במרכז תשומת הלב וזה מתאים מאוד לתפיסת העולם שלי, שבה היזמים הם הבסיס לפיתוח החברות המצליחות בעולם. אני מכיר את סקוויר פג כמה שנים ותמיד התרשמתי מהמחויבות הבלתי מתפשרת שלהם לתמוך ולהעצים צוותים שאפתניים עם חזון גדול.

יונתן סלע שותף בקרן Square Peg: "דארן מביא עימו ניסיון מגוון כמשקיע וכמנהל, והוא יהיה נכס ליזמים הישראלים שלנו. נדיר למצוא אדם כמו דארן, שמתבלט ומצטיין בכל מקום בו הוא עובר לאורך הקריירה, מפגין מחויבות טוטאלית לתפקיד ושומר על קלילות וגישה נעימה בכל אינטראקציה. גם בזמנים לא קלים במדינה ובהייטק הישראלי, אנחנו ממשיכים להשקיע בפורטפוליו ובחברות חדשות ומעבים את הצוות בארץ מתוך אמונה עמוקה ביזמים הישראלים ובחוסן של האקוסיסטם המקומי בטווח הארוך."

קרן ההון סיכון Square Peg הוקמה בשנת 2012 ומשקיעה בעיקר במיזמים בשלבי סיד ו-A מתחומי ה SaaS, פינטק, Consumer Internet, Future of Work ומדטק. רוב השקעותיה בישראל בשנים האחרונות היו בחברות מבוססות AI. הקרן משתתפת גם בסבבי גיוס מאוחרים של חברות בשלבים מתקדמים יותר. סקוויר פג פועלת בישראל, אוסטרליה ואסיה, השקיעה עד היום ב-70 חברות ומנהלת כיום השקעות בהיקף של כ-3 מיליארד דולר. פעילות ההשקעות בישראל מנוהלת על ידי שניים מהשותפים בקרן, פיליפ שוורץ ויונתן סלע, שניהם יזמים לשעבר עם ניסיון עשיר בבנייה של חברות B2B ו- B2C. בין ההשקעות הבולטות של הקרן נמצאות החברות Canva, Stripe, Fiverr, Airwallex, Tomorrow.io, Deci, Exodigo, Voyantis, Aidoc.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully