וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי מויאל מונה ל-COO בחברת eTeacher

6.8.2023 / 13:50

מויאל הוא בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה כמנהל עסקים רב תחומי בתחומי המכירות, תפעול, פיתוח עסקי ושרות לקוחות

אסי מויאל. יחצ,
אסי מויאל/יחצ

אסי מויאל מונה ל-COO בחברת האדטק eTeacher. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פעילות בתי הספר מהיבטים העסקיים, המקצועיים והתפעוליים. בנוסף יעסוק בפיתוח עסקי, שיתופי פעולה מקצועיים ועסקיים וקידום פעילות ה-B2B בחברה. מויאל הוא בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה כמנהל עסקים רב תחומי בתחומי המכירות, תפעול, פיתוח עסקי ושרות לקוחות.

eTeacher היא חברת האדטק המובילה בישראל (מאז 2019). עם מיליוני תלמידים בארץ ובעולם. החברה מפעילה 5 בתי ספר ללימודי שפה ותכנות ומעסיקה במטה הישראלי כ-200 עובדים ו-1000 עובדים ברחבי העולם.

הראל טייב מנכל eTeacher: "חברת eTeacher נמצאת בתהליך מואץ של שינוי וצמיחה עסקית וארגונית שיביאו אותה בסופו של דבר להפוך לאלטרנטיבהה דיגיטלית אמיתית לחינוך המסורתי, שלא התקדם בקצב הטכולוגיה. ניסיונו הרב של מויאל יכול לסייע ולהביא את החברה למטרות אליהם היא שואפת"

לפני הצטרפותו ל-eTeacher, שימש מויאל כסמנכ"ל פתרונות דיגיטליים ב-Ness, ניהל והוביל חטיבה העוסקת במתן פתרונות דיגיטל,דאטה ופיתוח.החטיבה הייתה אחראית על מכירה ,שרות וביצוע של הפרויקטים והשירותים בתחומים אלה לפני Ness שימש כסמנכ"ל המגזר העסקי ב-HOT, וכן ניהל יחידות עסקיות במיקרוסופט ובסלקום.

מויאל הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully