וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S&P מעלות מעלה את דירוג חברת סלקום ל- ilA+

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 16:16

סלקום משתדרגת: S&P מעלות מעדכנת את דירוג חברת סלקום ל-'ilA+'. זו הפעם הראשונה שחברת הדירוג מעלה את דירוג האשראי של חברת התקשורת וכן צופה לה עתיד יציב בשנתיים הקרובות

סלקום. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סלקום. עלייה בדירוג ותחזית מבטיחה לקראת השנתיים הבאות/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת S&P מעלות מעדכנת את דירוג חברת סלקום ל-'ilA+'. למעשה, זו הפעם הראשונה ב-12 השנים האחרונות שמעלות מעלה לסלקום דירוג.

על פי מעלות, העלאת הדירוג מתבצעת לאור העובדה שהחברה המשיכה להציג שיפור ביחסי הכיסוי וברווחיות בשנת 2022. מעלות צופה כי בשנת 2023 וכן בשנת 2024 סלקום תמשיך להציג יחסים פיננסיים ההולמים את הדירוג במרווח יציב, קרי יחס מתואם חוב ל-EBIDTA של 3.0x-2.0x ורווחיות של כ-25%. תחזית הדירוג נתמכת גם בגידול ההדרגתי במספר מנויי הסיבים ודור 5 בסלולר, התורם לשימור מעמדה התחרותי בשוק תקשורת.

חברת מעלות מציינת כי העלאת הדירוג של סלקום נובעת בעיקר מהשיפור המתמשך שחל ביחסי הכיסוי וברווחיות של החברה, אשר לפי הערכתה הוא בר- קיימא למרות התחרות בכל תחומי מגזר התקשורת, המביאה ללחץ על המחירים.

דניאל ספיר. סיון פרג',
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום/סיון פרג'

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אנו שמחים על הבעת האמון של מעלות בסלקום, בייחוד בעת הנוכחית. העלאת הדירוג היא גם לנוכח העובדה כי האסטרטגיה שהחלנו בשנת 2022, נושאת פרי: צמיחה בכל הפרמטרים וביסוס יציבותה הפיננסית של סלקום, לצד שביעות רצון רבה מצד לקוחותינו.

העלאת הדירוג, לצד צעדים משמעותיים נוספים, יתנו לנו רוח גבית להמשיך ולפעול בשנה הקרובה בהתרחבות בתחומי הסיבים, הסלולר, המשך השקעה נרחבת בתשתיות ולהמשך הקטנת החוב ועלויות החוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully