וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קמתי בבוקר וגיליתי 255 אלף ש"ח מסתוריים בחשבון שלי"

13.8.2023 / 0:02

גבר אוסטרלי נדהם לגלות שסכום עתק הועבר לחשבון הבנק שלו. הוא ממש שמח בהתחלה, אבל בסופו של דבר בחר להתנהל עם ה"שלל" באופן ממש לא צפוי

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

אחד הפחדים הכי גדולים של כל אדם הוא שכספו ייעלם מחשבון הבנק שלו. גבר מסידני, אוסטרליה, נדהם לגלות שקרה לו ההיפך הגמור - כאשר לחשבון הבנק שלו הועברו באופן מסתורי 110 אלף דולרים אוסטרלים, שזה 255 אלף שקלים.

"בהתחלה הייתי מודאג משום שחשבתי שפרצו לי לחשבון הבנק", אמר הגבר שגילה את זה בזמן שנכנס באופן רנדומלי לחשבון הבנק שלו באפליקציה, משום שחשב שהוא חווייב בסכום הזה "זה היה די מפתה לעשות משהו עם זה, לא אשקר. אבל חיפוש מהיר בגוגל גילה לי שמדובר בפשע וזה הרתיע אותי", הוא אמר ל-Yahoo אוסטרליה. למרות שזה סכום כסף "משנה חיים" הוא אמר שמיד "החזרתי את עצמי למציאות. זה טוב מדי מכדי להיות אמיתי ואני לא אשמור על הכסף הזה".

העברת בנק. צילום מסך, צילום מסך
ההעברה השגויה/צילום מסך, צילום מסך

מה אתם הייתם עושים?

גיליתם בחשבון שלכם כסף מסתורי

לוקח ובורח
מחזיר מיד
7639 משתתפים
התכתבות עם הבנק. צילום מסך, צילום מסך
התכתבות עם הבנק/צילום מסך, צילום מסך

"החזרתי את עצמי למציאות והבנתי שזה טוב מדי כדי להיות אמיתי ולא שמרתי את הכסף", הוא הסביר.

הסתבר שהכסף הועבר לחשבון הוויזה פלטינום של האיש, מחיוב החזר כספי שגוי. בהתכתבות דוא"ל נפרדת עם ראש שירותי המשכנתאות ב-HSBC אוסטרליה, טים מוזסני, הובטח לגבר (ששמו לא פורסם) ש"בעיית התשלום תיפתר במסגרת הכללים של תוכנית כרטיסי האשראי".

בסופו של דבר, הוא חויב בעמלה של 9.52 דולר אוסטרלי (כ-23 שקלים) על ידי הבנק על ההעברה השגויה, אך הוא אומר שהוא גם קיבל תשלום של 100 דולר אוסטרלי (243 שקלים), שלדעתו היו מחוות רצון טוב מהצד הטועה, אבל הוא לא בטוח .

עוד מקרים דומים
התעוררה ומצאה יתרה של 19 מיליון דולר בחשבון הבנק שלה

בזבזה מיליונים על פריטי מעצבים בגלל טעות של הבנק - וצפויה לאבד הכל ברגע

מחקר מצא: כל סכום של כסף יעשה אתכם מאושרים יותר. Giphy
"הרגשה מבורכת ומרהיבה שיש פתאום סכום כזה בחשבון הבנק שלך"/Giphy

למרות אי הנוחות הקלה - הצורך לסדר את הבעיה מול הבנק והאיבוד הזמני של היכולת להשתמש בכרטיס האשראי שלו- התקרית המוזרה לפחות השאירה לו סיפור טוב לספר. "זו הייתה הרגשה מבורכת ומרהיבה שיש פתאום סכום כזה בחשבון הבנק שלך, אבל בסך הכל זה היה די מעצבן. לא הייתי ממליץ", הוא סיכם ברדיט.

"אני מופתע עד כמה קל להעביר 100 אלף דולר. טוב לדעת שזה גם קל להפוך את העסקה." לאחר פנייה מיאהו לבנק HSBC האוסטרלי הם קיבלו הודעה שהבנק לא יגיב על המקרה הספציפי. "איננו יכולים להגיב על ענייני חשבון בודד בשל התורך לשמור על סודיות הלקוח", אמר דובר הבנק. "אם לקוחות מאמינים שנעשתה שגיאה בכל הקשור לחשבונות שלהם, אנו מבקשים מהם ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully