וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון חברתי: המהלך T-SHARE של ויצו ועזריאלי לתרומת חולצות ביה"ס

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 9:44

בראשון בספטמבר יחזרו לספסל הלימודים קרוב ל-2 מיליון תלמידים. לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, קבוצת עזריאלי ועמותת ויצו מזמינים אתכם לקחת חלק ביוזמה T-SHARE לתרומת חולצות בית ספר שאינן בשימוש וקבלת חולצות חדשות, בקניוני הקבוצה ברחבי הארץ

תלבושת אחידה. ShutterStock
T-SHARE: "הארון החברתי" של קבוצת עזריאלי ועמותת ויצו/ShutterStock

רגע לפני שהחופש הגדול מסתיים, קבוצת עזריאלי יוצאת במהלך סביבתי וקהילתי, בשיתוף הביגודית, רשת בגדי היד שנייה של עמותת ויצו, אשר במסגרתו יוקם "הארון החברתי" לאיסוף חולצות ביה"ס והעברתן לחנויות הביגודית למכירה חוזרת, למען ילדים נזקקים או למחזור.

המהלך המשותף תומך בנושאי קיימות, מחזור ושמירה על הסביבה, והינו חלק מתוכנית האחריות התאגידית שמובילה הקבוצה.

החולצות שיתרמו, יועברו לחנויות הביגודית של ויצו, יאספו וימוינו: חולצות ראויות לשימוש יימכרו בחנויות הביגודית של ויצו במחיר סמלי, אשר כל הכנסותיה קודש לאימהות וילדים יוצאי מעגל האלימות במשפחה ופיתוח פעילות למען הקהילה. חולצות שאינן ראויות לשימוש חוזר יועברו למחזור.

היוזמה תתקיים בין התאריכים 8-18/8/2023 בכל קניוני עזריאלי יוצב "הארון החברתי" אליו תוכלו לתרום חולצות בית ספר שאינן בשימוש ולקבל שתי חולצות בית ספר עם לוגו במתנה, בחניות פוקס בקניוני עזריאלי.

פרויקט סביבתי של קבוצת עזריאלי ועמותת ויצו. יח"צ,
הפרויקט הסביבתי של קבוצת עזריאלי ועמותת ויצו/יח"צ

מהדהדים את המסר הסביבתי והחברתי

עופר ירום סמנכ"ל השיווק של קבוצת עזריאלי: "קבוצת עזריאלי דוגלת ומקדמת תהליכים ופרויקטים מגוונים של אחריות חברתית וסביבתית. בהמשך ישיר ליוזמות הרבות המתקיימות בנכסי הקבוצה, אנו נרגשים על שיתוף פעולה עם רשת הביגודית של עמותת ויצו ולצאת למהלך מרגש: איסוף חולצות ביה"ס ותרומתן או העברתן למיחזור בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ.

אנו מזמינים את הקהל הרחב להצטרף אלינו, להגיע "לארון החברתי" ולהיות חלק מהמאמץ המשותף לתרום לקהילה ולשמור על הסביבה. אנו מאמינים שתפקידה של קבוצת עזריאלי אינו מסתכם רק בבניית הארץ, אלא גם בשמירה עליה למען הדורות הבאים, והם אלה שיש בידיהם לחולל שינוי אמיתי. במהלך שיזמנו אנו שואפים להדהד את המסר הסביבתי והחברתי ולהמחיש כיצד לכל אחד מאיתנו, בכל גיל, יש אחריות ויכולת להשפיע לטובה על העולם שבו אנו חיים".

מהלך זה הוא רק אחד מתוך מגוון פרויקטים שמובילה הקבוצה במטרה לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית בכל נכסיה. בשנה האחרונה הקימה הקבוצה את מיזם מתחמי "המחזור המשפחתי", בו ניתן למחזר בגדים, נעליים ופסולת אלקטרונית במהלך כל השנה.

יחד עם זאת, מקיימת הקבוצה את "פרויקט סביבה" מיזם חלוצי ורחב היקף בתחום הפחתת האשפה להטמנה. עם יציאת המיזם לדרך, הגדירה קבוצת עזריאלי יעד שאפתני לפיו האשפה הנשלחת להטמנה בנכסי הקבוצה תצומצם ב-50% עד 2025. בתום שנתיים, ניתן להגיד בסיפוק כי הקבוצה מתקדמת בצעדי ענק לקראת הגשמת היעד.

אורה כורזים, יו"ר ויצו ישראל: "רשת הביגודית של ויצו הינה רשת בגדי יד שנייה הגדולה בישראל. זוהי רשת חברתית הנותנת מענה לשילוב בין אופנה וסטיילינג לערכים של תרומה לחברה, שמירה על איכות הסביבה וכדור הארץ, קיימות ומיחזור, וכל זאת תוך מתן מקום והזדמנות לגיל השלישי להתנדבות בעלת ערך ומשמעות חברתית רבה עבור החברה בישראל. כל הכנסות הביגודית מיועדות לסיוע לנשים, נערות וילדים יוצאי מעגל האלימות במשפחה

בכל שנה מגיעות לחנויות רשת הביגודית הפזורות בכל הארץ כ- 15,000 חולצות בית ספר. רגע לפני תחילת שנת הלימודים ורגע לפני שנחגוג ונציין ברשת הביגודית את יום בגדי היד השנייה הבינלאומי אנחנו מזמינות את כולן.ם לבוא ולתרום את חולצות בית הספר שלהן.ם בקניוני עזריאלי במסגרת Tshare".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully