וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר ציגלר מונה לתפקיד יועץ בכיר בחטיבת הטכנולוגיה של ורבורג פינקוס

7.8.2023 / 9:17

המשקיע המנוסה ייעץ לורבורג פינקוס בהשקעות טכנולוגיה במספר מדינות עם מיקוד על ישראל

עומר ציגלר. יחצ,
עומר ציגלר/יחצ

- ורבורג פינקוס (Warburg Pincus), קרן גלובלית מובילה המשקיעה בצמיחה, מודיעה היום על מינוי עומר ציגלר לתפקיד יועץ בכיר לחטיבת הטכנולוגיה של הקרן. מר ציגלר יעבוד עם Warburg Pincus בכדי לזהות ולהעריך הזדמנויות השקעה חדשות בתוכנה, תשתיות נתוניםומידע, ועסקי שירות טכנולוגיים, בהתבסס על הניסיון הנרחב שלו במגזר הטכנולוגי ובשוק הישראלי.

למר ציגלר ניסיון נרחב בהשקעות, בשווקי הון ובמיזוגים ורכישות. לפני עבודתו עם Warburg Pincus, מר ציגלר ייסד את Lion Investment Partners, חברת השקעות המתמחה בחברות צמיחה, שם ימשיך לכהן כשותף מנהל. בחברת Lion, מר ציגלר הוביל השקעות בהיקף של 130 מיליון דולר במספר חברות תוכנה B2B בוגרות. מר ציגלר משרת בדירקטוריון בחברות Duda, Tufin, OpenWeb, ו-Verbit ובעבר כיהן בדירקטוריון בחברת SimilarWeb (NYSE: SMWB), לקראת ההנפקה הראשונית שלה לציבור.

לפני שהקים את Lion Investment Partners, ציגלר כיהן בתפקידים שונים ב-UBS Securities וב-J.P. Morgan, שם כיהן כראש תחום B2B Internet בחטיבת הטכנולוגיה. במשך קרוב ל-10 שנים, מר ציגלר הוביל עסקאות מיזוגים ורכישות, הנפקות לציבור, גיוסי חוב וגיוסים פרטיים בהיקף של יותר מ-35 מיליארד דולר, עבור כמה מחברות הטכנולוגיה והמדיה הדיגיטלית המובילות בעולם.

ניקולאס סמית' וואנג, שותף ב-Warburg Pincus מסר: אנו שמחים לעבוד עם עומר. הרקע הנרחב שלו במגזר הטכנולוגיה וההבנה העמוקה שלו של השוק הישראלי הופכים אותו ליועץ יקר ערך לצוות שלנו. הרקורד של עומר כמשקיע ורשת הקשרים הענפה שלו בתעשייה ישפרו עוד יותר את יכולתנו לזהות הזדמנויות השקעה אטרקטיביות בהן נוכל לשתף פעולה עם חברות ויזמים להאצת צמיחה."

מר ציגלר הגיב למינוי: "אני נרגש לעבוד עם הצוות יוצא הדופן של Warburg Pincus. המוניטין החזק של החברה, הנוכחות הגלובלית, והמומחיות העמוקה בהשקעות טכנולוגיות מתאימים בצורה מושלמת לאהבה שלי לסקטור ולכיוון אליו אני מאמין שהשוק מתקדם. אני מצפה למנף את הניסיון והתובנות שלי בכדי לזהות הזדמנויות השקעה מעניינות, במיוחד בשוק הישראלי התוסס."

Warburg Pincus היא משקיעה וותיקה ואקטיבית במגזר הטכנולוגיה. מאז הקמת החברה בשנת 1966, השקיעה 30 מיליארד דולר בחברות טכנולוגיה וביניהן Crowdstrike, Avalara, Neogov, Avaloq ו-Quantexa. Warburg Pincus הייתה משקיעה פעילה בחברות ישראליות בשנים האחרונות והשקיעה בין היתר ב-Clartov, Personetics, Trax ו-MAX (לשעבר לאומי קארד).

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully