וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת תווי השי בשיאה: רמי לוי מסתער על שוק המתנות לחגים

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 10:19

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת ראש השנה וחגי תשרי ומציג את 'התו המלא' למימוש בכל החברות של הקבוצה, בכל תחומי הפעילות שלה: קמעונאות ופארם, תעופה ותקשורת. בנוסף, התו המלא כולל עוד כ-100 רשתות ומותגים מובילים במשק בתחומי אופנה, אוכל, עיצוב ואטרקציות

רמי לוי מציג את התו המלא. יח"צ,
עונת תווי השי בשיאה: רמי לוי מסתער על שוק המתנות לחגים/יח"צ

בקבוצת רמי לוי נערכים לעונת תווי השי לקראת חגי תשרי ומציגים את 'התו המלא' הכולל כ-100 חברות ומותגים ממגוון תחומים וכן את כלל החברות הפעילות של הקבוצה בהן: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי בשכונה" ,"רמי לוי שופינג" ,"חברת התעופה ישראייר", "רמי לוי תקשורת", "סופר קופיקס", "גוד פארם" ועוד.

בין החברות בהן ניתן לממש את 'התו המלא': פוקס, שילב, קסטרו, אופטיקנה, המשביר, הום סנטר, דרים ספורט, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו ועוד.

בנוסף התו המלא מאפשר לרכוש במגוון אתרי אונליין של מותגים נבחרים ובכך לבצע קניה מהירה ויעילה מבלי להגיע פיזית לחנות עצמה. בהקשר הזה מסר רמי לוי: "התו המלא משווק גם ככרטיס פלסטיק וגם בדיגיטל באמצעות הודעת SMS עם קוד ואין צורך בהורדת אפליקציה".

התו המלא של קבוצת רמי לוי. יח"צ,
התו המלא של קבוצת רמי לוי: שוק תווי השי לקראת חגי תשרי, בשיאו/יח"צ

'התו מלא' של קבוצת רמי לוי כולל תווי שי בשווי של 100-1,000 שקל בכרטיס הפיזי ותווי שי של עד 1,500 שקל בדיגיטל.

על פי בדיקה שנערכה השנה כ-80% מתווי השי של רמי לוי ממומשים ברשתות המזון של הקבוצה.

רמי לוי: "השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות. במיוחד היום, לאור יוקר המחיה, הצרכנים מבינים כי התו המלא מעניק להם שווי גדול יותר בבואם לערוך קניות לחג וכי הכסף שלהם באמת שווה יותר בסל הקניות של רמי לוי לעומת תווים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully