וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אברהמי מונה למנכ"ל המכללה האקדמית הדסה

7.8.2023 / 10:17

אברהמי, 57, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ובמדיניות ציבורית ובעל רקע עשיר בשירות הציבורי ובמגזר הפרטי. הוא שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל מכון ויגייט וייכנס לתפקידו החדש כמנכ"ל המכללה האקדמית הדסה בתחילת חודש ספטמבר

שי אברהמי. עודד קרני,
שי אברהמי/עודד קרני

המכללה האקדמית הדסה שמחה להודיע היום על מינויו של שי אברהמי למנכ"ל החדש של המוסד האקדמי. אברהמי, המסיים כהונה של ארבע שנים כמנכ"ל המוערך של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, ייכנס לתפקידו החדש והראשון בהשכלה הגבוהה בישראל, בתחילת החודש הבא.
אברהמי שימש בעבר בשורה של תפקידים בכירים בשירות הציבורי ובמגזר הפרטי. בין היתר שימש כמנכ"ל המועצה המקומית שוהם, מנכ"ל המועצה האזורית דרום השרון, סמנכ"ל תפעול בבתי החולים הדסה עין כרם וראש מטה חטיבת תחזוקה והנדסת מטוסים ב"אל-על". בתפקידיו השונים הוכיח את כישוריו הרבים במינהל ציבורי ובפיתוח תשתיות.

כמנכ"ל הראשון של המכללה האקדמית הדסה בירושלים, לאחר 15 שנים, אברהמי יוביל את ההוצאה אל הפועל של תכנית אסטרטגית, שהמכללה גיבשה במהלך השנה החולפת בהובלת הוועד המנהל והנהלת המכללה. הוא יעמוד בראש שורה של יוזמות אסטרטגיות בהיבט האקדמי והתשתיתי של המכללה.

אברהמי מצטרף למכללה האקדמית הדסה, שבמהלך העשור האחרון הכפילה את מספר הסטודנטים שלה והפכה להיות אחת המכללות האקדמיות הציבוריות הגדולות והמצליחות בישראל. במכללה לומדים כיום יותר מ-4600 סטודנטים בתכניות לימודי מגוונות לתואר ראשון, שני ותכניות קדם אקדמיות.

בהתייחסות למינויו אמר שי אברהמי: "אני נרגש לצאת לדרך חדשה ולהצטרף לאחד המוסדות האקדמיים החזקים והמובילים בירושלים בפרט ובישראל בכלל. אני מאמין גדול בערכי המצוינות, החדשנות והמחויבות החברתית שהמכללה מובילה ואני להוט להביא מניסיוני לטובת המשך ההתפתחות של המכללה והאתגרים הגדולים שעומדים בפניה".

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה ברך על מינויו: "אנו נרגשים לקבל את פני שי אברהמי לצוות שלנו. הניסיון המנהיגותי המוכח שלו והחזון החדשני שלו לצמיחה עולים בקנה אחד עם המשימה שלנו להצעיד את המכללה האקדמית הדסה לגבהים חדשים. אני משוכנע שיחד איתו המכללה תמשיך לצמוח ולהתפתח כפי שעשתה בשנים האחרונות".

אברהמי מסיים את כהונתו בת ארבע השנים במכון וינגייט בסוף החודש. אברהמי שימש כמנכ"ל הראשון של מכון וינגייט מאז הפך לתאגיד ממשלתי, וזכה להכרה רחבה על הפיכת המכון למוסד ספורט ברמה בינלאומית. תחת מנהיגותו הובילו נשות ואנשי המכון את מהלך ההקמה והשדרוג של מתקני האימונים והתשתיות במאות מיליוני שקלים ופרויקט "וינגייט 2026" בעל החזון, הכולל תכנון והקמת סניף של המכון בדרום הארץ. בנוסף, חתם אברהמי על הסכמים עם 18 איגודי ספורט, שהפכו את מכון וינגייט לביתם הלאומי, והעבירו את פעילותם למכון, הסכם רחב היקף עם חברת נתיבי איילון הכולל הקמת מחלף וכביש גישה חדשים והסכם עבודה קיבוצי ראשון לעובדי המכון.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully