וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אביב מפרטנר הוא איש השיווק של יולי 2023

7.8.2023 / 10:19

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של קבוצת התקשורת פרטנר, לאיש השיווק של חודש יולי, בזכות העלאת המודעות לסיבים אופטיים, החיבור בין אילן פלד לסטטיק והאומץ להתנצל בפני הלקוחות בדרך הומוריסטית

אסף אביב. ינאי יחיאל,
אסף אביב/ינאי יחיאל

שוק האינטרנט הביתי השתנתה דרמטית בשנים האחרונות. לאחר שנים של אינטרנט איטי עם תקיעות וניתוקים, הגיח לעולם הפתרון המיוחל: סיבים אופטיים - אינטרנט אולטרה מהיר ויציב. המגמה התחדדה עם המעבר לעבודה מהבית והצורך בחיבור של עשרות מכשירים ברגע נתון.

פרטנר החלה לפרוס תשתית סיבים עצמאית ברחבי הארץ ב-2017, ולמעשה הובילה את מהפכת הסיבים האופטיים בישראל. החברה פרסה עד היום תשתית לכמיליון משקי בית ברחבי הארץ, אך ה-game changer היה כאשר חתמה על הסכם פורץ דרך עם בזק, שלמעשה מאפשר לפרטנר להציע שירות סיבים כמעט לכל בית בישראל.

בעקבות ההסכם, החלה פרטנר להציע סיבים ללקוחות שבעבר נאלצה להגיד להם לא. השינוי הוביל את החברה לשני פיצוחים קריאטיביים מוצלחים. הקמפיין הראשון היה בכיכובו של הפרזנטור סטטיק, יחד עם אילן פלד, לצלילי הלהיט "דובשנייה". פלד נוזף בסטטיק שהוא צריך לחכות כל כך הרבה זמן עד שיגיעו גם אליו עם הסיבים. במהלך מקורי, פרטנר דווקא בוחרת להתנצל בפני לקוחותיה על העיכוב ובו בעת מודיעה להם שהסיבים הגיעו גם אליהם.

הקמפיין השני היה המשך הדהוד של המסר - מגיעים לכולם, אף אחד לא מופלה על רקע כתובתו או עירו. הפעם, את הקמפיין ליווה עיבוד לשיר האייקוני "יום יבוא". בפרטנר לא אומרים יום יבוא, הם מביאים אותו. כמעט כולם יכולים לקבל סיבים היום, זו כבר לא פריבילגיה.

מנימוקי ועדת השיווק: "הקמפיינים שליוו את התרחבות פריסת הסיבים של פרטנר והבחירה המדויקת באילן פלד לצד סטטיק ביחד עם השיר "דובשנייה" עשו את שלהם והובילו להשגת היעדים של פרטנר מוקדם מהמצופה. הלכה למעשה, פרטנר כיום הינה החברה עם פריסת הסיבים הרחבה ביותר בישראל, כאשר נכון לסוף הרבעון הראשון של 2023, פרטנר מחזיקה במצבת מנויי סיבים גבוהה של כ-325 אלף לקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully